Yazar'ın anlatımıyla:
Uyanmam çok uzun sürmedi, öksürerek kalktım. Boğazıma su kaçmıştı ayol! "Diana iyi misin?! öldün sandım" dedi Harry. Canı çıkacak öldüm desem! Bana sımsıkı sarıldı, ölüyordum neredeyse! "Harry Eğer daha sıkı sarılırsan cidden öleceğim" dememle de ayrılması bir oldu. Neville'ın soran gözlerle bana baktığını gördüm. Neville karakterini hep sevmişimdir çünkü saf ve iyi kalpli. Kalkıp sarıldım, ya çok iyi! Ardından herkes kendi binasının ortak salonuna geçti. Tabii ben de kıçım donduğu için gidip üstümü değiştirdim. Hastalığım hiç çekilmiyor,umarım hasta olmam diye söylene söylene ortak salona indim.
Yemeği yer yemez Ayşe'nin yanına gittim ve kimsenin olmadığı bir yerde oturduk. Hemen söze başladım "Ayşe 3. göreve artık Çok az kaldı, sana planı anlatacağım ama önce soruyorum benimle misin?! bu göreve hazır mısın?!" Ayşe'den önce tık çıkmadı sonra konuşma gereği duydu ve konuştu "Ölürsek birbirimizin arkasından ağlamak yok!" dedi. Klâsik Ayşe işte! "Söz vermem! ama söz vereceğim tek şey bütün Hogwarst'a sen ölürsen helva yapıp kendi elimle vereceğim" dedim.
Madem öyle, bence de böyle! "Bir sorun var aptal bir balo var ve bizim katılım zorunluluğu saçmalığı var" dedim. sinirle. "Vallahi bilemedim ne bok yesek?!" dedim. "Harry den görünmezlik pelerinini mi araklasak?!" dedi Ayşe. "Bence o dambıl anlar" dedi. "Başka bir yolda yok ne yapacağız lan?!" "Bok gibi kalacağız" dedim. "Neyse onu sonra düşünelim, sen planı anlat bakam" deyince Ayşe'ye planı anlattım "Tamam anladım, şimdi gidiyorum" deyip gitti Ayşe. Şu balo saçmalığını yaptık, kimlerle gittiğimizi sorgulamayın bile! Ardından birlikte oturduk ve Harry, Ben ve Ayşeyle Hermonie ve Ron'un kavgasını izledik. Hatta Harry ile çekirdek bile çitledik.
3. Göreve 2 gün kala bir aksilik olmaması için bir yandan planları gözden geçiyordum bir yandan Cedrig'in yanından ayrılmıyordum. Sonuçta bana iyice güvenmesi lazımdı.
~2 gün sonra 3 görev günü~
Âsamı sıkıcı elimde kavramış gergince duruyordum Cedrig yanıma geldi ve "Ölecek olan benim Sen gerginsin! sakin ol biraz!" dedi. Ayşe'nin deyişiyle kıçını yırtan ben sinirlendim tabi! "Ulan gerizekalı! aklım çıkıyor sana bir şey olacak diye, düşün baban üzülecek sen hala dalga geçiyorsun!" dedim sinirle. Ellerini yukarı kaldırdı, teslim olur gibi ve "Tamam ya! Bişey demedim say, lütfen" dedi. Sonra Dumbledore bizi topladı ve konuştu "Dikkat edin, burada ejderhalar yok ama aklınızı kaybedebilirsiniz. Eğer bir şey olursa âsanızdan kırmızı ışık yollayın, biz oraya geliriz." dedi. Herkes tamam dedi biz tam ayrılırken bize seslendi "Diana ve Mia! Cedrig'i kurtarabilecek misiniz?" "Siz nası-" dememe kalmadan "Size güveniyoru, yapabilirsiniz!" dedi. Ayşeyle birbirimize şaşkın şaşkın baktık.
Dumbledore yarışmayı başlatıcaktı "Evet, yarışmacılar yerlerine! Önce Mia sonra Harry ve Diana sonra Cedrig sonra Victor ve en sonda Fleore" dedi. Labirent cidden karışıktı sağa dönüyorum soldan çıkıyordum çoğu zaman gittiğim yeri 40-45 kez geçtiğimi bile biliyordum ama yine de çıkmanın bir yolunu bulmalıydım. Aynı yere bir şekilde ulaşmalıydık, planımız iyi gidecekti her şeyi ayarlamıştım hiçbir eksiğimiz yoktu. Planı Harry ve Cedrig'e oraya gittiğimizde anlatacaktım. Bi anda karşıma Fleore çıktı ve bana saldırdı ama bilmiyordu ki saldırması gereken kişi aslında Victordu...
~15 dakika sonra~
Uzun uğraşlar sonucu Ayşe'yi buldum ve Harry'i bulmaya çalıştık kupanın yanında biz bekliyorlardı. "Harry görünmezlik pelerini ver. Şimdi Ayşe sen heykelin arkasına saklan, ben görünmezlik pelerini ile Cedrig'in yanında duracağım. Harry sende hiç birşeyi çaktırma, biraz acıyacak ama sana yardım edeceğiz zaten anlattığım gibi olacak. Sen ona büyü yaptığında aileni göreceksin ama Cedrig ölmediği için biraz güçsüz olacaksın. Ben sana biraz güç yollayacağım ve ailen bırak dediğin de bırak ve kupaya koş. Biz seni koruyacağız ve orada bekliyeceğiz, hiç bir aksilik çıkmıyacak" dedim tek nefeste daralmıştım.
Kupaya hep beraber dokunduk. Ayşe koşarak heykelin arkasına geçti ben de Cedrig ile pelerinin altına girdim. Pislik Peter Petegraw göründü. Harryi heykele bağladı ve filmde Cedrig ile olan sahneler hariç hepsi gerçekleşti. Son olarak Harry Voldemortla savaştı ama çok zorlanmaya başladı. Büyü ona doğru gelmeye başladığın da görünmezlik pelerin altında çıktım. Ayşe heykelin arkasından ve Cedrig de gelmişti. Harry'e güç verdik ve Voldemort sersemlerken kupaya koştuk ama bir ses:
"AVADA KADAVRA!" o saçma sesi duyar duymaz arkamı döndüm, Cedrig'i kurtarmıştık ama şimdi ölmesine izin vermezdim! "PROTEGO MAXİMA!" dedim bağırarak ve büyü sekti Peter öldü. Cedrig'in kolundan tuttum öne iteledim ve tekrar bağırdım "SECTUMSEMPRA!" Voldemort yere yıkıldı ama ölmemişti. O aptal yılan ise beni kolumdan ısırdı! Iyyyy! Hemen kupaya dokunmadan önce Ayşeyle düşündüğümüz şeyi söyledik:
Ayşe "Tom Riddle, söz veriyoruz bir dahaki gelişimizde..." dedi ve bende devam ettirdim "Sana burun alacağız!" dedim ve kupaya dokunduk
Arkamızdan sövdüğüne ve bizi bulunca mahvedeceğine emindim ama umrumdamı?!
HAYIR!*PROTEGO MAXİMA: Büyük bir koruma kalkan büyüsüdür.
*AVADA KADAVRA: En güçlü büyüdür. Kişiyi doğrudan öldüren tek lanettir ve karşı büyüsü yoktur. Hiçbir kalkan büyüsü durduramaz,
Uygulaması yasak olan ve cezası çok ağır olan 3 affedilmez lanetten biridir.*SECTUMSEMPRA: Karanlık bir lanettir. Uygulanan yerden Kılıç geçirilmişçesine bir yara açıp, uygulanan kişiye büyük bir şok ve yara verir.
Merhabalarrrrrr Nasılsınızzzzz???? Yeni bölüm gelduuuuu! Bu sefer biraz az kelime oldu malesef 😑 819 kelimee! Mutluyummm Cedrig'i kurtardıkkk 😍 Karnede hangi belgeyi alıyorsunuz? 😁
Tatil yaklaştığına göreeeee herkese iyi tatiller diliyorummmmm
Umarım tatiliniz iyi geçerrrr 💕💕💕
Lütfen oy vermeyi unutmayınnnnn ☺️ Yorumda yazarsanız güzel olur düşüncelerinizi belirtebilirsinizzzz
Seviliyorsunuzzzzz ❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hogwarstta 2 deli
FantasyNormal bir günde bir kıza Hogwarst mektubu gelir. Arkadaşıyla Hogwarst yolculuğuna giderler. Bir sorun var arkadaşını kaçak getirecek ama oraya varınca kaçak kızında ismi okunur... Peki neden????