Çokça yorumlarınızı bekliyorum.
CIA Binası, Virginia/ABD
13.47Saat sonraki günün öğlen saatlerine vururken Jimin'in geçtiği koridorlarda fısıltılar dolanıyordu. Gözleri etrafta gezinirken ne olduğunu anlamasa da yüksek sesiyle bağırdı.
"Bu ne gevşeklik? Tiyatro mu oynatıyoruz burada, herkes işine!" Üslerinden aldığı komutla herkes bir anda yok olurken Taehyung tutmuştu kolundan.
"Duydun mu?" Kaşlarını çatarak olumsuzca başını salladı. Arkadaşının ilgilendiği kadar bu dedikodularla ilgilenmiyordu.
"Ajan Jeon yeterlilik testini geçememiş. Testte olay çıktığını söylüyorlar. Testi yapan yetkiliyi falan odadan çıkarıp sorguya almışlar direk." Taehyung'un söyledikleri direk dikkatini ona vermesini sağlarken yanlarından hızla geçen Yoongi'yi gördü.
Oldukça hızlı bir şekilde ilerliyordu koridordan.
"Yoongi!" Jimin'in ona seslendiğini duydu saniyelik kafasını çevirse de umursamadan gitmişti.
Taehyung'a hafifçe dokunarak Yoongi'nin peşinden giderken adımlarını onunla beraber sağa çevirmiş ve depoların olduğu bir koridora girmişti. Yoongi'nin sağdaki ilk kapıya girmesiyle kilit sesi duyuldu.
Odada şiddetli bir devrilme sesiyle beraber Yoongi'nin sesi duyulmuştu.
"Jungkook! Sakin ol. Korkutma kardeşim beni." Ne olduğunu bilmiyordu fakat Jungkook'un içeride kriz geçirdiğine emindi. İçeri girme cesaretini kendinde bulamadı.
Duvardan tok bir ses çıktı. Bir şey duvara çarpmasıyla beraber tekrar devrilme sesleri gelmişti.
"Bitmiyor, bitmiyor." Jungkook'un sesi çatallıydı. Jimin gözlerini kapayarak kafasını duvara yasladı. Sesini çıkartmadan dinliyordu.
Yoongi'nin sinirli sesi yükselmişti.
"O şerefsizi bıraktıkları an öldürmezsem soğumam. Teker teker teşkilattan casus çıkıyor."
Flashback
Sorgu odasına benzer bir odada sarı saçlara ve w gözlere sahip Mark adında bir yetkili vardı. Jungkook'un yeterlilik testini yapacaktı.
Camın arkasında Yoongi, Namjoon ve Duncan bekliyordu. Herkes geçeceğine emindi.
"Adınız?"
"Jeon Jungkook." Kollarına parmağına ve göğsüne bağlı kablolar yalan söyleyip söylemediğine bakıyordu.
"Yaşınız?"
"27."
"2 sene önce göreve çıkan 11. özel görev takımının başında olduğunuz doğru mu?" Jungkook'un yüz ifadeleri değişmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Is It over now?
AcciónAmerika'nın dış ülkelerle istihbarat bilgilerini toplayan ve açık etmemekle görevli olan en önemli kurumu CIA tarafından 11. özel görev takımını gönderilen görev iki yıl sürer. Göreve gitmeden bir hafta önce tartışmalarıyla beraber göreve ayrılmış b...