Yorum!
41'th street, APT 2/B
Florida/ ABD
17.45Adımlarını eve ilerletirken ellerinde silahlar ile teker teker odaları geziyorlardı. Gezdikleri 20. ev falandı.
"Burası olduğuna emin misiniz? Buraya da önce hiç gelmedim." Jimin'in sorduğu soruyu Taehyung onayladı.
"Verilen listede burasını gösteriyor." Jimin kafasını sallayarak kapıyı açarken arkasından Jungkook geliyordu. Görev boyunca sessizdi ve dikkatliydi. Her görevde böyleydi.
Büyük evde odaları kontrol etmek için herkes farklı bir yere dağılmıştı.
Jimin adımlarını merdivenden yukarı çıkarırken bir tarafı cam olan ofise doğru ilerledi. Aşağıdan teker teker 'temiz' sesleri geliyordu. Tüm gün boyunca gezdikleri her ev gibi bunun da temiz olduğunu düşünüyorlardı. Fakat onları aşağıdan gelen ses yanılttı.
Yoongi'nin sesi duyuldu aşağıdan.
"Birisi varmış burada, dikkatli olun." Cümlenin sonunu duymaya kalmadan girdiği odadan üstüne doğru koşan beden ile yüksek bir seslecama savrulması bir olmuştu Jimin'in.
Cam tuzla buz olurken kendini yerde adamıysa üstünde buldu. Düşmenin sertliği, camların acısıyla saniyelik nefes alamazken Namjoon'un bağırışı duyulmuştu.
"Jungkook!" Üstünden kalkan adam sesi duyduğu anda gelen Jungkook'a silahını doğrulturken camla kaplı yerden destek alarak kalktı ve adamın silah tuttuğu eline sert bir tekme attı.
Diğer odalardan aynı giyinimli adamlar girerken Jungkook seslenmişti.
"Canlı lazımlar." Fakat söylediği kendi cüssesinden 3 kat büyük adam tarafından duvara yapıştırılan Jimin'i sinirlendirmişti.
Silahını çıkartarak silahı adamın kafasına vurarak bağırdı.
"Önce biz mi canlı kalsak?" O sırada büyük bir gürültüyle merdivenden yuvarlanan Yoongi ve artık nefes alıp almadığı meçhul olan kimliği belirsiz adam ile herkesin gözü oraya döndü.
"Lan size ne yedirdiler içirdiler, bu nasıl vücut?" Sinirle silahını çıkartıp zaten baygın adamı vururken Jungkook ters bir şekilde bakıyordu ki yumruğu yemesi gecikmedi.
Taehyung yakasından tuttuğu adama yüzüncü yumruğunu atarken hala kafasını kaldırmasıyla sinirle itti.
"9 canlı mı bunlar? Gebersene lan."
Jungkook sinirle bağırmıştı onun sözleriyle.
"Canlı kalsınlar dedim!" Namjoon onun bağırışıyla pencerenin kenarında kendisini aşağıya düşürmeye çalışan adama kafa atmakla yetindi.
"Çıkalım, daha fazlası gelecek." Herkes aldığı adamlar hızla kapıya yönelirken Jungkook yaşadığı arbedede yerden kalkan Jimin'i belinden tutup havalandırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Is It over now?
AksiAmerika'nın dış ülkelerle istihbarat bilgilerini toplayan ve açık etmemekle görevli olan en önemli kurumu CIA tarafından 11. özel görev takımını gönderilen görev iki yıl sürer. Göreve gitmeden bir hafta önce tartışmalarıyla beraber göreve ayrılmış b...