Keyifli okumalar
🐺🐺🐺
************************
Hayat resmen benimle öylesine güzel oynuyordu ki.
Önce beni tamamen yalnız bırakıyordu, sonra bana dünyadaki tek kadınmışım gibi hissettiren bir adam veriyordu.
İsmini dahi bilmediğim bir adam...
Sonra beni bu adamdan öylesine güzel bir şekilde ayırıyordu ki sanki bir daha asla yan yana gelemeyecekmişiz hissiyatı veriyordu.
Temiz bir soluk için yalvaran ciğerlerime o soluğu verdim.
Ağaçların arasından bir arabanın geçebileceği genişlikte olan yolda kimsenin bizi göremeyeceği şekilde durmuştuk.
Yan taraftaki adam sürekli parmaklarını direksiyona vuruyor ve çıkan ses ile beni daha fazla geriyordu.
Beyaz saçlarım birbirine girmiş, üstüm başım pislikten görünmüyordu.
Ellerimin birçok yeri soyulmuş ve bileğimdeki sıkı ip gittikçe canımı yakıyordu.
Zaten soluk olan tenimin daha da solduğuna emindim.
Kaç dakikadır burada bu şekilde duruyorduk bilmiyorum ama daha fazla böyle durursak uyku için yalvaran bedenimi görmezden gelemeyecektim.
Başımı geriye doğru yaslayıp uçsuz bucaksız ormana baktığım saniyelerin ardından duyduğum güçlü bir motor sesi ile kalbim hızlanmıştı.
Kurumuş boğazımı rahatlatmak için yutkunduğum sırada bu bana acı vermekten başka işe yaramamıştı.
"Sonunda!"
Yanımdaki sinsi fısıldaması ortamdaki ikinci ses olurken bakışlarımı hemen karşımızda duran arabadan çekmeden umutla beklemeye başladım.
Yan tarafımdaki kapı açılıp kapandığında onun çıktığını anlasamda hâlâ ısrarla karşıya bakmakta inat etmiştim.
Neden çıkmıyordu.
Siyah camlar nedeniyle arabanın içini göremezken sinirle soludum.
Saatler gibi gelen dakikalar ardından karşımdaki büyük arabanın şoför kapısı açıldı.
Nefesimi dahi tutmuş onu izlerken araçtan inen adamın sert adımları arabanın önünde gevşekçe duran adamın önünde durdu.
İkiside birbirini duygusuz gözler ile izlerken bende anlamaya çalışan bakışlarımı onlara dikmiştim.
Neden kimse bir şey yapmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ GELİNİM (Mühür serisi 5)
Lupi mannariPencerenin önünde öylece oturup karanlığın tıpkı bir örtü gibi her yeri örtmesini izliyordum. Sakin bir nefes daha içime çektiğim de burnumdan ciğerlerime inen kahve kokusu ile kupayı kaldırıp dudaklarıma yasladım. Arkamdan gelen ses ile çöktüğüm...