1 saatlik uçusun ardından izmire varmıştım..
Ah guzel izmirim burada cok anilarım vardı..
taxiye havalimanından taxiye atlayıp evin adresini verdim izmir focada yasıyorduk
Özgüre asık oldugum yerler onu tanıdıgım gunden beri ona asıktım ama o bana hicbir zaman yüz vermezdi.
Bir ara sevgili yapmıstı 17 yasında kız ozguru yakın arkadasıyla aldatmıstı. O zamanlar özgürün yanındaydım her zaman ona destek cıktım.
Ama hicbir zaman benim duygularıma karsılık vermemisti. Bende ailelerimiz küsmeden once bu askı icimde yasayip bitirmem gerektigini dusundugum icin italyaya universiteye gitmistim ordan sonrada ailelerimiz küsmüstü zaten..
1.30 saatlik yolda bumları dusunmustum sonunda gelmistik taxi villanin onunde durmustu valizleri taxici indirip gitmisti.bende kapıdaki sifreyi girdim hala degistirmemislerdi evin kapisşna gittigimde zili aysun abla actı aysun abla yıllardır bızımleydı evimizin bir parcası olmustu artık
bana saskın saskın baktı en sonunda "KIZIM HOSGELDIIN" diyip birbirimize sarıldık "nasılsın aysun abla" dedim o da iyiyim anlamında basını salladı"annenler arka bahcede hadi gel" dedi aysun ablanın oesinden gittim annemler arka bahcede oturuyorlardı annem dergi okuyordu babam telefonla oynuyordu.
birden arkalarından "SELAM BEN GELDİİİMM" diye bagırdım
annem ve babam sesimi birden alınca heyecanla ayaga kalkmıs kosup bana sarıldılar ikiside aynı anda "seni cok ozlemisiz" bende "bende sizi coookk ozlediimmmm" ayrılıp babama ayrı sarılıp yanaklarından optum sonra anneme uzun uzun sarılıp onuda optum annem bana dolu gozlerle bakıyorduhavadan sudan konustuktan sonra saat 9 olmustu yarın ozgurlerlerle yemek yiyecektik.
Babamın cok uykusu oldugu icin o erkenden uyudu bende anneme "anne ben sudenşn yanına gidiyorum gece 12de donerim" dedim annemde "tamam kızım anahtarları al " dedi bende evden cıktım sudeler hemen karsı sokaktaki villalarda oturuyorlardı sudelerin bu saatte uyumadıgını bildigim icin zillerini caldım sude hemen bana sarıldı annesiyle falan nasılsın faslını gectikten sonra sudeyle sahile indik.yandaki tekelden sude 2 bira kapıp geldi bizde kumsalda otururken dertlesiyorduk eskilerden bahsediyorduk bizim sude,ben,özgür, baran, aleyna, can, mert ve zeynep birlikte bir arkadas grubumuz vardı.Ta ki ozgur ve zeynep sevgili olup zeynepin onu aldatmasına kadar her sey bozuldu.. benim Ozgurden sonra 3 tane sevgilim olmustu sonuncusu sonuncusu beni aldatmıstı digerleriyle anlasamamıstik Bunların hepsini sudeye anlattım.
Sudede bana hayatındaji gelismeleri anlatmısfı Özgür Baran Can ve Mert hala gorusuyormus.
Sudede Aleynayla hala yakınmıs bende aleynayla telefonda konusuyordum ilk fırsatta onunlada gorusecegim. bu arada Aleyna ve baran sevgiliymis.
saat 00.30 olmustu normalde sabahlara kadar burada kalırdık ama simdi ben cok yorgundum yarın sabah denize gitmek icin sudeyle sozlestik ve evlere dagıldık. hemen uyumustum.
YOU ARE READING
ilk askım
ChickLitkumsal yeni hayatina alısmısken geriye donup baktiginda her sey tekrardan baslar