PAGI itu sebaik sahaja menghantar ZAH ke tempat kursus HAIDI terus balik ke pejabat selepas bersarapan di hotel.Staff ny agak hairan kerana Haidi tidak pergi mengawasi program latihan seperti selalu dan dia memberi alasan akan datang lewat petang nanti. Sebenarnya dia tidak mahu ZAH jadi serbasalah dengan keberadaan nya di sana nanti.HAIDI terus membuat carian untuk mencari hotel bajet yang berhampiran dengan tempat ZAH berkursus untuk diguna sebagai tempat projek bersama ZAH dan juga penginapan bila Mek Mah datang kelak.
HADI mendapat sebuah hotel yang agak berhampiran dan agak terlindung dari laluan ke tempat ZAH berkursus .Dia merancang untuk membawa ZAH untuk tidur di situ malam ni bagi membolehkan ZAH menelefon ibunya melepaskan rindu dan baginya melepaskan hajat yang tertunggak malam tadi.Semasa waktu makan tengahari Haidi sempat menghantar mesej kepada Zah bertanyakan samada di OK atau tidak dan juga jika dia mahu mendapatkan barang keperluan.
HAIDI juga memaklumkan untuk mengambil ZAH jam 6.00 petang di asrama untuk bermalam dengan nya di hotel berdekatan dan terus ke kelas keesokan harinya.ZAH amat gembira dan sempat berpesan agar Haidi membeli kondom kerana dia sedang berada didalam waktu subur .'desperado juga minah ni macam mak nya'bisik hati kecil Haidi dan dia tidak menjangka akan dapat laluan mudah untuk meratah ZAH .'Inilah akibat kahwin dan bercerai di usia,muda agak nya'bisik hati kecil nya lagi.
Petang hari tu ZAH sudah sedia menunggu ketika Haidi tiba. Sebaik sahaja masuk ke kereta ZAH terus mencium haidi dan berbisik " Rindu Abang" yang membuat HAidi jadi teruja."Kita nak pergi makan dulu ke atau nak hotel dulu"tanya Haidi menguji."Terpulang pada Abang,tapi kalau ikut ZAh kita makan dulu,kalau mulut atas dah kenyang ,malam nanti abang boleh isi mulut bawah ajer"jawab ZAH yang mengejutkan Haidi.
HAIDI membawa ZAH makan di kedai Thai bagi menghilangkan kerinduan makanan kegemaran nya 'tomyam'."mana abang tahu ZAh suka makan Tom Yam?" tanya ZAH sebaik sahaja mereka masuk ke kedai ."Mek Mah ada beritahu"balas Haidi. Ketika menanti makanan yang di pesan,haidi mula mengorek kisah ZAH. " Macam mana ZAH boleh 'menahan 'rasa rindu 'selepas bercerai agak lama sedangkan dengan abang baru dua hari ZAH dah rasa rindu?"
"malu nak cerita lah Bang, tapi Abang jangan fikir yang bukan bukan ZAH cerita ,lepas tu terpulang pada Abang nak fikir apa.Abang tahu kan ZAH kahwin muda atas pilihan dan desakan ayah ZAH.Masa tu baru habis sekolah,belum ada boyfriend pun lagi. ZAH pun tak sangka suami ZAH tu dah mula hisap ganja masa tu,sebab tu bila dia 'high'dia akan ajak ZAh unuk main dan dia boleh bertahan lama dan ganas main nya,jadi ZAh pun macam ketagih untuk main sebab selalu sangat kena"ujar Zah panjang lebar. Nasib tiada pelanggan lain yang duduk berhampiran mereka untuk mencuri dengar perbualan mereka.
"Habis ZAh buat macam mana selepas bercerai?"tanya Haidi lagi." ini lagi malu bang,ketika kita dah mula rasa syok dan ketagih sex,suami boleh terkantoi dan kena tangkap dan di tahan dalam penjara,Ayah ZAh cukup marah dan kecewa dan dia pun sokong bila ZAH tuntut cerai fasak.Bila dah tak dapat kote agak lama ZAH pun jadi tertekan ,agak ny akalau ZAH duduk di sini mahu rasa nya ZAH jadi pelacur Bang,nasib baik Mek Mah faham dan ajar ZAH untuk melancap untuk hilangkan rasa ketagih selain berpuasa" jelas nya lagi.
" Wah sporting betul emak ZAH yer,boleh ajar melancap"usik Haidi."Mek Mah tu emak tiri ZAH,dia kahwin tak sampai setahun emak ZAH meninggal,masa tu umur ZAH dah lima tahun.Dia juga yang tolong lancapkan ZAH bila tenguk ZAH susah nak dapat klimak bila buat sendiri atau lama sangat nak sampai ,dia pun bantu dengan jari nya . Bila dia pun naik syok,ZAH pulak yang tolong lancapkan dia, itu lah yang ZAh kata malu nak cerita,tapi Abang janji jangan nagi tahu dia cerita ni" ujar ZAH lagi.
" Abang rasa simpati pada ZAH dan respect lah pada Mek Mah kerana cukup memahami perasaan sebagai wanita muda yang ZAH lalui" balas HAidi.Mereka pun menamatkanceriat itu sebaik sahaja makanan yang di pesan tiba. ZAH nampak begitu berselera makan menu kegemaran bagai begitu lama tidak merasai nya walhal baru seminggu sahaja meninggalkan rumahnya . Haidi sempat membuat pesanan makanan kegemaran mereka untuk di 'tapau' bawa ke hotel.
Selesai makan mereka pun beredar menuju hotel dan dalam perjalanan Haidi singgah di kedai 7E untuk membeli kudapan dan juga stock condom nya. ZAh hanya tersenyum bila dia mengambil bungkusan kudapan dan minuman yang di beli dan melihat condom pun ada'"ZAh gurau ajer tadi bang".
YOU ARE READING
B.21.Mek Mah Berkorban dan Terkorban #
RomanceMakcik Rahimah (Mek Mah) sanggup menemani anak nya Zahirah ( ZAH) mengikuti kursus menjadi petugas customer services memenuhi hajat yang tergendala dek kerana kahwin paksa mengikut kehendaknya arwah ayahnya. HAIDI yang menjadi tenaga pengajar terp...