2

76 1 0
                                    

Sabah 9.00'da uyandım elimi yuzumu yıkadım.
Bugun izmire gidecektim annemlere ve sudeye supriz yapacaktım sude benim en yakın arkadasım ben istanbulda yasamaya basladıktan sonra gorusemesekte telefon uzerinden gorusuyorduk.

kendime tost yaptım yine bir seyler izlerken onuda yedim mutfagı toparlayıp oraları topladım evi süpürecektim cünkü 1-2 hafta burada olmayabilirdim.
Evin temizligini yaptıktan sonra saat 12.30 olmustu ,
spora gitmem gerekiyordu
17.00da havalimanına gidecektim.

hemen hızlıca tayt sortumun ustune spor atletini giydikten sonra spor cantamı hazırladım.
spor salonu sitenin cok yakınlarindaydı arada 10 dakika vardı hemen 1,5 saat sporumu yaptıktan sonra salondan cıktım.
normalde 2,5 saat falan spor yapardım fakat bugun acelem vardı.
eve geldikten sonra hemen hızlıca bir dus aldım. dolaptan ne giysem diye dusunuyordum üstüme siyah crop altıma kot şort halka küpe siyah gunes gözlüğümü taktım saclarım zaten bu sıcakta hemen kurumustu

mutfakta dunku yaptıgım tavuk pilavı hızlıca ısıtıp yedim son anda yanşma ayakkabı almadıgım geldi yanıma converse,blazer,airforce,adidas formlarım ve son olarakta vanslarimi alıp valizimi kapattım hızlıca mutfaktakı tabkları yıkadıktan sonra vali...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

mutfakta dunku yaptıgım tavuk pilavı hızlıca ısıtıp yedim son anda yanşma ayakkabı almadıgım geldi yanıma
converse,blazer,airforce,adidas formlarım ve son olarakta vanslarimi alıp
valizimi kapattım hızlıca mutfaktakı tabkları yıkadıktan sonra valizlerimi alıp siteden cıktım taxi cagırdım cok fazla beklemeden bir taxi gelmisti.
1 saate havalimanına varmıstık saat 17.20'ydi havalimanında yapılması gereken her seui yaptıktan sonra ucaga bindim simdi sırada annemi normal hal hatır sormak icin aramak vardı.
ben:Alo anne, Nasılsıınn
anne:İyiyim kızım sen nasılsın
ben:iyiyim anne bende öylesine aramıstım.
anne:Anladım kızım geliyorsun degil mi yarın
ben:evet anne ysrın sabah 8 de ucagim var
anne:tamam kızım ben simdiden senşn yerinş hazırlatmaya baslıyım opuyorum seni kendine iyi bak💋💋💋
ben:bende seni seviyorum cok optum iyi bak kendine gorusuruz
diyip kapattım

ilk askım Where stories live. Discover now