Bab 5

930 13 0
                                    

ZAM dan KAK MIAH bersiap awal untuk pergi ke syarikat yang kedua atas alasan agak jauh jaraknya sedangkan mereka mahu lebih masa untuk bersama .Selepas bersarapan di hotel mereka terus bergerak meninggalkan Along dan Angah yang masih bersarapan. Perjumpaan dengan rakan niaga kedua ini lebih mudah dan ringkas sekadar mengemas kini pencapaian perniagaan yang di jalankan.Sebaik tamat.Miah dan ZAM terus check in di sebuah hotel untuk mereka menghabis kan masa bersama tanpa gangguan.

Kak Miah yang memakai blouse biru dan berkain kembang berwarna hitam terus sahaja membuka pakaian sebaik sahaja masuk kedalam dan hanya meninggalkan seluar dalam dan bra yang berwarna biru muda."Amboi cepatnya dah nak berbogel"usik ZAM." Bukan nak sangat berbogel,tapi takut tak sempat nak buka dah kena gomol ,habis renyuk nanti dan terkantoi" balas Kal Miah sambil ketawa.  " Wah hebat punya strategi nak bertahan,macam dah tahu nak kena serang hendap" ujar ZAM sambil dia juga membuka pakaian nya.

Kak Miah terus berbaring mengiring menghadap ZAM yang masih berdiri memandang nya." Tunggu apa lagi sayang,semalam kita tak cukup masa,hari ini kita boleh lepak lama sikit" ujar Kak Miah.ZAM hanya tersenyum dan segera menaiki katik untuk berbaring menghadap Kak Miah .Mereka berpelukan dan berkucupan serta bergulingan guling. Kini ZAM membuka cangkuk bra yang di pakai dan mencampakan nya di hujung katil dan Kak Miah pula menarik kebawah kaki seluar dalam yang dipakai." Kak saya nak gesel kote kat celah buah dada "bisik ZAM sambil dia pulak meninggalkan boxer yang dipakai.

Kak Miah segera duduk bersandar di kepala katil sambil mengusap buah dada nya sementara ZAM mula merapati dirinya dan meletakkan dibatang punai nya dicelah buah dada dan Kak Miah terus mengepit batang punai ZAM sambil menggesel geselkan nya. ZAM pula mengusap kepala kak Miah dan jarinya bermain di puting tetek Kak Miah." Sedap juga kamu buat macam ni,akak tak pernah buat pun sebelum ini"ujar kak Miah. "iyalah selalu punai tu asyik kena cepit di bawah ,bagi lah dia peluang bermain dibukit pulak" balas ZAM.

Kak Miah yang mula ghairah kini mencium kepala punai ZAM dan berbisik" Akak nak hisap ye ZAM " dan ia hanya mengangguk dan membiarkan kak Miah mengelus dan meramas kepala punai nya sebelum di jilat dan masukkan ke dalam mulut untuk di hisap.ZAM melihat kak Miah begitu khusuk menjilat dan mengulum batang punai nya sambil dia sendiri menahan rasa geli dan menikmati permainan mulut dan lidah kak Miah." " ZAM nak pancut kat mulut Akak tak,dah lama tak minum susu sayang" tanya Kak Miah."Okey jer kalau Akak sanggup"balas ZAM segera .

ZAM kini makin melajukan tujahan batang punai ke dalam mulut Kak MIah yang semakin galak menghisap dan mengemut batang ZAM dengan lidahnya. ZAM merenung  muka Ka Miah yang terpejam celik menikmati permainan nya yang jarang di perolehi di waktu siang seperti ini dalam suasana yang santai.Tidak berapa lama kemudian ZAM memberi isyarat untuk dia melepaskan pancutan dak Kak Miah hanya mengangguk sambil melajukan hisapan ke batang ZAM. Sambil memegang kepala Kak Miah, ZAM melepaskan beberapa das pancutan terus ke dalam kerongkong Kak Miah yang telah bersedia untuk menadah nya sambil tangan nya mengurut lagi batang ZAM bagi menghabis kan saki baki air nya. 

" Hish banyak nya air kamu ni ZAM pekat ,lemak dan berkrim "usik Kak Miah sambil dia mengesat saki baki baki air mani ZAM dengan kain cadar. "Iya lah selalu mulut bawah yang rasa ,dalam gelap pulak tu,jarang dapat tenguk Akak menyonyot ice cream siang siang macam ni "balas ZAM." Dah nama nya pun skandal ,nak buat pun curi curi macam ni kan,kalau selalu dapat boleh jadi buat awet muda,lain kali nak sapu kat muka dam tetek pulak"ujar Kak Miah sambil bersandar di katil.

" ZAM memeluk tubuh Kak Miah sambil berbisik "Best kan kalau selalu dapat lepak siang siang macam ni,dapat tenguk body Akak 100% terang dan jelas setiap inci dan sudut " ujar ZAM."Iyalah nak tenguk mana yang dah kedut ,mana yang kecut "balas kak Miah sambil mencubit hidung ZAM."Akak pun sejak kahwin jarang dapat berdua duaan macam ni waktu siang , kalau main pun tergesa gesa nak cepat siap,kepala piki macam macam,memang tak enjoy" sambung nya lagi.

"kira untung juga 'bercinta' di waktu tua,tak de tekanan untuk mengandung, tak ada anak kecil yang mengacau,"usik ZAM lagi." Betul lah tu,tapi soal nya sampai bila kita nak macam ni ZAM? Akak risau juga nak mengatur masa dan tempat untuk kita bersama dan takut terkantoi pulak" ujar KaK Miah yang membuat ZAM hanya mampu tersenyum. Mereka meneruskan permainan dengan ZAM agak agresif  dengan menjilat tubuh Kak Miah dari leher,telinga ,ketiak hingga lah ke bahagian perut yang membuat kak Miah mengeletek kegelian dan merengek kesedapan.

"lain macam ZAM hari ini,lepas dendam ke atau lepas geram?" usik Kak  Miah sambil dia juga membuat serangan balas mencium dan menjilat puting dada ZAM . Mereka bergomol lagi hingga kak Miah mengeluh dan meminta ZAM untuk segera menyetubuhi nya." Please ZAM ,Akak dah tak tahan ni,masuk lah cepat .              

B.27.Miah Balu Sahabat 2.0 #Where stories live. Discover now