7.BÖLÜM: BİR BARDAK TEKİLA İSTER MİSİN?

157 13 11
                                    


Herkese selam izmaritlerrr
Yine mükemmel bir bölümle yazarlarınız iş başında 🙃
Nasılsınız iyisinizdir umarım.
Oy ve yorum yapmayı unutmayın
O halde o harika olan bölüme geçelimm.

Bölüm müziği
Ludovico Einaudu
Experience
(Kızıl elmanın şiir okuduğu yerde açabilirsiniz)

7.BÖLÜM; BİR BARDAK TEKİLA İSTER MİSİN?
*Giden dönmez güzelim*

Şok bakışlar. Herkes belki'de ilk defa bu kadar şaşırmıştı. Ben ise ağlamaklı şaşkın değişik duygularla ekrana bakıyordum. Herkesten ses bile çıkmıyordu olduğu gibi ekrana bakıyorlardı. Daha fazla dayanamadım ve bir göz yaşının gözlerimden akıp yanaklarıma süzülmesine izin verdim.

Ali abi şaşkınlıkla arkasını döndü ve yüksek sesle konuştu,
"Bu piç kurusu nasıl olurda ekrana çıkar, hanginiz hain!" Dedi bağırarak ve eliyle anlını buruşturdu. Sonra sinirlerine hakim olmadı ve bürodan çıkıp gitti.

Kızıl elma bu sefer ileriye çok gitmiş, ve açık açık türk polisini tehdit etmişti. Ve ayrıca sanırım benide.

Hala aklımdan çıkmıyordu. Vaktimin azaldığını mı söyledi? Yoksa benide mi öldürücekti?
Ben bu düşüncelerde mahvolmuşken Ayşin kendi kendine mırıldandı,

"Şimdi işimiz daha zor işte."
Dedi kendi kendine ben ise daha fazla onları dinlemek istemediğimden bürodan hızlı bir şekilde ayrıldım. Artık gerçekten içimden hiç bir şey gelmiyordu. Sadece yaşayıp ve ölmek istiyordum. Hiç bir şeye bulaşmadan ölüp gitmekte zordu tabi.
Arabama bindim ve son gaza bastım. Eğer bu yaptıklarım ortaya çıkarsa benide kızıl elmayla berber hapse gönderirlerdi. Peki ben bunu bile bile neden hala ona yardım ediyordum inanın bende bilmiyordum.

Arabayla son süratle ilerlediğimde telefonum çaldı. Arayan kişi Batın'dı doğru ya ona tekila sözü vermiştim Ahh ne kadarda unutkanım!
Telefonu açtım ve Batın'ın o kalın erkeksi sesi arabada yankılandı.

"Berfu? Kusura bakma rahatsız ettim ama bu gece tekila içmeye gelecek misin ona göre hazırlık yapayım?" Dedi meraklı ses tonuyla.

"Ahh ne kusuru Batın evet bu gece sana geleceğim."

"Tamamdır berfu görüşmek üzere!"

Telefonu kapattı ve bende yine sanki hiç bir şey olmamış az önce yaşananlar olmamış gibi arabayı eve doğru sürdüm.

🍎

Kızıl elma:

Olaylar yaşanmadan 2 saat önce...

" Tamam sen merak etme o iş bende." Mesajını yazıp, Telefonumu masamın üzerine koymamla ayağıya kalkmam bir oldu.

"Arkadaşlar şimdi sizinle çok önemli bir iş yapacağız!" Ekibime doğru dönüp konuştuğumda hepsi teker teker ayağıya kalktı ve beni dinlemeye başladılar.

"Ne yapacağız abi?" Soru soran 15 yaşında benim yanımda çalışan bir Hacer'dı ve tabiki işinde ustaydı yoksa onu buraya asla almazdım.

İnsanlar benim tek başıma olduğumu sanıyorlardı, oysaki en büyük yanılmaları beni tek görmeleriydi. Ama ben büyük bir ekibi yönetiyordum ve bu hiç kolay değildi.

BERCESTE: KIZIL ELMA  +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin