part-3

47 4 1
                                    

Rumi apne ghar pahunchti h ki voh dekhti h bhut awaz a rhi h jab uski nazar padhti h to voh dekhti h uske mamu mumani aye hue hotey h .voh Khushi se hall mein jati h aur apne mamu and mumani ko kehti h assalamualaikum usko Manu usse pyaar se apni taraf bulatey h aur kehte h aur beta kaise ho . Rumi kehti h mamu bas alhamdulillah aap sab ki dua hai mere sath . Rumi thoda ruk thi aur fhir puchti h Manu afsha aii h to uske mamu muskura kar kehte h afsha bhi ayii hai aur Alshifa bhi . Rumi aapne kamre mein jati h aur afsha aur Alshifa se milti aur voh bhut khush hoti h kyuki zainab ke baad inn hi dono ko usne apni bhen mana hai aur voh dono bhi Rumi ko bhen mante h voh ek sacchi bhen .(afsha , Rumi mumani ki ladki rhti h aur Alshifa uski khala ki ladki) afsha kehti h ki agar mein auu aur Alshifa na aye tumhare Ghar aysa ho sakhta h kya kabhi nhi . Alshifa kehti h nhi yrr Rumi jab mujhe pata chala Mamu a rhe h to meine bola ki mujhe bhi le chalo to ammi ne bola chali jaao tumse bhut din hogaya mulakat nhi hui. Rumi unhey kehti h Haan bhai Haan acha kiya a gaye dono aap batao kaise ho . Zainab ne tumhe kuch khilaya yeh ayse hi baithe ho zainab kehti h ki mujhe pata h ki mehmaan se kaise milte h meine sabse phele unhe khilya apki tarah nhi . Acha meri tarah rhne hi do Rumi usse taunt marte hue kehti hai Alshifa dono ko kehti h ki arey bhai ladai nhi karna h hum aye h humse baat Karo aur zainab aur afsha tum phone side Karo aur aoo chalo baat karte h itne dino baad mile hai Rumi inse phone chinno Rumi uthi h bed se aur asfha aur zainab se phone leke side mein rakh deti h aur sab baat karne busy ho jatey h .

Zahid Sherry ko kehta h ki tum apne ghar nhi ja rhey ho kya to Sherry kehta h ki nhi abhi mujhe apni bhen ko khala ke ghar se pick karna hai . Zahid ussey kehta h ohkk fhir Allah hafiz.

Sherry apni bhen ko khala ke ghar se apne ghar a jata hai.
Sherry ki bhen shaziya apne abbu se salam karte hue apne kamre ki tarah chali jati h aur Sherry bhi car ko park karke apne ghar ata h aur apne abbu ke pass baith jata h utne mein hi thodi der baad shaziya nicche ati h aur baithi h aur zaid apni khala se milta h aur unhe bolta h ki
Khala aap kyu chali jati h mein aap ko bhut miss karta hu Aaj ke baad nhi jana
Shaziya kehti ki acha betu nhi jayungi aur apne abbu ko tarah dekhti aur kehti h ki abbu kyu na hum Ghar badal le khi aysi jagah jaha mere dost h yaha koii kisi se kuch bolta hi nhi yaha sab ko apne se mtlb hota h mein to sochti hu aap khi aur ghar le Verna mein hi aap ko batati hu hum khaha chalte h
Shaziya ke aabu ussey kehte h mtlb tumne ghar bhi dhund liya shaziya kehti h meri jo dost zainab uske Ghar ke pass hi bhut saree ghar h unhi mese koii ley lena voh bhut achi h uske sath mujhe bhut acha lagta hai . Shaziya ke abbu kehte h acha beta thoda sabr to karo shaziya kehti nhi Abba jaldi kare yaha mujhe aab bilkul nhi acha lagta jab Tak ammi thi yaha mujhe acha lagta tha abb mujhe bhut ajeeb lagta hai .
Sherry kehta h ki arey shazii mein tumne keh Diya to samjh lo hum Ghar vaha ley lenge thik h per yeh to batao khaha h hum Mumbai mein h to Mumbai mein hi hoga acha baba tum mujhe ley chalna thik h .
Thik h bhai shaziya kehti h aur zaid ko leke kamre mein chali jati hai .

(Lekin kise pata ko zainab , Rumi ki bhen h aur shaziya aur zainab ek dusre ko bhut achi tarah jante h . Qismat jisse Milana chahati h usse koii na koii bahane se Mila hi deti h .)

Rumi ke ghar se connected tha voh Ghar jiss ghar ko Sherry ne psnd kiya tha lekin na Sherry ko pata h ki Rumi yahi aas pass h aur na hi Rumi ko .

Sherry ghar dekh kar apne ghar chala jata hai aur apne abbu se kehta h ki Ghar acha h yeh baat sun ka shaziya bhut khush hoti h kyuki aab usse ghar mein bore nhi hona padega .
Lekin abhi unko 3 din lagega ghar Khali karne mein tab tak voh issi ghar mein rhenge aur yeh voh log Khali kar denge per usse becchenge nhi kyuki unki ammi ko iss ghar se bhut pyaar hai isliye.

__________________________________________

Rumi apne ghar apni behno se baat karke thak jati h to aur voh jati h sabke liye kuch Pani lene .
Rumi afsha se kehti h ruko mein ati hu Pani leke sab bhut der se baat kar rhe h gala sukh hi gaya hoga na Alshifa kehti h chup rho tumhe hi pyass lagi hogi hamara naam na lo Rumi haste hue bhar jati h aur dekhti h ki table per kuch card rakhe wedding card voh usse dekhti h to uss mein Alshifa Weds Ayaan likha hota h . Usse kuch der samjh nhi ata tab voh kitchen mein apni ammi se puchti h ki ammi yeh wedding card kiski shadi ka hai uski ammi kehti h kyu tumhe Alshifa ne nhi bataya ki Alshifa ki shadi lagi h . Rumi kehti h kya bol rhi ho ammi mujhe kuch nhi bataya itne der se baat kar rhi thi lekin ruko mein usse batati hu .uski mumani kehti h arey shrama rhi hogi .

Rumi kamre mein jati h aur kehti h
Kya Alshifa yeh nhi ki shadi lagi hai to mittahi khilaooo ake chup chap baithi ho .
Alshifa haste hue kehti h arey meri baat to suno batane wali thi lekin bhul gyi .
Rumi kehti acha khi shadi Wale din yeh na bhul Jana ki Ayaan se tumhari shadi ho rhi hai. Afsha aur zainab hasne lagte h aur kehte arey appi baith jaoo .
Alshifa usko kehti h ki suno mere pass baitho Rumi gussa na ho . Rumi usse kehti h acha yeh batao Ayaan ki koii photo h ki nhi Haan Zara hame bhi jijaji ki tasveer dikhaye Alshifa kehti h acha Ruko lo dekh lo bhai Rumi kehti h arey yeh to acha h yrr per tumse acha nhi h afsha aur Rumi hasne lagte h aur Alshifa unlog se phone chiin kar kehti h aysa bhi kuch nhi h itna handsome to h Rumi kehti h acha thik h bhai yeh to batao shadi kab h oct 17 ko hai kya baat kar rhi hu sirf 2 mahine bacche h do bhi nhi 1 mahina . Hayee allah mujhe abhi shopping bhi karna h .chalo koiii na mein sab kar sakhti hu . Shopping





Pyaar Ki Anokhi Kahaniya Where stories live. Discover now