-5- Şımarmak

629 45 24
                                    

"Takıma hoş geldin Cüce"

O an anladım ki bitti dediğim hikayem yeni başlıyordu...

***

Bugün gerçekten hiç beklemediğim şeyler olmuştu. Bu üç çocuk bana sınırlarımı aştırıyordu daha şimdiden. Barlas saçlarımı karıştırdıktan sonra gülümseyip elindeki topu diğerlerine attı. 

"Hoş geldin maçı mı yapsak" demesi ile gülümsedim ve heves ile kafamı salladım.

"Olurr Çağılcık benle" diye arkamdan sarılan Dağhan'a göz ucu ile baktım. Kaşlarımı kaldırıp sorar bir ifade ile

"Çağılcık?" demem ile yüzündeki sırıtma daha geniş bir hal aldı.

"Beğenmedin mi?" diyerek yüzüme yaklaştı. Yutkunarak gözlerimi kaçırdım.

"Beğendim" sırıtıp kafasıyla onaylayarak geri çekildi.

"Tamam o zaman Çağılcık benle itirazı olan" bunu der demez Barlas oradan atladı

"Niye senle oluyor en iyisi benle olması"

Bunu demesiyle şasırarak ona baktım. Bu adam daha geçen beni korkutan titreten kişiyle aynı kişi miydi şimdi? Hah s.ksen inanmam. (O da olacak yakinda)

Arkadan Ömür seslenerek

"Hayır yani size ne oluyor Çağıl benle olmak istiyor dimi Çağıl?"

Diye soruyu bana yöneltince üçü birden gözlerini gözlerime kenetlemiş bana salak salak bakmaya başlamışlardı. Ne yalan söyleyeeyim çok tatlı duruyorlardı. Hafifçe kıkırdayıp

"Eee" ücüde birden dudaklarıma serkonize bir şekilde bakarken

"Ee?" Diye konuştular. Bende saçmaladim iyice ne diye dudaklarıma baksınlar amk.

Çağıl iş başka yerlere gidiyor

Anlamadik sanki

***

(3 gün sonra)

O garip günün üstünden 3 gün geçmişti. Bu sin 3 gündürde beni gördükleri yerde yanıma geliyorlardı. Hâla korkuyorum ama olsun.

" Çağıll Allah'ın belası çık artık banyodan"

Ablamın seslenişine karşı o görmese de göz devirdim.

"Bakımlı erkeğim ben hayatım"

Bunu dememle kapıyı zorlayıp açmasi vir oldu. Şimdi gelin cenaze namazına

"Eşek iki saattir seni bekliyorum gelmiş burada aynada kendinle konuşuyorsun"

"Ben kalabalık içerisinde yalnız bir adamım"

Bunu dememle ablam bana tip tip bakmaya başladı. Tabii böyle özlü sözler söylememi beklemiyordu. Sürpriz kutu gibiyim aq ne varsa bende var (ig reels)

Ablamla olan bakışmamızı öksürerek bozdum.

"Aman iyi be yemedik banyonu al"

Ablam göz devirip kapıyı yüzüme kapattı.

Tabi siz şimdi banyoda ne yaptığımı soracaksınız. Benim gibi mükemmel yakışıklı bir bireye tekrar ediyorum mükemmel o 3 yunan tanrısı dayanamadı ve çıkma teklifi ettiler.

Dışarı.
Bende kıramadım haliyle.

***
Son bir kez aynada kendime bakıp gülümsedim. Cidden hoş olmuştu. Altımda bol beyaz bir kumaş pantolon üstümdede sade beyaz bir gömlek vardı.

Dışarıdan gelen korna sesiyle pencereye döndüm. Gelmişlerdi. Heyecandan odamdan çıkıp kapıya doğru koştum.

"Sultanım ben çıkıyorum, istediğin bir şey var mı gelirken alayım."

"Dikkat et oğluşum, iki güne günüm var irmik alırsan sevinirim."

"O iş bende Validem" deyip dışarı çıktım. Karsımdaki arabanın üstüne yaslanmış 3 yunan tanrısı bana bakıyordu.

Harbi diyorum bunlari ben bunca zaman niye fark etmedim aq oysa kocamanlar
Ciddiyetini koru çağıl
Iç sesime hak vererek normal bir şekilde kendimi toparlayıp yanlarına gittim.

Yanlarina varmamla Dağhan sırıtıp saçlarımı karıştırarak

"Hoşgeldin şampiyon" dedi. Gülümseyerek elini saçımdan çektirdim. Inadına yapıyordu.

"Saçıma o kadar uğraştım yaptiğın iş mi" diye yalandan bir kızdım. Masum masum iki elini de yukarı kaldırıp özür bakışları attı.
Bu haline gülümsedim.

"Nasılsın çağıl?" Bunu diyen Ömür'e döndüm. Gülümsedim.

"İyiyim sen?" Bende diye yanıtlamasıyla gülümsedim.

"Burada mı dikileceğiz binin arabaya buda heykelimiyim ben put gibi durayım" diye atarlanan Barlas' a baktığımda güldüm. Atarlanışı komikti çünkü bayaaa.

Arabaya bindik. Barlas arabayı kullanıyor, Dağhan yan tarafında , Ömürle ben de arka koltuktayız.

Barlas , aynayı hizalayıp bana baktı.

"Ee küçük nereye gidelim?"

"Bilmemki" dememle karnımın guruldaması bir oldu. Barlas yandan bir gülüş attı

"Ben anladım galiba"
Diyerek göz kırptı. Utanmıştım.

***
Şimdilik bu kadar olsun. En kısa bölüm.
Bayağı bir paslanmışım.
Bu günden sonra düzenli bir şekilde yb yazmayı planlıyorum.
Iyi okumalar♡

My Team -bxbxbxb-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin