Hogwarst mııı???

65 7 7
                                    

Ayşe'nin anlatımıyla:
Normal bir gündü. Her zamanki gibi Lanet okuluma gidicektim. Sabah saat 7' de kalktım ve okul için hazırlanıp aşağı indim servisi beklemek için. Servis geldi ve okula doğru yol aldık. Okula geldiğimde sırama oturdum ve bekledim beklerken Gizem geldi. Gizem benim bir arkadaşım agrasif ve tam bi Harry Potter bağımlısı biri. Okula geldiğinde Harry Potter filminden konuşmaya başladı. Mektuplar falan dedi, mektup gelsin bana neden gelmiyor gibi sözler söyledi.

Okul bittiğinde eve döndüm odama gittim ve masamda bir mektup vardı. Mektubu açtım ve mektup Hogwarst' tan gelmişti çok mutlu olmuştum hemen Gizemi aradım ve olanları anlattım. Gizem ilk inanmadı ama sonra inandı ve yarın olunca, onunla okula gitmeyip tren istasyonuna gitmek istedi bende kabul ettim. Yarın olunca tren istasyonuna geldiğimizde Gizem kaçak olduğu için çok dikkatli olmaya çalıştı. Harry Potter'ı ikimzde izlediğimiz için rahatça duvardan geçtik ve sonunda Hogwarsttaydık. Gizem çok heyecenlanmıştı mal gibi etrafa bakıyordu neyse yemekhaneye gidip oturduk ve seçmen şapkanın insanları seçmesine bakıyorduk sonra benim ismim okundu ve kalkıp sandalyeye oturdum. Seçmen şapkayı kafama koydular...
...
Yazar'ın anlatımıyla:
Kaçak gelmek benim için zordu. Çok gergindim. Dumbledore' un herşeyden haberi olurdu. Neden bana mektup gelmemişti? Ayşe'nin ismi okundu gitti ve seçmen şapkayı kafasına koydular. Tabiki Slytherin çıktı şaşırdım mı? Hayır! Bende bu sıra ne bok yiyeceğim diye düşünürken adımın okunduğunu duyunca şok geçirdim. Nasıl lan?! Bana mektup gelmedi yoksa Dumbledore biliyormuydu??????
...

Evet canlar burda merakta bırakmazsam olmaz diye düşündüm belki merak edersiniz jdjdhhdjd   Biraz kısa oldu ama nise birdahaki bölümleri daha uzun yapmayı planlıyorum. Genel olarak benim yazdıklarım daha çok olacak çünkü arkadaşım yazmıyor daha çok okumayı seviyor. Eğer yazım yanlışım varsa tekrardan özür diliyorum.

Hogwarstta 2 deli Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin