4

66 1 0
                                    

sabah 7 de kalktım aysun ablaya bana sandviç hazırlamasasını soyledıkten sonra rutin islerimi halledip bikinilerimi giydikten sonra vucuduma gunes kremini surdum. altıma bir kot sort giydikten sonra plaj cantamı hazırlayıp assagıya indim.
sandviçimi cantama koyup sudelerin evinşn oraya gittim. aleynada ordaydı ınlada sarıldım biraz konustuktan sonra sudede yanimiza gelmisti.
eski günlerdeki gibi denize gidiyorduk 5-6 dakika yurumeden sonra plaja varmıstık.
sandviçlerimizi acıp yemeye basladık buraya aleyna ayaklanıp "aaa barann" diye bagırmıstı ne pluyor diye sasırmıstım.
Birbirlerine sarılmıslardı aleyna baranın yanagına bir buse kondurmuştu
Özgür,Can,Mert,Baran hepsi buradaydı..
hepsiyle selamlastık özgür cok soguktu en son karsıkastigimizda ona karsı hissettigim her seyi anlamıstı.

herkes denize girelim demisti hepimiz kopruye dogru ilerliyorduk oradan atlayacaktık hepimiz tek tek atlıyorduk sona ben kalmıstım. Azıcık tırsmadım degildi sahsen
Can "Hadi kumsal ya" özgür sessizce "korkuyodur birakın" dedi bu kelimenin ustune suya atladım hızlıca suyun ustune cıkmıstım.
herkes yuzerken ben sezlongun praya gidip gunesleniyordum biraz zaman sonra özgürde cıktı
Ben takmamısım gibi davranmak icin hic bir sey yapmadım.
Özgür "kumsal" dedi korkuyordum
bende "efendim" dedim
özgür:"Neden gittin?" dedi hicbir sey soyliyemedim
özgür:"Cevap ver? Neden kactın benden?"
ben: "öyle olması gerekiyordu"
özgür: "Kumsal, benim en kotu zamanımda beni terk ettin hicbir sey soylemeden"
özgür: "KUMSAL BANA BIR ACIKLAMA YAPMAK ZORUNDASIN" diyerek bana sesini yukseltmisti gpzlerim dolmustu
ben: "ÖZGÜR BEN SANA AŞIKTIM AŞIK OTURUP BASKA KIZ İCİN AGLAYISINI İZLEYEMEZDİM YUREGIM BUNA İZİN VERMEZDİ ANLAMIYOR MUSUN?"
ben:"sana asık olduğumu zeynep biliyordu sirf beni sevmedigi icin senin ona olan duygularını kullandı bana acı cektirmek icin. Hala zeynebe karsı hisler besliyorsun belli oldu zaten" derin nefes alıp "senin gozlerinle gormene ragmen zeynep aldatma sucunu benim uzerime yıktıgında hicbir sey soyliyememistin. Ben buna ragmen seni yalniz birakmamıstım." gözlerim dolmustu en sonundada kalkıp gittim.
olaydan yaklasık 10 dakika sonra sude beni aramaya basladı 3. arayışında actım
ben:"alo efendım sude"sesim aglamaklıydı
sude:"ya seslerinizi duyduk noldu birden kumsal"
ben:"aksam konussak sude simdi eve gitmem gerek"
sude: "peki gorurusuruz seni seviyorum."
diyip kapatti
Kararlıydım artık ozguru kesin olarak bitirmistim yeni limanlara cidden yelken acacaktım
italyadan arkadasım alp onu cok seviyordum o da benim gibi okumak icin italyaya gelmisti o da istanbulda yasıyordu haftada 1 kere kesin olarak gorusuyorduk. Hayatım hakkında her ssyi biliyordu alp..
onu aradım
kumsal:"alo alp"
alp: "alo kumsalım sesin hic iyi gelmiyor iyi misin"
kumsal: "Alp hic iyi degilim ben izmire dondum özgürle karsılastık konusmak zorunda kaldık beni neden bırakıp gittin diyip durdu bende her seyi anlatmak zorunda kaldım"
alp: "Kumsal sakın aglama bak ya hic dayanamam seni cok seviyorum gerekirse izmire gelip seni teselli ederim. Lütfen o goz yaslarını o serefsiz yuzunden tüketme"
kumsal: "Alp lutfen gel"
alp: "yarın ordayım o zaman canımın ıcı"
kumsal: "alp seni cok seviyorum iyi ki varsın"
alp: "Bende seni cok seviyorum simdi kapatmam gerek canım"
kumsal: "gorusuruuzz" diyip kapattım
alp cok iyi bir insandı onu cok seviyorum.
saat oglen 1 olmustu eve gidiyordum.
sonunda eve gelmsitim acıkmıstım bir seyler atıstırmak icin mutfaga girdim.
Aysun abla pankek yapmıstı pankeklere nutella surerek onları bir guzel yedim.
Birazda telefonda oyalandıktan sonra artık hazırlanmaya baslamam gerektiginş anladım 30-40 dakika kadar dusta kaldım bornozumu giyip elbise secmeye calısıyordum beyaz mini elbisemi sectim sarışın oldugum icin bana boyle elbiseler cok yakısıyordu

 Birazda telefonda oyalandıktan sonra artık hazırlanmaya baslamam gerektiginş anladım  30-40 dakika kadar dusta kaldım  bornozumu giyip elbise secmeye calısıyordum beyaz mini elbisemi sectim sarışın oldugum icin bana boyle elbiseler cok yakısıyordu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

saclarımı hafif dalgalı yaptım. yuzume de cook hafif bir makyaj yaptım halka küpelerimi kolyemi ve bilekligimi taktıktan sonra hazırdım saat 17.30 olmustu assagı annemlerın yanına indim herkes beni bekliyordu "bende hazır olduguma gore cıkabiliriizzz" dedim sevincle babiskom "dunyalar güzeli kızım benim coook premses olmussun" hemen gidip babiskomu icime ceke ceke optum ben fazla kalmayı planlamıyordum biraz oturup kalkacaktım sudeyle planımız vardı. yarım saatlik yol ardından restorana varmıstık.

ilk askım Where stories live. Discover now