merhaba ben Kumsal Koç
24 yasındayım
istanbulda yasıyorum fakat ailem izmirde yasıyor.onlar sayesinde gecimimi saglıyorum ise girmeme gerek yoktu babam yeterince zengindi.
Ben aslında Moda tasarımcısıyım arada kıyafet tasarlayıp bunları satısa sunuyordum gercekten isimdede basarılıyımdır.
Universiteyi İtalya/Milanoda tamamladım.
İleride belki dusunebilirim fakat simdi evde oturmak daha makul benim icininstagramda belirli bir kitlem var ordanda unluyum denilebilir oradanda belirli bir gelir kazandıgım icin
rahat rahat geciniyorum.Dus alıp rutin islerimi hallettikten sonra kendime bir kahvalti hazırlamaya koyuldum.
bakmayın siz benim kahvalti hazırlıyorum dememe cocopops yiyorum ahahahahha
cocopopsumu hazırladıktan sonra mackbookumdan rastgele bir dizi actım bir yandan dizi izliyor bir yandan cocopopsumu yiyordum.
Yemegi yedikten sonra tabagi kaldırıp makineye attım.
spora gidecektim.
Spor icin kıyafet secmek icin giyinme odasına gittim.
taytımın ustune spor atlet cropunu giydikten sonra
hazırdım simdi sirada cantamı hazırlamak vardı dolaptan suluguma su doldurup banyodan havlu alıp cantama koydum. Ve yanıma yedek kıyafet aldım ne olur ne olmaz diye.
•
•
•
sporumu yapmıstım simdide eve donuyordum.
yolda annem aradı
anne:Selam kızım nasılsınkumsal:İyi annecim spordan eve donuyorum.
Sen nasılsın?anne:Super kızım ne zaman geleceksin buralara
kumsal:Bilmiyorum anne bu hafta gelmeyi düşünüyorum aslında ama yeni cizimini yaptıgım elbiseyi uretime sunucaktım. Neden bir sey mi oldu ki?
anne:Hmm anladım kızım. Hicbir sey olmadı hem seni ozledik hemde Aslan amcanlarla barıstık.3 gün sonra beraber yemek yiyecektik Özgürle sende iyi arkadastınız birbirinizi gorursunuz diye. Hem tatl yaparız azcık. Gel lütfen.
kumsal:Tamam annecim gelirim elbise birazdaha bekleyebilir sonucta. Senide babamıda cook coook opuyorum selam soylersin
anne:Tamamdır kızım seni seviyoruz gorusuruz.
telefonu kapattım eve de gelmistim asansor hemen gelmisti binip 26. kata bastım ozgur ismini duyduktan sonra biraz duygusallasmıstım.
Özgür benim eski büyük aşkımdı..
Onu gercekten cok seviyordum ama o bana hic yuz vermezdi en son onunla 20 yasında gorusmustuk
ailemiz kusmeden once ailelerimiz cok yakındı kucuk olaylardan kusmuslerdi bu kusluk 3 yıl uzamıstı. Arkadaslıkları cok iyiydi bizim ailenin tekrae aynı sekilde devam ediceklerine emindim
cantadan anahtarı cıkartıp kapıyı actım.
Hemen dusa girip cıktım pembe crop altına da beyaz kot sort giymistim.
kendime tavuklu pilav yapacaktım en sevdigim yemekti tavukları suya koyup kaynattim bir yandanda pilavi yapıyprdum tavukları parcaladıkfan sonra pilavda hazır olmustu zaten.
Bunları bir guzel yemistim.
Arkadasım buseyi arayıp dısarı cıkmaya iknaa ettim avmye gidip ordanda sahile inecektikaltına da beyaz converslerimi giydikten sonra hazırdım.
avmde gezdikten sonra bir kac parca bir seyler almıstım izmirde giymek icin.
sb'den cafe latte aldıktan sonra sahile indik ordada dolastıktan sonra saat 8,30 olmustu bile en sonunda evlerimize gittik. Cok yorulmustum bugun hemen koltuguma oturup izmir icin yarın aksam 18.30'a bilet almıstım.
is bavul hazırlamaya gelmisti giyinme odasında gardropun ustunde duran bavulu sandalyeye cıkartarak indirmistim. İcine 5 cift bikini 1 mayo mayo giymeyi pek sevmezdim annemlerle buyuk ihtimalle tatile gidecegimiz icin bikini de aldım yanima belki daha fazla kalırsam ordada bir seyler alırım.
Etek, crop, elbise, sort, t-shirt gecelik ve ic camasırlarımıda koyduktan sonra bavulu kapatmıstım.
Sıra kucuk cantadaydı onun icinede
Güneş kremi, Birkac makyaj malzemesi, Parfum,vucud parfumu,rolon dedorant,dis fircası dis macunu lifim Ve dysonumuda koydum. Pijamalarımı giyip makyajımı cıkartip dislerimş fırcalıyıp uyudum.
YOU ARE READING
ilk askım
ChickLitkumsal yeni hayatina alısmısken geriye donup baktiginda her sey tekrardan baslar