Tekrar yanına geldim. Bu sefer sana karahindiba getirdim umarım seversin. Bilirsin dileklerin gerçek oluyor...
Hep aynı konu dimi... Merak etme bugün sana nasıl tanıştığımızı anlatıcam......
Benim arabam bozulmuştu. Zaten hiç tamir edemezdim...
Sende o saatte yıldızların kayboluşunu izlerdin....Şafak vaktiydi.
Gideceğim kasabaya erkenden varmak için erken saatte yola çıkmıştm.
Her şey tamamdı, eşyalarım, kıyafetlerim.
Fakat yolun ortasında arabam birden durdu."Ah hadi ama... Şimdi olucak iş mi?"
Arabamın benzinini kontrol ettim fakat sorun benzinde değildi.
"Burda kimse yoktur şimdi."
Etrafa baktım ve çok karanlıktı bu yüzden arabaya girdim ve bekledim belki birisi burdan geçer diye.
Yaklaşık 2 saat içerisinde kimse yoldan geçmedi bile.
Arabadan çıktım ve ağaçların arasına baktım.
Bilmem belki bakmasaydım seni tanımazdım bile."Çok karanlık. Ayrıca kimse yoktur kafayı yedim."
Tekrar yola baktım ve araba sesi dahi yoktu.
Arabayı çalıştırmaya çalıştım ama nafile.
Ve cesaretimi toplayıp ağaçların arasına ilk adımımı attım.
Hala karanlıktı ve korkuyordum.
İleri yürüdükçe kuş sesleri daha da fazlalaşmaya başladı.
İlerledikçe uzaktan seni gördüm."Yanına gitsem mi acaba? Ama ya kötü biriyse."
İlk başta senin hakkında kötü düşündüm.
Gece kim ormanda gören birisine güvenir ki."Merhaba...!"
Başını kaldırıp bana baktığında yüzünde ki yara izi çok dikkatimi çekmişti.
"Merhaba."
Çok korkuyordum ve sesin beni daha da tedirgin etmişti.
Ben buna aldırış etmek istemesem de kendimi güvensiz hissettim.
Daha sonra yanına geldim işte gözlerin ve saçların o kadar harika ve göz kamaştırıcıydı ki bakmadan edemedim.
"Benim arabam bozuldu da. Buraya yakın bı yer var mı? Bildiğiniz?"Gözlerine odaklandığımda büyülenmiştim.
Bana baktın ve oturduğun yerden kalkıp yanıma yaklaştın."Burası her yerden çok uzak. Kimse burdan geçmez bile. Neden geldin?"
Bana olan soğuk davranışın beni korkutmuştu ama içinde böyle biri olmadığını biliyordum.
"Ben... Uh... Gazeteci olarak kasabaya gidicektim... Fakat dediğim gibi arabam bozuldu."
Sana o zaman yalan söylemiştim çünkü inanmazdın.