Arkama dönünce kafasını iki yana salladı " Bu gerçek olamaz " dedi gözümden yaş aktı . " Hayır ya " dedi ağlamaya başladı . O an kalbim çok ağrıdı . " Sen " dedi ağlarken . " Sen niye kaç gündür rüyama gelmiyorsun seni çok özledim " dedi ağlayarak beni rüya zannediyordu . Kafamı iki yana salladım . " Ben gerçeğim rüya değilim abi " dedim onunla ağlarken . Kafasını iki yana salladı . " Bir kere öpebilirmiyim ölüsün evet ama mezarını öpmektense hayali öpeyim " dedi . Beni hala rüya sanıyordu . Kafamı iki yana salladım çünkü ben gerçektim daha çok ağladı bir bebek gibi " Lütfen " dedi yalvarır gibi . " Kayammm ben gerçeğim " dedim hıçkırıklarının arasından . Sonra bir anda yere yığıldı . Koşup bağırdım . " ABİİ " dedim marc abim yanıma gelip kaya yı kucağına aldı ve arabaya bindirdi .
•••••••
Şuan abimin yalnız kalmak için kullandığı evindeydik . Yukarıdan ağlama kırılma sesi gelince koşarak merdivenleri çıktım . Abim duvara elleriyle yumruk ayakları ile her yeri yıkıyordu . " Neden ya neden seni çok özlediğimi biliyorsun neden öptürmedin ya seni çok özledim ben neden " dedi hıçkırıklarla koşup sarıldım .
Sakin olmaya çalışıyordu . Kokumu içine çekti . Tatmin olunca geri çekilip hasar kontrolü yaptım gözlerimle . Ayakları cıplak olduğu için cam kırklarından kanıyordu ellerini hiç bahsetmek istemiyorum . Yere çöküp abimi göğsüme yatırdım . Bir çocuk gibi idi şuan . Ben onun annesi o da benim çocuğum gibi idi sarıldı bana boyun girintime kafasını sokup Oraya ard arda öpücükler koydu . Marc abim elinde ilk yardım çantası ile gelip çöktü . Abimin ayağını kendi bacağına koydu. . " Abi sen yorulma bırak ben yaparım " dedim kafa salladı itiraz etmeden kalkıp yatağa oturdu . Sakinleşince boyun girintimden kafasını soktu ben ise onu durmaksızın öpüyor ve kokluyordum . Abimi ne çok özlemiştim ben gittikten sonra belliki sinir hastası olmuştu. Daha çok öptüm kokladım. Mayışmıştı. " Seni çok özledim " dedi boğuk sesi ve özlem çıkan sesi ile .
" Bende seni kayam " dedim ağlamaklı çıkan sesimle .
Onu kendimi bastırdım .
•••••••
Çocuk gibi mayışmıştı kucağımda . Daha çok öptüm . En güzel ailede abim uyurdu çok güzel bir çocuk gibi idi . Abime bakınca anlamış olacak ki kaya abimi kucağına alıp yatağa yatırdı . Bende yerdeki ilk yardım çantası alıp ayaklarının dibine oturdum . Ayağını dizime koyup pansuman yapmaya başladım .
Pansuman bitince sardım eli ve ayağını . Şimdi ise abimin uyanmasını bekliyordum . Ne çok beni özlemişti . Ben gittikten sonra hastalanmıştı odanın aniden açılmasıyla kimlerin geldiğine baktım .
Gördüğüm kişilerle gözlerim dolmuştu .Karşımda Dağhan , Bora abilerim ve diğer yarım Arez beni görür görmez koşarak bana sarıldı . Büyük ihtimalle marc abim anlatmıştı . Hıçkırarak koynumda ağlamaya başladı . Boynumu öptü , kokumu içine çekti ve ağladı . Onu çok özlemiştim saçları kıvır kıvır dı . Saçlarını öptüm .
" İkizim " dedi ağlamaklı sesi ile .
" İkizim " dedim ağlamaklı ses ile .
" Ehhh çekil be bizde kardeşimize sarılalım " dedi bora abim o da ağlıyordu . Abim gelip bana sarıldı . Onu öptüm . O da beni . " Aşkım " dedi güldüm abim bana arada böyle seslenirdi . Kapının bir anda çarpması ile baktım kapıyı Dağhan abim çıkmıştı .
" Abi " dedim bora abime bakarak . " Efendim aşkım " dedi ellerime öpücük bırakırken . " Abi doğu abim öbür abilerim nerede " dedim . İç çekti . " Doğu abim sen öldükten sonra bir daha odasından çıkmaz oldu " dedi . Kalbim o an çok ağrıdı . " O dışa dönük insan içe dönük birisi oldu " dedi " Ne senin mezarına gidiyor ne senin cenazene geldi " dedi gözümdeki yaşı sildi . " Karan abim " dedi derin bir nefes aldı . " Karan abim sen öldükten sonra çok kötü oldu evi bırakıp gitti o günden sonra bir daha gelmedi ama galiba geceleri senin mezarında yatarmış " dedi abim çok üşürdü göz yaşı döktüm yine . " Dağhan , senin ölüm haberini alınca bir daha hiç konuşmadı kendi karanlığına gömüldü "dedi ağlarken ben de ağlıyordum ona sıkıca sarıldım o da bana .
Kaya abimin seslenmesi ile oraya döndüm uyanmıştı gidip sıkıca sarıldım . " Abi " dedim " Abimmm " dedi . Kapının tıktıklanması ile kapıya baktım .
Marc abimdi " Adel " dedi başımı salladım konuşması için .
" Güzelim artık anne ve babanı görmelisin en çokta doğa abini " dedi o an doğa abim diyince anlamıştım çünkü çok kötü idi başımı salladım ve ayağa kalktım . Derin bir nefes aldım .
" Artık Aileme Ait Olduğum Yere Gidelim Abi "
•••••••••••••••
Yeni Bölüm Buyrun !
Doğa kardeşini görünce ne olacak ? Sizce .
Kayanın Kriz Geçirmesi
Neyse bu arada bugün doğum günü olan bir okuyucumuz istemişti doğum günün kutlu olsun nice güzel yıllara 🌼
Yeni bölüm için 3 - 4 güne gelir . Eğer biraz fazla oy verirseniz çabuk gelme şansı var .
5-10 oy sınırımız ve bol bol yorum yapmayı unutmayın .
Görüşürüz 👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liana Adel ( Gerçek Ailem )
Aktuelle Literatur5 yaşında ailesinden ve ikizinden koparılan Liana ailesini bulacakmış ?