nine

602 20 1
                                    

Selam nasılsınız sınavlar nasıl geçti?evet bi sınaf haftasını sonumuzda bıraktık gibi tatile giriyoruz🤧
Neyse uzatmak istemem destekleriniz için çok teşekkürlerimi iletmek isterim yeni kurgumu yazalııııııımmmmm (yazım hatası olabilir)
.....
Yine tatil günüyle gözlerimi araladım gözlerimi kapatıp açıp yataktan kalktım.lavaboya doğru ilerleyip elimi yüzümü soğuk suyla yıkayıp işlerimi haledip çıktım.

Ev çok güzel yemek kokuyordu demeki annem işe gitmeyip izin almıştı mutfağa doğru yürüdüm.

"Off anne yine kokutmuşsun ellerini yerim senin canın annemm"diyip anneme sarılıp öpmeye başladım.

"Yapışma bak biyerlere bişey olur ha"diyip beni iti tamam canım diyip yine annemi öptüm."git hele ekmek al gel yalaka seni"

"Kalbim kırılıyo ama canim""yürü git ekmek al bak elimde kalma"kahka atmaya başladı.hemen odama gidip üstüme hırka alıp kapıya gidip ayakkabılarımı giymeye başladım.

"Ben çıktım 2 ekmeğini alıp geliyorum"diyip kapıyı kapatıp hızlı zıplaya zıplaya merdivenlerden inmeye başladım.

Fırına doğru ilerlemeye başladım ve sıcak ekmek çıkığı için genelikle sıra oluyordu sıraya girdim.

3 dk bekledikten sonra sonunda sıra bana gelmişti" iki ekmek alabilirmiyim"parayı uzatım ekmeği poşetleyip para üstünü verdiler eve doğru yürümeye başladım.

Ve Birtane binanın önünde Baranın Birtane kızla birşey konuştuğunu gördüm Baran kıza gürüyordu.

Yüzümü asmadan umursamamaya çalışıp eve doğru hızlı bir şekilde eve doğru yürümeye başladım.İster istemez gözüm doluyordu ama ağlamamaya çalıştım.

Hep aklımda onların gülerek konuştuğu geliyordu en sonunda dayanamadım gözümden bir damla yaş düştü hemen sildim ve ayakkabılarımı çıkartıp kapı zilini çaldım.

Annem kapıyı açtı ve beraber mutfağa doğru ilerlemeye başladık oh annem masayı donatmış.hemen sandalye çekip oturdum.

"Canım annem benim ellerine sağlık bal eli annem"diyip annemin ellerini tutup öpmeye çalıştım ama izin vermedi geri çekti hemen elini.

"Şımarma ye yemeğini kalk derslerini çalış"diyip yemke yemeğe başladı bende onla beraber yemek yemeğe başladım.

En sonunda doyduğumu hissedip kalktım masanadan."eline sağlık annem"diyip odama yürümeye başladım.

Hemen ders çalışacağım kitaplarımı çıkartıp masaya koydum kitabın sayfasını açıp sorulara bakmaya başladım.

Ama bi türlü Baranı o kızla görmek içimi yakıyordu.En son soruları umursamayıp ağlamaya başladım.

Banyo etsem geçermi diye düşünüp banyoya girdim sıcak suyla güzlece duşumu aldım.

Saçlarımı kurutmadan yatağıma uzandım ve Instagram'da reals izlemeye başladım en sonunda uyku bastırınca dayanmayıp uyudum.
.......
Evet bu kadardı biliyorum daha uzun yazabilirdim ama yazamadım proje hazırlamam gerekiyor bu yüzden çok özür dilerim iyi akşamlar dilerim sizleri seviyorum ve çok teşekkürler💖💖💘

Giray(GAY +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin