ten

580 23 3
                                    

Merhabalar nasılsınız.Evet bölüm atamıyordum sınavlar yüzünden baya çalışmam gerekiyordu bu yüzden yeni bölüm atamadım sizden çok çok özür dilerim neyse yeni kurgumuza geçelimmm💃🏻💃🏻🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️
.......
Yataktan kalktım telefonu masanın üstünden aldım ve saatte baktım bugün oazardı yani annem evdeydi annemle vakit geçireceğim için mutluydum hemen yataktan fırlayıp lavaboya doğru koşmaya başladım.

Hemen elimi yüzümü yıkayıp gerekli şeyleri yaptıktan sonra lavabodan çıktım üstüme çeki düzen verip içeriye doğru yürümeye başladım.

Annem içeride koltukta yatıp filim izliyordu"günaydın benim canım oğlumm"dedi yanına doğru ilerledim boynuna sarılıp"günaydın anneciğim bişey dicem hazır tatildeyken dışarıda yemek yiyelimi senle beraber?"

"Olur oğluşum kalkıp hazırlanalım o zaman"dedi televizyonu kapatı bende odama doğru ilerlemeye başladım oda peşinden kendi odasına girdi.

Hemen dolabıma ilerledim ve kombinimi seçmeye başladım en son elime gelen siyah t-shirt ve siyah pantolonu üzerime geçirdim.

Hemen lavaboya gidip saçımı güzelce taradım ve tarçın kokan parfümümden sıktım ve odadan çıktım benle beraber annemde odadan çıkmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hemen lavaboya gidip saçımı güzelce taradım ve tarçın kokan parfümümden sıktım ve odadan çıktım benle beraber annemde odadan çıkmıştı.Annemi baştan aşağıya süzmeye başladım.

Üstünde mavi bol bir gömlek altında
Beyaz pantolon çok şık gözüküyordu.

"Oo Zahide Hanım ne şık olmuşsunuz öyle anneme 2 adımla gidip elinden tutup etrafında döndürdüm.

"Ayy oğlumda bana çekmiş ne yakışıklı olmuşsun oğluşum öyle yanağından öptü."

"Hadi çıkalım annem"dedim ve elinden tutup kapıya sürüklemeye başladım"tamam be çekmesene beni"diyip elime vurup elini elimden çekti.

Kapıya gelip ayakkabılarımızı giyip merdivenden aşağıya doğru inmeye başladık.

Taksi çağırıp lüks mekanın önünde indik ve mekana girdik hemen boş olan iki kişilik yere oturduk ve yiyeceğimizi seçip yemeye başladık.

"Ee oğlum derslerin nasıl gidiyor?"dedi yemeğini yerken"iyi gidiyor ders çalışmaya daha çok odaklanmaya başlıyorum"annem elimden tutup"oğlum geleceğini düşün oğlum her zaman yaoabileceğine inan eğer inanmazsan çok takarsın ve bazı şeylerde takılı kalırsın"dedi.

"Hakklısın takmamaya çalışıyorum anne benim sana demek istediğim bişey var"elimi sıkıp"de tabiki oğlum ben senin annenim"dedi.

"Anne ben birinden hoşlanıyorum ama o kişi beni seviyormu bilmiyorum""kimiş bakim o şanslı kız?"

"Anne kız değil"dedim gözlerim yavaş yavaş dolmaya başlamıştı her an akıcak gibilerdi annem gülümsemeye başladı."oğlum kimi sevdiğin beni ilgilendirmez sen sağlıklı ol o beni ilgilendirir hem ben böyle şeylere pek takılmam biliyorsun istediğini sevmekte özgürsün"dedi gülümseyerek elini daha daha sıktım ve gözümden bir damla yaş aktı.

"Kim bakalım bu oğlan tanıyormuyum?"dedi"evet tanıyorsun Baran abi"dedim

"Bizim Baran mı?"dedi yüzünde şok olmuş bir ifade vardı."evet bizim Baran. Anne nasıl yapıcam ben nasıl açılıcam ona"dedim artık dayanamayıp ağlamaya başlamıştım.

"Oğlum bence Baran oğlumda sana boş değil görüyorumusun öbür gençlere nasıl davranıyor?"dedi."Anne işte beni kardeşi olarak görüyor"

"Sen yakın davranmaya devam et oğlum eğer oda sana yakın davranıyorsa açıl"yemeklerimiz artık bitmişti garsonu çağırıp hesabı istedim ve parayı ödeyip kalktık.

Dışarıda çok yağmur yağıyor du benim şapkam olmadığı için ve evden çıkarken yanlışlıkla evde deri ceketimi unutupum için ıslanmaya,üşümeye başladım.

Arabaya binip evin yolunu tarif etik takisici bizi kapıda bıraktı.

Eve doğru annemle koşmaya başladık"oğlum sen kesin hasta olucaksın eve gidince hemen üstünü değiştir."evin kapısını açıp eve girdik.

"İyi geceler anne""iyi geceler oğlum"odama girdim hemen kendimi yatağıma atım kendimi çok yorgun hissediyordum ve üşüyordum hemen yorganın altına girdim.
........
Evet yeni kurgumun sonuna gelmiş bulunmaktayız hepinizi çok çok öpüyorum.

(Siz bu durumdan ne düşünüyorsunuz Giray Barana açılmalımı yoksa özel numaradan yazıp birazdaha işletip öylemi açılmalı?)

Neyse iyi geceler canlarım iyi tatiller yeni bölümü geç atmamaya çalışıcam sizleri çok çok öpüyorum 😚😚

Giray(GAY +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin