eleven

401 16 7
                                    


ilk öncelikle evet baya baya zaman geçti bu durumdan sebep sizden çok çok özürlerimi  dileyip yeni hikayemize başlamak istiyorumm

..................

uyandığımda aşırı derecede boğazımın kuruduğunu hissediyordum ve saçlarımdan aşağı soğuk soğuk terler akıyordu ve aynı zamanda üşüyordum. en sonunda telefonu komidinin üzerinden alıp saate baktım 10:24 ah siktir okula geç kalmıştım ama gidicek gücü kendimde bulamıyordum en son kendimi daha iyi hissetiğimde yatağımdan kalktım. ve lovabaya gidip işlerimi haledip geri çıkıp çok üşüdüğüm için dolabımdan en kalın,yünlü uzun koluyu çıkartıp giydim bu beni bir nebze daha iyi hissetmişti.

mutfağa doğru ilerlemeye başladım ve buzdolabına gittim kapağını açmadan önce üzerinde birşey fark etim ve alıp dışımdan okumaya başladım.

canım oğlum sen uyanmadığın için seni uyandırmak istedim ama çok ateşin olduğu için bu gün evde dinlenmeni istedim. dolapta sana kahvaltı hazırladım onları ye ve seni bazen konturol etmek için baran oğlum gelicek eğer kendini kötü hissedersen onu aramaktan utanma annen..

dolabı açıp annemin bana yaptığı kahvaltılıkları çıkartıp masaya sıralamaya başladım maalesef bunların hepsini yiyemeyecektim çünkü midem bulanıyordu. filim açıp bardağa sabitledim ve yavaş yavaş yemeği yemeğe başladım aşırı kendimi iştahsız hissediyordum ama yapıcak birşey yoktu gerçekten. yiye bildiğim kadarını yiyip masayı toplamaya başladım topladıktan sonra yorganımı alıp televizyonun başında oturdum.

uyuya kalmışım ve aşırı üşüme ve titremeden dolayı uyanmıştım çok üşüyordum ve sanki birinin beni boğduğunu hissediyordum en son çareyi baranı aramakta buldum telefonu aldım ve en üsteki adına tıkladım baranım aranıyor.. 

-giray iyimisin birşeymi oldu? sesi endişeli geliyordu

-baran gelebilirmisin kendimi çok iyi hissetmiyorum. nefes alıp verme sesi geldi

-iki dakikaya ordayım. telefonu kapatmıştı onu bu halimle karşılamak beni utandırıyordu. gözlerimi kapatıktan bir dakika sonra kapının zili çalmaya başladı. yavaş yavaş yatığım yerden kalktım ama aniden durdum çünkü gözlerim kararmıştı biraz bekledim ama kapı ısrarla çalmaya devam ediyordu. en sonunda kendimi iyi hissetiğimde kapıya doğru ilerlemeye başladım yavaş adımlarla.

kapıyı açtığımda bana endişeli gözlerle bakan adamı gördüm bakıp gülümsedim 'iyimisin'diyip hemen ayakkabılarını çıkartıp eve girdi kafamı zorla aşağı yukarı saladım bi anda soğuk elleri alnıma ve yanaklarıma deydiği için irkerdim ve geriye doğru bi adım atım

'giray senin çok ateşin var hadi gel ısrar etme doktora gidelim bebeğim' bir dakika bir dakika baran bana bebeğimi dedi.

'ama gitmek istemiyorum diyip burnumu çektim' yavaş yavaş salona doğru ilerlemeye başladık

'o zaman itiraz istemiyorum duş alıcaksın hadi' gözlerinde itiraz istemeyn bir bakış belirdi. ve banyoya doğru adımlamaya başladı bende onun peşinde annesini takip eden ördek gibi ilerlemeye başladım. küvete doğru ilerleyip suyu ayarlayıp doldurmaya başladı.

'yavaş yavaş üstünü çıkarmaya başla bence ördekcik' utançtan kıp kırmızı kesilmiştim. utangaçlığı kenara koyup üstümdeki kazaktan kurtuldum ama soğuk hava deydiğinde titremeye başlamıştım. Baran bu halimi görüp suyu ayaralamyı bırakıp pijamamı çıkartmaya yardım eti şuan aşırı utanıyordum.

'hadi gir bakalım suya bende sana sıcak bir çorba ayarlim' üst ve alt tarafıma bakmamaya çalışıyordu.

'tamam' diyip bacaklarımı suya soktum soğuk su bi anda bacağıma değince titremeye başladım çünkü soğuktu tamamımı suya soktum ve biraz beklemeye başladım ben suda durdukça bir nebzede olsa rahatlamaya başlamıştım. en sonunda çıkmam gerektiğini anladım ve banyoya doğru yaklaşan ayak seslerini duydum.

'gelimi?' 'gelebilirsin' kapıyı aralayıp içeri girdi ve küveten çıkmama yardım eti. havluyu bana doladı tam çıkıcaken ayağım kayıp onun üstüne doğru düştüm oda belimden tutup benle beraber düşmüştü.

ben onun kucağındaydım kıpkırmızı olduğumdan kesindim ve altımda boxer vardı ve kalçama birşey değmeye başlamıştı.

.................

nasılsınız evet yazım hatası olabilir farkındayım bayadır bölüm gelmiyo çok olmuş bu sebepte sizlere yine özürlerimi sunmak isterim ve destekleriniz için çok çok teşekkür ederim sizleri seviyorum yeni bölümü kısa sürede atıcam görüşmek üzeree<3


Giray(GAY +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin