HAIDI dan Mek MAH turun ke lobby untuk majlis penyampaian sijil bagi peserta seminar yang di sampaikan oleh HAiDI mewakili syarikat pengendali program. Ketika giliran ZAH menerima sijil dari jauh lagi dah telah tersenyum memandang HAIDI dan mereka berjabat tangan erat di atas pentas.Seperti peserta lain setiap mereka akan di ambil bergambar selepas menerima sijil bersama Haidi.Untuk ZAH ,Haidi sengaja merapatkan tangan nya ke tubuh ZAH ketika gambar di ambil. Dia juga terbayang ZAH berbogel seperti ibunya yang baru sahaja melayan nya sebentar tadi.
Seusai majlis mereka bersedia untuk menghantar ZAH ke tempat dia akan menjalani kursus di bandaraya itu juga dan tempat penginapansementara pun berhampiran dengan lokasi tempat latihan. Mek Mah dan ZAh sahaja yang di benarkan untuk masuk menghantar peserta dan bagasi mereka di kawasan penempatan pelatih wanita dan Haidi terpaksa menunggu di luar bersama ramai lagi keluarga peserta . Oleh kerana Haidi telah menukar pakaian dan memakai topi bareta,maka peserta lain tidak dapat mengecam nya .
Olehkerana bas yang akan membawa Mek Mah balik ke KB akan bertolak pada jam 11 malam,maka mereka ada 4 jam lagi untuk bersama .ZAH pun sempat menukar pakaian dan mengikut mereka semula kembali ke hotel . Sepanjang pemanduan Mek Mah menyampaikan macam macam pesanan pada Zah dan juga memberitahu nya dia telah minta tolong Haidi untuk ' menjaga 'ZAh sepanjang ZAH berkursus selama 3 bulan dan Mek Mah akan turun sebulan sekali .Mek Mah juga dah beri kebenaran untuk Haidi untuk membawa ZAH sekiranya ZAH perlu keluar dari asrama ketika hujung minggu.HAidi yang hanya diam mendengar tapi hatinya melonjak kegembiraan mendapat 'lesen besar ' untuk dia menggodam ZAH dengan 'modal' yang telah dia berikan kepada Mek Mah." Mak izinkan ZAh keluar ikut En Haidi ni daan layan lah dia baik baik sebab dia pun dah layan kita cukup banyak walau pun baru kenal.
Setiba nya di hotel,Haidi menyuruh ZAh berehat di katil nya kerana program sepanjang hari tadi dan mencadangkan agar ZAH tak perlu ikut menghantar ibunya ke terminal Basa, sekiranya dia masih keletihan." Kalau ZAh dapat lelap sekejap pun cukup lah "ujar ZAh sambil dia berbaring. Mek Mah dan HAIDI terus berbual sambil menonton TV dan minum hingga lah mereka dapati ZAH telah lena Haidi berbisik pada Mek Mah" Jom Mek kita sambung kerja tadi"." Mek agak terkejut dan bertanya "Nak buat kat mana?" Haidi pun terus menunjuk ke arah bilik air.
Sebelum masuk ke bilik air ,Haidi dan Mek Mah segera membuka pakaian masing masing dan berbogel masuk ke bilik air. HAidi terus memeluk Mek Mah lalu mengucup nya sambil kedua tangan nya meraba seluruh anggota tubuh Mek mah yang masih pejal dan berwarna kuning langsat. Bagi HAidi walau pun sudah berusia Mek Mah masih punya 'sex appeal ' tersendiri selain dari wajah nya yang murah dengan senyuman . Tutur katanya yang lemah lembut membuat HAidi tergoda walau baru berjumpa .Tindakannya yang nekad menggoda Mek Mah berbaloi dengan peluang yang di perolehi buat kali kedua dalam sehari.
" Pandai Tuan goda saya,tak sangka saya boleh dapat rasa lagi batang punai ni selepas hampir lima tahun sejak ayah ZAh meninggal"bisik Mek MAh sambil dia mengocok kepala punai Haidi.Mereka terus berkucupan dengan iringan air dari shower yang sengaja di buka perlahan agar suara dengusan mereka tidak di dengari oleh ZAH."Tuan nak masuk macamana"tanya Mek Mah. "mana Mek suka atau biasa,buat cara doggy atau saya duduk dan mek duduk atas riba saya" Haidi memberi mek mah pilihan." Ikut Tuan lah ,asalkan mudah "balas Mek Mah.
Haidi memilih untuk doggy style dan meminta Mek Mah membongkok dimangkok tandas dan Haidi berada di belakang punggung nya. Dengan masa yang terhad mereka tak perlu pemanasan ,cukup dengan ramasan tangan Haidi ke dua dua buah dada Mek Mah bersekali dengan jolokan jari ke dalam faraj Mek Mah membuatkan ianya cepat berair danbersedia untuk di teroka.Batang Haidi yang telah tegang dek urutan Mek Mah telah bersedia untuk bertugas.
HAidi segera memacu kepala punai nya untuk menerobos lubang yang baru beberapa jam tadi di masukinya . Haidi mudah untuk membuat sorong tarik kerana laluan agak longgar dan licin sebelum Mek Mah mula memberi reaksi untuk mengemut batang punai Haidi.Mek Mah mula mengerang dan Haidi terpaksa menguatkan pancuran air sambil menutup mulut Mek Mah. Hampir setengah jam mereka bermain dalam posisi yang sama ,akhirnya ,mereka mencapai klimak s dan keletihan.
Mereka terus mandi bersama dengan masing masing menggosok dan membersihkan tubuh pasangan dengan mesra sekali ." Ini kali pertama Mek buat kerja dalam bilik air dan mandi bersama"bisek Mek Mah dengan suara manja nya.
YOU ARE READING
B.21.Mek Mah Berkorban dan Terkorban #
RomanceMakcik Rahimah (Mek Mah) sanggup menemani anak nya Zahirah ( ZAH) mengikuti kursus menjadi petugas customer services memenuhi hajat yang tergendala dek kerana kahwin paksa mengikut kehendaknya arwah ayahnya. HAIDI yang menjadi tenaga pengajar terp...