Subah rumi aur zainab apney kamrey mein so rhi thi ki ...
Unki ammi aii aur unhe uthne lagiAmmi rumi ko khti h ki,"beta uth jao aaj tumhrey clg ka pehla din aaj key din hi clg late jana chahti h"..
Zainab apni ammi ki ek awaaz mein uth kar tayar honey chali jati h
Aur ek taraf rumi apni neend mein khoi hui thi ammi ki awaz suntey hi voh bhi uth baithi aur clg key liye tayar honey chali gayiRumi key abbu nastey ki table per baithey huey apni betiyon ka intezar kar rhey they.
Rumi aur zainab apney abbu ki taraf jatey hue kehti h .
Asslamualikum abbu.
Walaikumsalam meri betiya.Zainab nastey key liye baithi h aur rumi clg jane lagti h rumi key abbu ussey boltey h ki" beta nasta to kartey jao ayse khali pait clg nhi jatey .
Rumi apney abbu ko jawab dete hue kehti h .
Arey abbu late ho rha h nasta karungi to sabse akhir mein clg pahuchungi.Tabhi ammi kehti h ki late kyu nhi hoga jab late uthogi to aysa hi hoga .
Arey ammi aaj key din to na datey .
Rumi clg key nikaltey huey aur zainab ko sath leke ghar se bahir chali jati h.°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
.
(Rumi at her college )Rumi clg mein dakil hotey huey rumi ka clg bhut bada tha .
Rumi ko apni class ka pata nhi tha ki uski class konsi h to usney kisi sey puchna chaha fhir uskey samne do ladkey they .Jissey rumi ney kaha, excuse me, aap mujhe bata saktey h ki MBA students ki class kaha h .
Un ladko ne rumi ki taraf dekhtey huey kaha ki sorry we dont know kyuki hum b.com key student h .
Rumi unhey its ok bol kar chali gyi .
Fhir voh ladki sey puchti h .
Voh ladki rumi sey puchti h ki aap ko madad chahiye to rumi kehti h yes
Rumi ussey se apni class ka puchti h aur voh ladki bolti h ki actually meri bhi vhi class h hum ek hi batch key h .
To rumi uss sey uska naam puchti h
Voh batati h ki mein kulsum khan aur voh rumi sey uska naam puchti h tab rumi kehti ki mera naam romaisha khan urf rumi kulsum kehti h nice..Aur dono sath mein apni class ki taraf jane lagti h. Lekin rumi batey karney mein itni busy rhti h ki usse kisi cheez ka khayal hi nhi rhta . aur uski takar ek ladkey sey ho jati h .
Aur rumi ussey kehti h ki annkhey nhi h kya ?
Voh ladka rumi ki taraf dekhta h aur kehta h ki tum batey karney mein busy thi ki mein tumne mujhe takar mari h na ki meine .
Voh ladka kulsum ko janta tha .
Kulsum kehti h ki sherry tum thik to ho aur rumi ko bhi kehti h .
Rumi kehti h kulsum sey ki tum issey janti ho to kulsum kehti h ha ye mere dost h .
Dono ek dusrey ko dekhtey hue agey nikal jatey h.
° (Rumi aur kulsum class mein dakil honey key baad ).Rumi.kulsum sey puchti h ki kon h yeh to kulsum kehti h ki yeh college ka sabse amir aur handsome banda h . tumney dekha nhi uski hazel eye gora mukda( face) iss pee to puri clg ki ladkiya feeda h .
Rumi kulsum ko dekhtey huey kehti h ki "whatever " .
Tabhi to voh itna attitude dikha rha h .Rumi class key khatam hotey hi kulsum key sath nikalti hui ...
Ja hi rhi thi ki achanak fhir sey voh sherry se takra kar uskey uper ghir jati h aur sherry ussey bolta h ki tum ladkiya bhi na achey aur ameer ladkon ko dekhtey hi unper ghirney lagti h .
Kulsum rumi ko utha ti h aur sherry bhi uth ta h sherry ko rumi kehti h ki tum ladkiya kya hota h mein unn ladkiyon mein se nhi hu jo ladko key peche bahgey ulta ladkey mere peche bagtey h .
Sherry kehta h acha hai kya tum mein jo koii tumhare peche bage ek middle class ki mamuli si ladki.
Rumi ussey ankey dikhtey hue kehti hai ki tum ameer ladkey yehi sochtey h ki ladkiya sirf paiso key peche bhagti h per mein un mein se nhi hu .
Sherry muskurate hue ussey kehta h ki acha to tum kin mein se ho. Voh jo ladko ko phasa kar paise luti h .
Rumi sherry ko chilatey hue kehti h ki apni had mein rho . tum ameer baap key beto ko tameez rhti nhi h tum ameer logo ki izaat bhi sirf paiso ki vajah se hoti h paise na ho to tumhari koii izaat nhi h .
Paise ka kya fayda jab tumharu seerat hi shi nhi h, rumi hasti h.
Sherry ussey bolta h ki bas karo tum zada bol rhi h.
Acha tumhari maa bhi tumhe tameez nhi sikhti h .
Sherry ankhey nikaltet hue aur rumi ki taraf badtey huey kehta h ki meri ammi key barey mein ek alfaz nhi bolna samjhi .
Rumi sherry ko kehti h ki kya hua bura laga ameero key pass bhi dil hota h mujhe laga tumhare pass sirf paisa hota h dil nhi .
Sherry kulsum ko bolta h ki kulsum apni dost ko yaha sey leke chali jao.
Kulsum rumi ko leke janey lagti h aur rumi sherry key dost zahid sey kehti h ki apney bestfrnd ko thori tameez sikhao .
Rumi aur kulsum clg sey bahir nikal jatey h ....
sherry aur uska dost zahid bhi clg sey nikal jatey h . sherry apni car mein beth kar chala jata h dusri taraf rumi aur kulsum bhi bus sey apney ghar ki taraf nikal jatey h .°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
YOU ARE READING
Pyaar Ki Anokhi Kahaniya
RomansaHello every one, This is my first novel i was writing i don't know how to write , I'm just trying to write a novel named pyaar ki anokhi kahaniya. Hope u like it keep support. You can give your suggestions on my Instagram handle @deen_e_ishq7