Selam:) Bölüm ne kadar uzun olur inanın gram fikrim yok başım çatlıyo ama aktiflik bok olmuş hem de yarın okullar açılıyor bu yüzden sizi yb süz bırakamazdım neyse iyi okumalar bai<3
---
O kadar heyecanlıydım ki ellerim titremeye başlamıştı. Nihayet şirket binasının önüne gelmiştik. Çok da kalabalık değildi. Birkaç tane idol ve stajyer dışında neredeyse kimse yoktu. Normalde idolleri gördüğümde çığlık atıp kalpten gidecek olurdum ama şuan gerçekten o kadar stres olmuştum ki onları gördüğümde değil çığlığı en küçük bir tepki bile vermedim.
Jeongin yanıma gelip "Biliyorum şuan çok streslisin ama hiç kafaya takma hyung, elinden gelenin en iyisini yapmaya odaklan sadece. Ben de seçmelerde senin kadar stresliydim ama sonradan bu stresin boş olduğunu anladım. Sana güveniyorum, yapabilirsin" Hyung mu? Jeongin'in benden 1 yıl büyük olması gerekmiyor muydu? Sordum. "Teşekkür ederim Jeong ama senin benden 1 yıl büyük olman gerekmiyor muydu, neden hyung dedin ki?" "Ah, hayıır. Annemler beni 1 sene erken yazdırmışlar okula. Grubun en küçüğü benim o yüzden"
Dediğine şaşırmıştım açıkcası ama tepki vermeye zamanım bile yoktu çünkü seçmelerin yapıldığı yere gelmiştik. İçeriye adaylar hariç kimse giremediği için hepsi bize yapabilceğimizi bağıran bakışlar gönderdikten sonra Lix ile içeriye girdik.
.
.
.
Yaklaşık 3 saat sonra tüm işlerimizi bitirmiştik. Kendimi o kadar çok kasmıştım ki nerdeyse ellerimi hissetmiyordum. Felix ile beraber çıkışa doğru ilerledik. Bizimkileri gördüğüm zaman başım dönmeye başlamıştı, görüş açım yavaş yavaş daralıyordu. Her ne kadar dışarı yansıtmamaya çalışsam bile Minho fark etmişti. Başım daha çok dönüyordu artık. Etrafı ise neredeyse hiç göremiyordum. Minho "Jisungie" diye bağırsa bile çok geçti. Yere yığıldım.
Gözlerimi açtığımda hastanedeydim. Saat kaçtı ya da neredeydim blmiyordum. Herkes etrafıma toplanmıştı. Minho ve Felix'in gözleri dopdoluydu. Minho'nun gözleri kıpkırmızı olmuştu. Belki de ağlamıştı. Bilmiyordum. Yavaş yavaş kendime geldiğim zaman Chan hemşireyi çağırmaya gitti.
Hemşire geldiğinde herkese dışarı çıkmalarını rica etti ama Minho ısrar ediyordu çıkmamak için. Dediklerini tam olarak anlamasam bile diğerlerine "Hayır gitmicem! Ona tekrar bir şey olursa ne yaparım ben?" diyordu. Neden bana karşı bu kadar duyarlı olduğunu hala anlayamamıştım ama sanırım hoşuma gidiyordu.
Onun sevgisi özeldi sanki, daha önce hiç böyle sevilmemişim gibiydi. Sanki daha önce hiç böyle sevilmemişim gibiydi...
Bu sırada Minho hala ısrar ediyordu kalmak için. En son hemşireler ısrarlarından bıkmış olacak ki içeride kalmasını kabul ettiler. Koşarak yanıma geldi, elimi tuttu. Elleri büyülü gibiydi. 7/24 onun ellerini tutabilirdim. Nasıl olduğumu falan sordu. Cevap vermek yerine neden ağladığını sordum ve gözlerindeki yaşları silip ona sarıldım. Konuştuğu zaman sesi titriyordu.
"Beni çok korkuttun aptal, sana bir şey olacak diye ödüm koptu! Sen zarar gösreydin ben ne yapacaktım?!"
Sessizliğimi korudum. Yapabileceğim hiç bir şey yoktu. Sanki olacak gibi daha sıkı sarıldım ona. Bu gün, 19 Kasım 2023. Ona sarıldığım ilk gün, korkularımın üzerine gittiğim ilk gün, ilklerimi yaşadığım gün. Bu günü asla unutmayacaktım.
Minho'nun günlüğü;
19/11/2023
Sevgili günlük, bu gün bana sarıldı. Bu gün ilk defa onun kollarında ağladım. İlk defa tam olarak olmasa bile ona hislerimi anlattım. İlk defa gözyaşlarımı sildi. İlk defa ben kötü bir haldeyken bana yardım etti. Umarım bu ilklerim asla son olmaz. Onu çok seviyorum. O benim her şeyim. O giderse ben ne yapacağımı bilmiyorum...
Bu gün kapı deliğinde onu izlediğim için kendimi çok pişman hissediyorum. İyi ki kimse görmedi yoksa adım sapığa çıkardı. Kendime söz; bir daha asla böyle bir şey yapmayacağım. Senden de özür dilerim Jisungie'm..
---
Selam:) Bir bölümün daha sonuna geldik<3 Geçen bölümün sonunu öyle yazdığım için biraz pişman oldum açıkçası bu yüzden bu bölüm böyle bir şey yapmak istedim.
Bu bölümdeki ikili çok tatlıştı yha (kıskanıyorumn çaktırmayın)
Birisi Jeong baby bread olmayacak mı şimdi diye sormuştu ben de bu yüzden Jeongini de böyle yaptım çünkü o baby bread :]
Bu günlük benden bu kadar görüşürüz bebiklerim hepinizi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum baii!<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırka|Minsung
Fanfiction11. sınıflardan olan okulun popüleri Minho 10. sınıf olan Han Jisung'un hırkasını alırsa? tt:@leejis__sung un attığı pov için fic