Bab 5

1.1K 17 0
                                    

TIPAH dan Roslan sama sama berehat mencari angin sambil tangan masing masing mengusap tubuh pasangan bagai memberi perangsang ketika bertanding. Mata Tipah yang masih tajam di tatap oleh Roslan sambil mengusik "'mata seorang champion masih terserlah" ujar Roslan. Tipah membalas sambil menggengam batang kote Roslan dan berkata" Ini senjata Champion yang tak mahu mengalah " kedua mereka tertawa.

Meneruskan permainan Tipah meminta gaya doggy dahulu yang agak mengejutkan Roslan." Apa strategy ni,back side defense" uja Roslan. " I tak sanggup nak bertentang mata dengan you"balas Tipah. "Ingatkan nak bagi lubang belakang" ujar  Roslan. " Not to nite my dear, I tak mahu jalan mengangkang esok" balas Tipah. Roslan  pun segera menepuk dan memicit kedua belah punggung Tipah sebelum dia mengacukan kepala kote ke celah peha nya.

Dengan perlahan Roslan menujah kepala kote nya menyusur pintu pussy tipah yang telah basah dengan agak mudah. Tipah yang telah bersedia terus sahaja mengepit kepala kote Roslan sambil dia membuat goyangan punggung nya. Roslan terus meluncur ke dalam hingga mencecah pintu rahim dan Tipah menahan perut Roslan" Stop dulu sayang ,dah jauh ke dalam tu,sempit sikit laluan tu" ujar Tipah yang memaksa Roslan memberhentikan tujahan nya.

"SAkit ke sayang?" tanya Roslan." Tak cuma sempit dan sendat ,dah lama tak ada yang guna sampai ke situ"balas Tipah. " Okey lah reserve kan  untuk I" ujar Roslan sambil mula membuat sorong tarik dengan tangan nya memaut pinggang Tipah." Awww,sedap nya Lan" suara Tipah merengek.Tipah pun mula mengemut kepala dan batang kote Roslan dengan menggunakan tenaga dan otot otot punggung nya yang memaksa Roslan bertahan untuk mengimbangi nya.

Roslan menambah bahan serangan dengan meramas dan menguli buah dada Tipah dari belakang dengan sebelah tangan sementara tangan yang sebelah terus memaut pinggang Tipah. MAsing masing mendengus dan melepaskan nafas bagai seorang pelari .Kemutan Tipah yang begitu power menyebab Roslan tewas dengan mencapai klimak sambil memeluk erta belakang tubuh Tipah. " Amboi banyak nya air you sayang ,mahu pregnant I nanti" usik Tipah sambil dia meniarapkan badan bagi membolehkan Roslan rebah di belakang nya. Bagi Tipah strategy nya mengena dengan gaya begitu dapat juga dia memaksa Roslan pancut dahulu.

Roslan terus membiarkan batang kote nya berendam di dalam pussy Tipah sambil dia terus mencumbui Tipah dengan mencium dan menjilat tehgkuk dan bahu Tipah serta meramas punggung Tipah .Tipah memberi isyarat untuk Roslan menarik keluar kote nya bagi membolehkannya untuk menukar posisi .Dia terus meraba dan meramas batang kote Roslan dan berbisik" Wow your fighting cock is ready to fight again " sambil melihat batang kote Roslan yang mula bangkit .

Tipah kini membuka kedua kakinya dengan luas dan mendepang kan kedua tangan untuk menyambut tubuh Roslan .Sebagai tektik memperlahan kan permainan,Roslan tidak teru memasukkan batang punai nya ke dalam pussy Tipah ,tetapi dia 'mengulang semula'foreplay 'dengan menjilat dagu,leher dada dan kali ini ketiak Tipah yang membuat nya menjerit kegelian."Wow so nice ayang" bisik Tipah.Roslan terus menjilat kedua dua buah dada dan juga puting nya sambil menghisap perlahan lahan bagai seorang bayi dan membuat Tipah mengerang lagi.

Jilatan Roslankini singgah di perut dan pusat Tipah dengan dia membuat jilatan berputar di tepi pusat lalu bergerak ke tundun dan mengemam daging tembam tundun Tipah."Aduh lan,amcam macam u buat kat I,cepat lah masuk I dah tak tahan ni" rengek Tipah lagi.Tanpa menghiraukan rengekan Tipah,Roslan terus melekap kan muka ke pintu pussy Tipah lalu menjilat bibir pussy dan menjulurkan lidahnya .Dia mencari biji kelentit yang sudah membengkak lalu di hisap dan di kemam nya,Tindakan ini membuat Tipah menjerit lagi sekali dan terus mencapai klimak lagi.

 " Please sayang ,come in to my pussy ,I dah tak tahan ,you are my champion now" rengek Tipah mendesak . Roslan pun segera menagngkat kedua kaki Tipah tegak  keatas sebelum menyilangkan nya dan di pegang di pangkal lutut sebelumbatang punai nya di masukkanke pussy menjadi nya laluan nya makin sempit."Awwww so nice sayang ,hit me harder"ujar Tipah ketika Roslan mula menjolok batang kote ke dalam pussy .

Beberapa minit kemudian Roslan pun meletakkan kedua kaki Tipah ke punak nya untuk dia memegang pinggang sambil melajukan acara sorong tarik dengan lebih selesa.Rengekan Tipah mula mengikut rentak henjutan Roslan hingga hampir 45minit dalam keadaan begitu sehingga kedua dua mereka mencapai klimaks . Tipah memaut bahu Roslan untuk rapat ke dadanya dan mereka berpelukan hingga lena hingga ke pagi.

  

B 24 Rakan Kongsi Tipah #Where stories live. Discover now