HAIDI bagai tak sabar untuk 'membalun'ZAH selepas mendengar segala cerita nya mengenai pengalaman dan masaalah seks yang dihadapai oleh nya dan Mek Mah.Haidi tak menyangka dia akan berdepan dua wanita berbeza usia yang sama sama ketandusan itu untuk di layan bersilih ganti. Sama ada mahu atau tidak Haidi terpaksa melayani mereka kerana ketelanjuran nya sendiri yang bukan sahaja 'memenatkan 'diri tetapi poket nya juga.
Sementara menunggu untuk Haidi mandi,ZAH terus menghubungi Mek Mah dan mereka pun bercerita panjang melepaskan rindu walau pun baru berpisah hanya seminggu.ZAH sengaja membuka 'speaker'HP nya agar Haidi dapat mendengar nya sama." Haidi sedang buat apa tu,senyap jer" tanya Mek Mah."Ada ni dia baru jer lepas mandi,nak cakap dengan dia ke"balas ZAH."tak pelah kirim salam kat dia,ZAH layan lah dia elok elok,kote dia pun besar tu,mesti Zah puas dan suka kan"usik Mek M sambil menamatkan perbualan mereka.
Haidi yang mendengar perbualan dua beranak tu hanya tersenyum sambil duduk di sebelah ZAH. kali ini ZAH yang memulakan adegan" Boleh kita buat sekarang Bang, ZAh dah tak sabar sebab itu hari abang tak usik langsung ZAH ,nak minta malu,tapi sekarang abang dah tahu cerita ZAH ,abang kenalah tolong ," ujar ZAH dengan nada merayu.Tanpa di suruh dia sendiri yang membuka pakaian nya satu persatu dan di campakkan di hujung katil.
ZAH terus merebahkan tubuhnya di badan Haidi yang masih bersandar di kepala katil.Tuala yang membaluti tubuh Haidi di tariknya untuk dilepaskan.Tindakan ZAH mengejutkan Haidi dan dia faham sekarang apa yang dihadapi oleh ZAH dan juga Mek Mah.ZAh terus mencium dan mengucup bibir Haidi sambil tangan nya terus mengusap kepala punai Hadi.usia nya yang masih muda Haidi memahami gelagat dan kegelojohan ZAH di atas ranjang.
HAIDi mula membalas permainan ZAH dengan memeluk dan mencium kening ZAH sebelum dia mengucup bibirnya.ZAH terus menyedut dan menghulurkan lidah nya untuk di hisap oleh HAidi dan kini mereka saling hisap menghisap lidah pula.Haidi pula mula menyerang buah dada ZAH yang agak kecil dan bulat tapi pejal dan kenyal.Sambil berkucupan dia meramas dan menguli kedua dua buah dada ZAH.
ZAH makin terangsang apa bila dia meminta untuk menghisap batang kote Haidi.Kegersangan ZAH begitu terserlah dengan cara dia mengerjakan batang kote Haidi dengan rakus ,menjilat dan mengulum kepala punai berulang kali dis amping menjilat buah kerandut nya denga begitu berselera." Patut lah Mek Mah suk dan puji kote Abang ni ,besar ,panjang dan keras" ujar ZAH sambil tersenyum memandang Haidi.
"Abang boleh tak pancut air abang dalam mulut ZAH dulu sebelum kita main?" Pinta ZAhH dan Haidi hanya mengangguk tanda setuju. Tanpa berlengah ZAH terus menghisap batang kote Haidi dengan penuh perasaan dan khusuk bagai melepas kerinduan atau gian yang begitu lama. Hadi hanya mampu mengusap rambut dan tubuh ZAH sambil dia mengerang menahan kenikmatan sambil dia meramas buah dada ZAH.
Beberapa ketika kemudian Haidi memberi isyarat yang dia sudah bersedia untuk melepaskan pancutan ke dalam mulut ZAH .ZAH pun segera melajukan hisapan ke atas batang kote Haidi sehinggalah Haidi memancutkan beberapa das air mani nya terus ke dalam kerongkong ZAH.Bagai kan orang kehausan ZAH menelan dan memerah air yang ada di dalam batang kote Haidi .
Mereka berehat untuk mencari nafas dan minum sebentar sebelum Haidi mengambil giliran untuk mengerjakan cipap ZAH. Tanpa di minta atau disuruh ZAH terus baring menelentang dan membuka kedua kakinya bagi membri laluan kepada Haidi melayan cipapnya. Haidi mengusap dan mencium tundun ZAH yang licin bercukur sebelum memulakan jilatan. Dia juga sempat memasukkan laluan cipap ZAH yang sempit walau pun telah berair. jari haidi mencari biji kelentit ZAH untuk di gentel sambil lidah nya bermain di bibir cipap.
ZAH makin kuat mendengus dan mengerang sambil tangan nya meramas kepala Haidi."Cepat lah masuk bang,ZAH tak tahan ni,lain kaliabang jilat ZAH punya lagi ye" ujar ZAH merayu .Oleh kerana dia telah sedia mengetahui,maka Haidi akur dengan permintaan ZAH untuk dia terus merodok cipap nya tanpa pemanasan yang lebih lagi seperti kehendak Haidi. Sebaik sahaja kepala kote Haidi melepasi pintu masuk cipap ZAH,dia terus menekan masuk laluan yang masih sempit walau pun telah di basahi.
ZAH mula mengemut sebaik sahaja batang kote Haidi masuk dan dia juga menggerakan punggung nya membuat putaran serta erangan melatari rentak permainan.Hampir setengah jam begitu,mereka sama sama sampai kegarisan penamat untuk mencapai klimak nikmat .Masing masing mengerah kudrat dan tanpa isyarat melepaskan pancutan yang banyak dan terus rebah bersama di katil berpelukan.
YOU ARE READING
B.21.Mek Mah Berkorban dan Terkorban #
RomanceMakcik Rahimah (Mek Mah) sanggup menemani anak nya Zahirah ( ZAH) mengikuti kursus menjadi petugas customer services memenuhi hajat yang tergendala dek kerana kahwin paksa mengikut kehendaknya arwah ayahnya. HAIDI yang menjadi tenaga pengajar terp...