(Fic'in açıklamasında karakterlerin özellikleri yazıyorrr)
Yine klasik iğrenç bi okul sabahıydı saat 6 ve ben okul için Yine alarm'ımla birlikte uyanmaya çalışıyordum...
Sahil:"Ahh yeter be zır zır ötüp durma uyandım işte!"
Hemen alarmı kapatmıştım.
Oturur pozisyona gelmiştim ve yine her zamanki o 5 dakikalık hayatı sorgulama vaktiydi...*7 dakika sonra*
Kalkıp giyinmiştim
Ve lavaboya içip elimi yüzümü yıkarımTelefonumu alıp telefona bakarak mutfağa giderim.
Bangoya gidecekken birine çarparım
Ve sabahın 6 buçuğunda normal olarak tırsmıştım
*kafamı kaldırıp bakarım*Sahil:"abi yaa bu saatte kim bu dicektim aklımı aldın"
Mert:"abicim sabah sabah delirdin heralde bizden başka biri var sanki evde"
Sahil:"hem abi! Sabahın 6 buçuğunda senin ne işin var burda!"
Mert:"ben hiç uyumadım ki uyanıktım"
Sahil:"ay abi yaa neyse ben kahvaltı ayarlıyım kendime bir an önce hazırlanmam lazım"
Mert:"niye bu kadar acele ediyorsun bakalım normalde böyle değilsin"
Sahil:"Yarım saat erken çıkmam lazım bu gün yani 7de ABİ YA YARİM SAAT VAR GAÇIL!"
*bi heyecan ve hafif panikle kendime hemen mısır gevreği yapmaya başlamıştım*Mert:"bi gariplik var ama çıkar yakında kokusu"
Sahil:"yok bi şey abii"
*yapar ve hemen yerim mısır gevreğini*
Sahil:" ben çıkıyorum abi görüşürüzzz"
Mert:"görüşürüz dikkat et"
Sahil:"tamamm"
*hemen çantamı alıp evden çıkarım*Evden çıkar çıkmaz yüzüm düşmüştü çünkü yine o lanet okula gidiyordum ve sınıfa yeni bi çocuk gelecekti bu gün
Ve evden yarım saat daha erken çıkmamın sebebi arkadaşımla erkenden buluşup yeni gelen çocuğun da erken geleceğini tahmin edip onu uzaktan izleyip nasıl biri olduğunu öğrenecektik.
Ve her zamanki yerde arkadaşımı görürdüm hemen
Sahil:"beyzaa!"*hemen yanına koştum*
Beyza:"hoşgeldiinnn"
Sahil:"hoşbuldumm, hadi hemen gidelim okula çok merak ediyorum bu gün neler olacak diye ama korkuyorum"
*yine aniden yüzüm düşer*Beyza:"neden?"
Sahil:"sınıftakilerin yapacaklarından korkuyorum"
Beyza:"hiç bi şey yapamazlar merak etme hem zaten yeni çocuk gelecek ya ona yalakalık yapmaktan seni görmezler bile"
Sahil:"umarım,keşke senin sınıfına gelebilseydim"
Beyza:"keşke ama karşılıklı sınıflardayız ona şükret"
Sahil:"evet ya şükür ki öyle"
bi yandan okula yürüyorduk.
Okula vardığımızda bi duvara yaşlanmış duruyorduk bahçede.
Normal konuşuyorduk ki Okula aniden yabancı biri girer ama bi sorun vardı ki çocuğun tipinde hiç hayır yoktu psikopat gibiydi ama kekoya benzemiyordu, kötü birisi olduğu tipinden ve etrafa bakışından belliydi çünkü Okula girer girmez birisine "çekil!" Diye laf söyleyip o kişi kalktığında yerine banka oturmuştu.
Ben normalde çok kavgacı bi insandım ama lise olduğu için hayatımı tehlikeye atmak istemiyordum bu yüzden her şeye susuyordum ayrıca hayatım da zaten bok gibiydi sataşanlara karşılık vermeye çalışsam ailem daha çok üstüme geliyordu, çok baskıcıydı ailem yani öldürülüyor gibiydim neredeyse acımı bi yerimi kesip indirmeye çalışıyordum ve bunlardan abimin haberi yoktu olsaydı zaten çok kızardı kollarım ve karnım... kesik içindeydi...
Bunu tek Beyza biliyordu o da çok kızıyordu ama söylüyordum rahatlamak için ki o da zatn bilmek istiyordu her şeyi, biliyorduda her şeyimizi biliyorduk...Üstümüzde formamız altımızda siyah pantolonumuz vardı her zamanki gibi ama Ben yaralarımı saklamak için
Üstüme ince bi hırka giymiştim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
abim ve ben
Fanfictionünlü bir youtuber olan Mert abim,28 yaşında birisiydi.(gerçekte de öyle biri var Mert Gültaş youtuber) Ben yani Sahil ise,hayatı berbat giden,hayattan nefret etmiş youtuber olmayan ama bazen Mert abimin videolarına çıkan,16 yaşında bi kızdım... ve b...