Karakter Tanıtımı

96 6 6
                                    

Karakterler

Gökçe Atahan
18 yaşında lise öğrencisi olan Gökçe, Cihan Alp Atahan'ın kızıdır. Sevecen, gülmeyi çok seven her zaman her anında eğlenmeyi bilen kömür karası gözleri ile hipnoz eden Gökçe'nin hayatını kökten değiştiren olaylar olacaktır. İkizi Poyraz'dan daha sakindir genel olarak.

Poyraz Atahan
18 yaşında lise öğrencisi Gökçe'den beş dakika daha büyük. Hayatı boyunca babasını memnun etmek için uğraşan Poyraz başına geleceklerden habersizdir. Soyadının gücünün ve parasının farkında olan Poyraz bazen çok fazla coşkulu yaşamaktadır. Tayfanın abisi olan Poyraz şımarık zengin imajının altında yatan kimliğini ilk defa birine gösterecektir. Başlarına gelecek olanlar en çok onu etkileyecektir

Barış Öztürk
18 yaşında Poyraz'ın en yakın arkadaşı tayfanın beyni o olmadan hiçbir iş yürümez. Babası mimar olan Barış Poyraz'ın aksine hep babası için ideal evlat olmuştur. Hikayesi çok derindir.


Emir Yaman
18 yaşında tayfanın şebeği en kötü günlerinde bile tayfayı ölümüne güldüren Emir tam bir olmazsa olmazımız onun için kurşun atar kurşun yeriz o kadar yani.


Su Arslan
18 yaşında. Tayfanın mütevazi bir o kadar da güzeller güzeli kızıdır. Kıvırcık saçları yeşil gözleri, mükemmel kalbi ile tek kelime ile harika bir insandır. Grubun annesidir yemek yapmaya bayılır. Erkekler tarafından çoğunlukla yakınlık görse de kalbi tek bir kişiye aittir ve hep öyle kalacaktır.

Doruk DİNÇER

19 yaşında. Selim Dinçer'in biricik oğlu ağır başlı sakin biri olan Doruk popülerlik konusunda Atahanların oğluyla yarışır. Ama size bir sır Doruk DİNÇER her zaman herkesten bir adım öndedir.

Demir YALÇINKAYA
19 yaşında Doruk'un kankası. Dünya yansa umrumda olmaz tripleriyle kızların gözdesi olan Demir, Doruk'un gölgesi altında kalsa bile bunu umursamaz onu canından çok sever.

Ege Demirci
19 yaşında Demir ,Doruk, Ege üçlüsünün en olgunu.

Cihan Alp Atahan
45 yaşında iş adamı Atahan Otelcilik 'in babasından sonraki hükümdarı. Tek derdi soyadını kirletmemek olan Cihan, Poyrazla çok fazla ters düşer.

Nazlı Atahan
41 yaşında alımlı nazik sevecen ve harika bir doktor çocukları ile fazla ilgili Cihan 'ın aksine çocuklarını her şeyden önce tutar olaylar onu derin sarsacaktır.

ATEŞ:ÖLÜM OYUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin