Selam nasılsınız tatilde olduğumuz için yeni bölümü biraz geç atım bu öbür bölümlere göre biraz daha uzun olcak sizleri seviyorum yeni kurguya başlayabiliriz
..........
Sesiz geçen yolculuktan sonra fırından ekmek almak için arabadan indim."2 tane ekmek alabilirmiyim"standın arkasındaki adam iki tane ekmek alıp poşete koydu."12 TL"cebimden parayı çıkartıp uzatım.Fırından çıkıp arabaya doğru ilerlemeye başladım kapıyı açıp arabaya bindim.Baran arabayı çalıştırıp bizim eve doğru sürmeye başladı.
Evin önünde durduk."teşekkür ederim Baran abi senin sayende 20 dk gelceğim yolu 6 dk'da geldim"utangaç bir sesle"sorun yok Giray utanmana gerek yok."
"İyi akşamlar o zaman"diyip kapıyı açtım"sanada"arabadan indikten sonra arabanın arkasından bi kaç saniye baktım.sonra kapıya doğru yürüyüp zile bastım.
Kapı açılınca merdivenden çıkmaya başladım.Annem kapıda dikilmiş beni bekliyordu."anne ben geldim"annem koşarak yanıma geldi"oooyyy canım oğlum yemekler soğmasın hadi geç içeri"annem kapıyı itirerek eve girdi bende ayakkabılarımı çıkarıp annemi takip etim.
Annem masaya otururken bende ekmekleri masaya bırakıp sandalyeyi çekip masaya oturdum"dersler nasıl oğlum çalışıyomusun?""evet annem sen merak etme ben tuturcam çalışıyorum inşallah istediğim mesleği elime alcam.
Annem tabağıma üç tane köfte koydu"inşallah oğlum ben sana güveniyorum benim oğlum yapar."yavaş yavaş köfteleri yemeğe başlamıştım"canım annem benim"ağzımda köfte olduğu için boğuk konuşuyodum.
Annem koluma vurup"oğlum ağzın dolu birince konuşsana boğazına kaçıcak bak""anne bana bişey olmaaz ben büyüdüm"anneme olmayan kas gösterisi yapıyodum"olsun sen benim halandaha bebek oğlumsun"köftelerimi yedikten sonra sandalyeden kalktım.
"Anne ben odama geçim ders felan çalışırım""tamam oğluşum geç saate kalma erken uyu"annemi öpüp"tamam güzel annem benim"
Odama geçip kapıyı kapatıp şortlu pijama takımımı giydim.
Bi kaç saat ders çalışıp telefonumu elime alıp Egeyle konuşmalarımıza girdim.
Giraymiym:knk ben Barana nasıl açılıcam korkuyorum ya red ederse?
Ege Aşkım:knk hani senin eski numaran vardı ya ondan yazmayı denesene.
Giraymiym:ya anlarsa knk ben bidaha yüzüne nasıl bakarım🥺
Ege Aşkım:knk şansını dene hem ne kaybetceksin amk o seni kaybeder.
Giraymiym:bilmiyorum knk ya anlarsa
Ege Aşkım:of Giray boş yapma dene şansını kaç yıldır aşıksın adama
Giraymiym:tamam bak senin için bişey olursa ilk seni gebertirim sonra kendimi
Ege Aşkım:tamam Aşkım ders çalışmam lazım
Giraymiym:tamam knk iyi akşamlar iyi geceler🙈💖
Ege Aşkım:görüşürüz iyi geceler knkm benim.
Giray ve Baranın
KonuşmasıBilinmeyen:Baran sana yılardır aşığım...
..............
Evet burda kestiğim için özür dilerim sizleri seviyorum yeni bölüm gecikmicek iyi geceler💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Giray(GAY +18)
Roman pour Adolescentsbaran abi:üstünü giyinirken camı kapatmayı unutma LGBT kitabıdır yarı texting/15.8.2023