Bab 3

1.1K 12 0
                                    


MIA menghantar mesej malam tu  memberitahu ZAM mengenai plan nya menukar gelanggang asmara dari rumah ke taska milik nya yang kini dikendalikan oleh Angah. ' ZAM ok jer Kak asalkan bersama Akak untuk memadu asmara'.'Tapi kurang selesa tak de tilam ,kena guna toto jer'balas Kak MIAH. ' Tak perlah punggung Akak pun dah cukup kuat tu'balas  ZAm.;kamu nak kata punggung Akak dah lebar dan kembang lah sekarang ni' balas kak Miah.' Kalau kembang pun sebab Zam yang pam Akak akan, yang penting 'apam 'akak tu tetap tembam macam apom'usik Zam lagi.'Kalau main kat toto nanti Zam kena duduk bawah lah,kurang sikit sakit kepala lutu tu.' Oh kamu nak suruh Akak pulak naik atas ,kejap kejap boleh lah' balas Kak Miah sebelum ucap 'goodnite'pada Zam.

Pagi esok nya ketika Kak Miah sedang berkemas di dapur dia menerima mesej dari Zam' Klau line free Zam nak datang ni sebab meeting kat site dah postponed '.kak Zah jadi exited dan segera membalas,' Line clear ,bagi Akak mandi dulu sayang'.kak mIah pun terus meningga;kan kerja dan bergegas ke bilik membetulkan cadar dan mengemas pakaian sebelum dia bergegas ke bilik air.

Setengah jam kemudian terdengar bunyi motor memasuki pagar rumah KAk MIah dan di segera turun dengan hanya berkemban kosong tanpa memakai bra dan panty dan membalut tuala di bahunya. dari celah pintu dia melihat Zam sedang membuka jaket dan helmet nya.KAkMiah membuka pintu bagi membolehkan Zam menyelinap masuk dengan segera." Amboi wangi nya,ujar Zam sambil memeluk dan mencium KakMiah." BAru jer habis mandi ,ngam nagam Zam sampai "balas Kak MIah sambil melentukkan muka ke bahu Zam.

"Rindu Akak lah ni,malam hantar mesej ,pagi pagi dah sampai," usik Kak Miah. "Itu lah kalau bagi Zam kunci rumah malam tadi juga Zam sampai"balas Zam sambil mereka kini berkucupan. "ZAm dah sarapan belum ?" tanya Zah." Nak sarapan ' apam 'lah ni sekarang" balas ZAm sambil memimpin kak Zah untuk naik ke bilik.SAmbil menaiki tangga kak MIah masih memaut pinggang ZAm dan melentokan kepala di bahu nya.

Sebaik sahaja mereka memasuki bilik,Zam terus menanggalkan kain kemban kak Miah yang kini bogel sepenuh nya. Am terus mengucup bibir Kak Miah sambil tangan ny ameraba dan ,enguli buah dada kak Miah yang  masih tegap melekap." Dah lembik kan Zam,dah lama tak kena uli denganZAm" ujar KakMiah mengusik. ZAm terus menjilat dn menghisap kedua dua buah dada dan seterusnya  menggentel puting kedua dua nya. 

Kak Miah pula kimi membuka pakaian ZAM  dan   menarik boxer yang di pakai turun ke bawah kaki ZAm untuk di lepaskan.Tangan nya kemudian terus mengelus dan mengusap kepala punai Zam." Oh budak yang tunjuk gambar malam tadi yer,bukan main garang ,kejap lagi tahu lah dia kena ngap "usik kak Miah lagi.Kini mereka saling mengusap tubuh pasangan dengan Zam mula meramas kedua dua buah punggung Kak Miah.

"Jom barring ZAm,"bisik kak Miah dan ZAm pun membaringkan nya perlahan lahan.Zam pun terus menindih kak MIah lalu mencium kedua pipi dan terus mengucup bibri KAKMiah. Mereka saling menghisap lidah lawan masing masing hingga kakMiah kelemasan dan menari mulut nya dari kucupan Zam. TanganKakMiah masih memegang batang punai Zam yang di urut  utut nya hingga i amenjadi keras dan bangkit berdiri."Dah cukup keras ni,masuk kan sekarang sebelum ada apa yang terkejut nanti" bisik kak Miah.

Zam tersenyum dan faham cadangan kak Miah itu kerana memgingatkan dia kisah dua minggu lalu bila terpaksa mencabut punai nya yang baru masuk ,gara gara Along balik mengejut ketika merak sedang mahu 'bersama' di dapur rumah itu. Nasib baik masa tu along balik sekejap untuk mengambil dokumen dan sempat bertanya khabar sahaja.Sejak itu,mereka takut untuk membuat projek secara spontan di rumah kak Miah untuk mengelak terkantoi.

Kini Kak Miah membuka ruang antara kedua kakinya seluas luas untuk Zam mencelapak dan memasukkan batang nya ke dalam pussy. Zam pula segera mengubah posisi dengan melekapkan kepala punai nya di pintu  pussy." OOo keras nya ZAm,pelanpelan henjut ya" pinta kak Miah sebaik sahaja kepala punai Zam melepasi pintu pussy nya yang sudah basah itu.

dengan perlahan Zam memulakan acara sorong tarik dengankak Miah sudah siap menerima pergerakan batang punai Zam untuk dia membuat kemutan .MAsing masing mendengus sambi melajukan serangan masing masing dengan peluh makin menitik walau pun penghawa dingin telah di sejukkan dengan maksima.Olehkerana masa agak terhad Zam pun melajukan henjutan dan sorongan batang punai sementara kak Miah juga memberi reaksi sepadan dengan mengemut dan menggoyang goyang kan punggung nya mengimbangi serangan Zam.Akhir nya mereka sama sama tiba di kepuncak denha masing masing mencapai klimak bersama.  

     

   

B.27.Miah Balu Sahabat 2.0 #Where stories live. Discover now