Ay Çıldıracam Ya!

31 5 35
                                    

Yazar'ın anlatımıyla:
Ne diyo la bu? Amaann kendi kendine konuşuyor işte! Ben yüzüne aval aval bakarken sonunda konuştu "Yarın derslerim yok. Zaten cumartesi, yarın sanada uygunsa başlayabiliriz Diana?" Kafamı evet anlamında salladım ve konuştum "olur! O halde Yarın görüşürüz Cedrig" dedim ve Harry'yi aramaya koyuldum, Harry görüş alanıma girdiğinde gergin olduğunu farkettim ve yanına gittim ona yardım etmeliydim...

"Merhaba Harry! Nasılsın?" dedim gözlerini yerden ayırdı, gözlerime baktı ve konuştu "İyi sen? Sadece birinci göreve az kaldı ve ne kadar gergin olduğumu anlarsın? Zaten herkes dalga geçiyor" dedi bi yandanda yürüyorduk ve bir süre durduktan sonra kaşlarımı çatıp yürümeye devam ettim ve konuştum "Bundan sonra yanımdan ayrılma! Birde ben konuşayım şu salaklarla!" diye resmen kükredim. "Teşek-" Harry'nin sözü yarım kalmıştı çünkü biri sözünü kesti acaba kimmm???!!!!

Gerizekalı Draco! Kim olacak başka?! Yanında Ayşede vardı gene! "Harry bakıyorumda çok gerginsin! Kıyamam! Korktunmu sen?!" dedi bu sefer daha fazla dayanamayıp atağa geçtim "Draco! Sen Harry'nin gerginliğini boşver sen kendi derdine yan! Duyduğuma göre baban seni ölüm yiyen yapacağmış!" dedim gelecek senelere küçük bir SPOİLER ✨ olsun diye!

Draco'nun yüzü sarı renginden beyaza doğru dönmeye başlarken bende Harry'i tutup sürüklemeye başladım. "Gerçekmi dediklerin?!" diye sordu Harry yalanda söylemek istemiyordum ama cevapladım "hayır" dedim yani yalan sayılmaz, şuanlık! "Çok iyiydi! Neredeyse korkudan babasına koşacaktı!" dedi ve güldük

Ayşe'nin anlatımıyla:
Gizem köpeği beni bırakıp büyü öğrenmeye gitti! Bide diyo biz birlikte kurtarcaz Hogwarst'ı! O gün Harry ile uğraşırken Gizem Draco'nun babasından falan bahsetmişti. Dracoda tam korkak çıktı! Gizem ölüm yiyenlerden bahsedince hemen korktu yaw! Teselli edeyimde mal mal kötülük yapmaktan vazgeçmesin! Draco'nun yanına gidip "Yalan söylüyor o sadece seni korkutmak için söyledi" dedim bana baktı ve korkmuş bir şekilde sordu "Nerden ölüm yiyen falan biliyor o zaman?!" dedi "Ya kitaplardan falan öğrenmiştir" diye geçiştirdim ama o hala inatlaşıyordu "Ama ya doğruysa?!" dedi bende sinirlendim "Çocum sende ne korkak çıktın ha!" dedim o ise "Ama a-" dediğinde sinirlenip cevap verdim "Sus be! Ama falan yok!" dedim.

Yazar'ın anlatımıyla:
Derste aklıma Draco salağı geldi, korktumu o kadar? Bu gün söyliyem bari yoksa altına sıçacak! Yanımdan geçerken öyle bir bakıyorki! Son dersten sonra ortak salona akşam yemeği yemek için gidiyorduk ki, Dracoyu görüp Harry'i sürükleyerek yanına gittim. Yanında o iki tombul mal vardı! Neydi isimleri?! Hah! Crabe ve Goyle! Film boyunca Draco'nun nasıl arkadaşı olduklarını sorguladım çünkü Dracoya faydaları dokunmuyordu!

"Harry, yarışmaya az kaldı korkuyormusun yoksa?!" dedi Draco. Daha sabah dedin salak! Harry onu takmıyordu çünkü alışmıştı ama ben sinir oluyordum! "Belki sende ailenin yanına gidersin!" İşte bu çok fazla ağır olmuştu! tabiii ben durabilirmiyim?!?
Gözüm döndü ve o sinir ile ayağına çelme taktım, yere kapaklandı ama buna yetmez! Sonra onu tekmelemeye başladım ve bi iki tanede Osmanlı tokadı yapıştırmış olabilirim!

Harry ceza yiyeceğimi düşünerek beni çekiştiriyordu ama ne fayda ben bi kere dellenirim ondada iyi dellenirim! "Dursana Diana! Ceza yiyeceksin!" dedi Cedrig. Bu niye geldi aw?! Benim umrumda bile olmadı ceza nedirki?! Bi insanın ailesi hakkında kötü konuşanlarsan nefret ederim! Mesela ben Draco'nun ailesinin yediği bokları sayıyormuyum?! Cedrig her boka burnunu sokmasa olmaz! Bi yandan Harry bi yandan Cedrig ayırdılar beni Draco dan ve asılarak götürdüler. Ortak salonun dışına çıktık "Sen delimisin?! Okuldan atılacaksın" dedi Cedrig bende sinirle bağırdım "Deliyim ulan! Delirttiniz!" dedim ve Gryfindor ortak salonuna gittim. Biraz şöminenin karşısında oturduktan sonra Hermonie elinde yemek tabağı ile geldi! "Hermonie! bi tanemmmmm!! Beni açta bırakmazmışşşş! Aşksın yaaaa!!!" diye baya övdükten sonra tıkınmaya başladım o sırada Hermonie bana bakıp güldü "Ben olmasam napcan?!" dedi, bilmemki yapamazdım heralde!
Ertesi gün Ayşe'nin yanına gittim ve söyledim "Şu salak Dracoya şöyle bı daha benimle uğraşmasın ayrıca şaka yaptığımı söyle!" dedim

Hogwarstta 2 deli Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin