Gözlerimi hemen açtım çalınan kapı ile oraya doğru yürüdüm . Kapıyı açınca andre gördüm sarıldım .
" Bebeğim sakin ol hadi hazırlan " kafa sallayıp odaya yürüdüm .
Marc ile konuşurken Andre ;
Marc : Alo
Andre : Nasılsın Dostum
Marc : İyiyim andre birşey mi oldu
Andre : 3 saat sonra attığım konuma gelirmisin bende bir emanetin var .
Marc : Ne emaneti niye gizli saklı konuşuyorsun andre
Andre : Hadi alaz
Marc : Tamam
Andre : Konum
Liana Adel ' den ;
Hemen üstüme siyah askılı crop altına mavi pantolon ve üzerine krem rengi Hırka giydim .
Hemen saçlarımı da salık bırakıp telefonu alıp çıktım .
Andre ile arabaya bindik ve bir evin önünde durduk .
Aşağıya indim ve andre ile eve girdik hemen mutfakta bir bardak su içtim ve salona girdim .
Kapı çalınca ayağa kalktım . Abim gelmişti kalbim hızlı hızlı atmaya başladı gözlerim doldu . Andre kapıyı açtı ve içeri karşıma geldi . Bir ses duydum ömrümü vereceğim ses .
" Noluyor andre " diye kapıdan biris girdi ama ben arkama dönüktüm; . Ağlamaya başladım hıçkırıklarla .
" Andre bu kız niye ağlıyor bu kız kim " dedi abim
Andre ye baktım gözlerini kapatıp açtı . Arkama yavaşça döndüm yüzüm aşağıya inikti. Yüzümü hıçkırıklarımla yüzüne baktım . Afalladı ve bir adım geri gitti eli titredi bacakları titredi onu görünce daha çok ağladım . Bir anda yere yıkıldı bacaklarının üstüne . Bana baktı dolmuş gözlerle zorla konuştu . " Rüya yine Allah kahretsin yine rüya " diye ağlamaya başladı . " Sen yine rüyasın " dedi hıçkırıklarla . Kafamı iki yana salladım . " Hayır ben gerçeğim abi "dedim . 1 adım attım . Ellerini başının arasına aldı . " Rüya Rüya Rüya " dedi sayıklayarak .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liana Adel ( Gerçek Ailem )
General Fiction5 yaşında ailesinden ve ikizinden koparılan Liana ailesini bulacakmış ?