Thomaos Kaya ve Adel ; (Geçmiş Zaman )
Kaya 'nın yarın sınavı vardı . Odasında ders çalışıyordu . Küçük Adel de paytak adımlarla merdivenlerden aşağıya indi. Abisi için birşeyler hazırlayacaktı çok çalışıyordu abisi .
Mutfağa girince Zenur hanım küçük kuzu gördü ve gülümsedi . " Zenuy suytan meyve ve biyaz aburcubur koysana tabaklala " dedi küçük kız kendi dili ile zenur sultan kızın bu haline gülümsedi . " Napacaksın kuzum sen tatlı ve meyveyi " dedi Zenur sultan .
" Zenuycum Kaya abicim deys çalışıyooo ona götüycem " dedi küçük kız Zenur hanım küçük kızın şefkatli ve güzel kalbini çok seviyordu hep abilerini düşünür birşey olsa abilerini korur abileri yaralansa onlara bu küçük yaşında pansuman yapar ve onlar için herşeyi yapardı en çokta Marc abisi için .
" Tamam güzel kuzum hemen hazırlayayım . " dedi Zenur sultan . Küçük kız gülümsedi ve abisinin çok sevdiği içeceği buzdolabını açıp aldı . Zenur Hanım bu kızın haline gülümsedi .
Zenur sultan herşeyi hazırlayıp merdivenden küçük kızla abisinin odasının önüne geldiler . Küçük adel kapıyı tıklattı . " Gel " diye ses geldi yorgun şekilde .
Küçük kız kapıyı açıp içeri girdi abisi masada oturmuş ders çalışıyordu . " Abiycimmm ben geydim " dedi küçük kız abisinin yanına giderken . Zenur sultan masaya bırakıp dışarıya çıktı tepsiyle . Küçük kuzu gören kaya kuzu kuçağına aldı ve saçlarını yanaklarını öptü . Sonra kucağındaki kızla yatağa geçtiler . " Hoşgeldin bebeğim " dedi kaya . " İyimsin abiciyim yoygun gözüküyosun " dedi küçük kız . " Biraz başım ağrıyor bebeğim " dedi küçük kız abisinin kafasını tutup kucağına koydu . " O zaman bilaz masaj yapayım abişe " dedi Adel . Kaya kızın bu haline gülümsedi ve gözlerini kapattı . " Yap bakalım o zaman " dedi abisi .
Küçük kozun bu hallerini o güzel kalbini çok seviyordu abisi . İkiside güldü .
Alfie Doğu ve Adel ; ( Geçmiş Zaman )
Adel abisin odasına doğru yürüdü uyuyamamıştı ve saat daha 3 tü . Abisinin kapısını açıp içeri girdi . Abisinın öksürmesi ile gece lambasını açtı . Abisi çok kötü titriyordu . Abisi küçük kuzu görünce " Bebeğim hadi git uyu sen ben yaparım " dedi Alfie .
" Olmaz abiyyy hasta olmuşsun " dedi ve abisinin elinden tutup kaldırdı ve yatağa otuttu .
Annesi hep hasta olduğunda üzerini çıkarırdı abisinin kollarını yukarı doğru kaldırıp tişörtünü çıkardı abisinin dolabını karşısına geçip açtı kapağı ve şort alıp abisinin yanına gitti . "Abişşş hadi git şu şortu giy " dedi küçük Adel abisi kafasını sallayıp banyoda şortunu giydi ve titreyerek yatağa geri oturdu . Annesi hep ateş ölçer ile ateşini ölçerdi . Çekmeceyi açıp ateş ölçeri aldı ve abisinin başına tuttu . Sayıları bildiği ve kaç derecenin üzerinde olmasını bildiği için baktı 38 . 1 di hemen abisinin elinden tutup banyoya sürükledi küvete oturttu . " Bebeğim ben yaparım sen yapma " dedi abisi küçük kız dediğine sinirlendi " Sus abi zayten hasta omuşsun çot siniyim ben şuyan " dedi küçük kız abisi bu haline gülmemek için kendini zor tuttu ama hala titriyordu .
Küçük kız duş başlığını açtı ve ılık yapmaya çalıştı . Ilık olduğunu anlayınca abisinin başına tuttu ve abisinin ayağına kadar gezdirdi duş başlığını . 5 . 6 dk sonra suyu kapatıp abisini elini tuttu ve kaldırdı hemen dolaptan havlu aldı ve abisine verdi . Banyodan çıkıp abisinin dolabından tişört ve şort çıkardı . Hemen abisine verdi ve aşağıya doğru inmeye başladı . Mutfağa girip dün akşam Zenur sultan sebze çorbası yapmıştı hemen dolaptan çıkardı ve tabakta olduğu için sandalyeye çıkıp mikrodalgaya koydu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liana Adel ( Gerçek Ailem )
General Fiction5 yaşında ailesinden ve ikizinden koparılan Liana ailesini bulacakmış ?