Bab 4

1.3K 18 2
                                    

ROSLAN dan Tipah berbincang mengenai majlis yang bakal mereka adakan untuk berkongsi kejayaan bersama keluarga dan kakitangan syarikat nya.Untuk keluarga mereka akan mengadakan majlis  kenduri kesyukuran di rumah Tipah dengan jemputan sekampung termasuk rakan rakan sekolah memandu yang ada .Bagi kakitangan mereka akan mengadakan Hari Keluarga di sebuah resort dengan penginapan satu malam dan jamuan makan malam secara BBQ. Tipah meminta Roslan membuat bajet untuk mereka putuskan bersama.

Tipah kemudian menukar pakaian untuk tidur dengan hanya memakai kemeja T tanpa lengan dan seluar pendek serta sempat mencuci muka sahaja. Roslan pula  menyusul kemudian dengan memakai singlet dan boxer sahaja.kedua duanya bagai ahli sukan yang mahu bertanding ."Kita ni dah lama jadi ahli sukan sampainak tidur pun dengan uniform sukan" usik Tipah."Dah sebati ,atas padang ke atas katil masih nak berlawan juga" balas Roslan sambil dia duduk bersandar di kepala katil.

"Hahaha,dulu kita berlawan untuk kira siapa cepat sampai ,sekarang berlawan untuk  siapa yang lambat sampai pulak" balas Tipah sambil dia mengambil tempat berbaring di sebelah Roslan." Itulah tak sangka kan, dulu orang sibuk tanya dan hairan macam mana kita tak bercouple  dan berkahwin ,sekarang ni orang dah tanya tapi kita dapat 'kahwin'" ujar Roslan.
" Malam ini ajer tau" balas Tipah segera,sambil menutup suis lampu dan membiarkan lampu tidur sahaja yang menyala.

Roslan pun segera mengiring mengadap Tipah dan merangkulnya .Tipah pun membalas rangkulan dan berbisik."Thank you for everything Lan,tonite I am yours". Roslan pun memulakan permainan dengan mencium dahi Tipah,pipi dan mulut sebelum mereka berkucup. 
Tangan masing masing mula meraba bahagian tubuh pasangan dan membelai nya dengan perlahan dengan penuh perasaan.

" Wow your body still elastic and soft ,pandai U jaga body"bisik Roslan memuji Tipah. " Our strict training and diet made it till today "balas Tipah sambil tersenyum bangga. Roslan terus menggomol tubuh Tipah dan meminta izin untuk membuka pakaian nya semua." Your call my dear  Champion "balas Tipah yang turut sama membuka pakaian Roslan. Kali ini mereka berpelukkan dan berguling  bergilir posisi atas dan bawah ,memenuhi hampir keseluruhan gelanggang.

" Lupa nak tanya kita ni nak lawan gusti ke gymnastic?" usik Tipah."Kita kan Champion ,anything will do "balas Roslan." Let us massages our weapon first" ujar Tipah sambil tangan ny a mula mengusap buah dada dan puting sementara Roslan pula mengusap kepala punai nya.Selepas itu mereka bertukar sasaran dengan tangan Roslan melekap di dada Tipah dan tangan Tipah melekap di batang punai Roslan. Roslan mula menjilat dan menghisap puting buah dada Tipah yang masih mengkal dan padu .Tipah mula mendengus sambil  melajukan gosokan tangan nya di batang punai Roslan. 

" Jom kita buat 69 Lan,cepat sikit ,kalau tak mahu tak tidur sampai pagi ni"ujar Tipah. Mereka buat undian cara 'Oh Som" untuk menentukan posisi samada atas atau bawah.Tipah dapat posisi atas dan Roslan di bawah. Sebaik mereka berada di posisi,masing masing terus bersedia untuk membuat serangan." Lan. I nak bagitahu U dulu,jangan marah kalau I squirt kat muka U" ujar Tipah."My pleasure Dear "balas Roslan. 

Roslan terus menjilat pintu masuk ke pussy Tipah yang telah mula basah dan terus menjulurkan lidah nya ke dalam pussy Tipah. Semangat berlumba yang masih ada pada mereka membuatTipah pula membalas dengan mengulum kepala punai Roslan sambil jari jarinya mengosok buah pelir dan batang punai nya.Masing masing fokus kepada objek yang mereka sedang depani.

Seperti yang mereka jangka masing masing akan cuba 'bertahan' lebih dari 'menyerang' lawan kerana mereka sedang menikmati permainan diluar jangkaan. Roslan tidak menjangka Tipah akan 'melentuk' semudah itu walau pun dia mendapat 'hints' ketika di suruh uruskan secara rahsia majlis ini,begitu juga dengan pemilihan pakaian untuk majlis malam ini. Bagi Tipah hasrat lama nya untuk 'rapat 'kembali dengan Roslan selaku regu champion nya muncul ketika re union batch sekolah mereka yang membuatnya menawarkan saham untuk Roslan menjadi rakan kongsinya.

Peluang juga makin terbuka sejak kematian suami nya yang membolehkan Roslan bersama aktif menguruskan syarikat sebagai pemegang saham kedua terbesar dan pengalaman nya di bidang keusahawanan dan pentadbiran." Ooooh my dear I am coming "jeritan suara Tipah mengejutkan Roslan yang kini di simbah oleh air pancutan dari pussy Tipah seperti yang di peringatkan tadi. Tipah cuba mengangkat dan mengalihkan punggung nya dari muka roslan tetapi tangan Roslan menahan nya dari berbuat begitu.Dalam kelesuan melayan klimaknya,Tipah membiarkan lidah Roslan untuk menjilat dan menghisap cairan dari pussy nya. .TipajYrtihan 

   

     

B 24 Rakan Kongsi Tipah #Where stories live. Discover now