Wuaaa selam bilgisayardan size bölüm atıyorum çünkü bu gün anneannemlere gidicekmişiz😭 Neyse uzatmadan başlayalım bölüm sonunda görüşürüz mwahh
---
Maalesef Minho'nun teklifini kabul etmek zorundaydım çünkü yağmur bardaktan boşalırcasına yağıyordu ve eve gitmeyi denersem gerçekten hastalanırdım. "Tamam, kabul, ama hızlı olalım yoksa toplu hastalıktan virüs çıkartıcaz." Minho kabul etmeme sevinmiş olmalıydı ki yüzünde tebessüm oluştu. Neden bu kadar garip davranıyordu. Parkın otoparkına doğru yürümeye başladık. Ne yani, araba kullanabiliyor muydu? Yolda yürürkenki sessizliğimi korurken Hyunjin "Neden hırkayı giymiyorsun? Almadan önce çok hevesliydin hırkana kavuşmak için." Harbiden neden giymemiştim ki? Minho aklımı karıştırmıştı. Az önceki performansı çok iyiydi.
Sonunda bir arabanın yanında durmuştuk. Arabanın sürücü koltuğunda ortalı yaşlarda bir adam oturmuş telefona bakıyordu. Büyük ihtimalle Hyunjin ya da Minho'nun babasıydı. Aslında çok sormak istemiştim ama bir şey demedim.
Arabanın ön kısmına Hyunjin, arka kısmına da Minho ve ben oturmuştuk. Neden her seferinde böyle şeyler beni buluyordu ki? Yola çıktığımızda aklıma gelmişti. Acaba Lix'i aramalı mıydım? Nasıl olsa Hyunjin'e karşı hisleri olduğunu düşünüyordum ve büyük bir ihtimalle Hyunjin de bizimle birlikte kalıcaktı. Bu fırsatı kaçıramazdım. Hemen mesajlara girdim.
Siz: Lix, çabuk bak!
Lixie: Ne oldu Jisungie?
Siz: Minho'dan hırkayı aldım. Beni evine götürmeyi teklif etti ve ben de kabul ettim ama yanımızda Hyunjin de var. Konum atıcam, hemen gel!!!
Aslında bir sıkıntı vardı. Değil konumu, gideceğimiz yeri bile bilmiyordum. Hyunjin'e sordum. "Bir arkadaşım da benim yanıma geliyormuş da. Adresi konum olarak mesaj atabilir misin bana?" "Tabi küçük adam" dedi ve ikiletmeden mesajı attı. Ben de aynısını Felix'e gönderdim. Yarım saate geleceğini söyledi.
Tüm bunlar olurken Minho camdan dışarıyı izliyordu. Ama cam kapalıydı ve yağmur damlalarından dolayı dışarısı değil de içerisi görünüyordu. Yansımada benim olduğum yere bakıyordu. Bu çocuğun benimle sorunu neydi?
Sonunda eve geldiğimizde Hyunjin sürücüye "Teşekkür ederim baba, ben bu hafta Minho'yla kalıcam zaten biliyorsun. Sen eve gidebilirsin. Tekrar teşekkürler!"
Ne yani Hyunjin'in babasından izin alması bu kadar kolay mıydı? Keşke benim izin sürecim de bu kadar kolay olsaydı. Minho arabadan inince ben de ne yapacağımı bilemediğim için pıtı pıtı onu takip etmeye başladım.
Fark etmiş olacak ki yanıma çağırdı "Arkamdan kedi gibi gelmene gerek yok, yanıma gel şöyle. Hatta şimdiden az sonra oluşcak sessizliği bozalım. Kendimizi tanıtalım, ilk ben başlıyorum. Adım Lee Minho ama Lee Know ya da Linos desen de olur hiç fark etmez. 17 yaşındayım. Hyunjin ve az sonra evde görceğin diğer arkadaşlarım olan Changbin, Seungmin, Chan ve Jeongin ile 11/C sınıfında okuyorum. Şimdi soracaksın nasıl o kadar arkadaşınla aynı evde kalıyorsun, annen baban yok mu? Aslında var ama Türkiye'de yaşıyorlar. Bundan dolayı arkadaşlarım bazen bana kalmaya gelir. Onun dışında JYP Entertainment'te stajyerim. Hatta Hyunjin ve diğerleri de orda stajyer ve çıkış yaptığımızda aynı grupta olacağımızı garantisi verildi. Bu akşam da yarım saat çalışma yapacağız. Sen de izlersin. Nasıl olur? Hadi şimdi de sen tanıt kendini."
Nasıl tek nefeste bunu söyleyebildiğine şaşırdım açıkçası. Sanki günler öncesinden bunun için çalışmaya başlamıştı. Benden hâlâ cevap beklediği için mecburen kendimi tanıtmak zorunda kaldım "Han Jisung, 16 yaşındayım. 10/C sınıfındayım. Müzik yapmayı sizin aksinize hiç denemedim ama dinlemeye bayılırım. Kedileri çok seviyorum ama alerjim var. Köpekleri de çok severim hatta Bbama adında bir köpeğim bile var."
Aniden telefonumdan gelen bir aramayla sustum. Felix arıyordu.
"Alo Hanji, ben geldim ama Hyunjin vardı etrafta sadece sizi arıyoruz kaç saattir hangi bok deliğinde girdiyseniz çıkın ordan."
Seninde heyecanlı olduğu belliydi. Kesinlikle Hyunjin'den hoşlanıyordu. Telefonu yüzüme kapatmıştı bu yüzden Minho'ya söyledim. "Ehmm... Sanırım Hyunjin ve Felix bizi arıyorlar. Geri dönelim mi?"
Hemen döndü ve az önce geldiğimiz yerin tersine yürümeye başladık. Bir süre sonra onların yanına gelmiştik. Sonrasında ise hep birlikte eve geçtik. Sanırım tüm geceyi burda geçircektim...
---
Selaam💗Evet sanırım birazcık gıcığım çünkü heyecanlı bir yerde kestim ama belki yine size bir sürpriz yapıp bölüm atabilirim
Han'ın pıtı pıtı pıtı yürüyüşünü merak ettim var ya :D
Ha sövebilirsiniz bu arada bana heyecanlı yerde bitirdiğim için ama yaratıcı olsun klasik klasik sövmeyin😰
NEYSE G5 KABLUMBALAR BAİİİİ👽🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırka|Minsung
Fanfiction11. sınıflardan olan okulun popüleri Minho 10. sınıf olan Han Jisung'un hırkasını alırsa? tt:@leejis__sung un attığı pov için fic