Hyung Deme Lazım Olur

475 50 80
                                    

MERHABAAAAAA BEN GERİ DÖNDÜM OHA BEN GERİ DÖNMÜŞÜM AĞLİCAM GERÇEKTEN SZİ BU KADAR UZUN SÜRE BOYUNVCA BIRAKTIĞIMA İNANAMIYORUM KENDİMİ AFFEDECEĞİMİ DE SENMIYOPRUM GER.ÇEKTEN ÇOK ÇOK ÇOOOK ÖZÜR DİLERİM HER NEYSE ABLANIZ(SİZDEN KÜÇÜĞÜM AMK) GERİ DÖNDÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ

woah enerjimi attığıma gör başlayabiliriz, iyi okualar:)

---

Sabah çok huzurlu bir şekilde uyanmıştım. Dün Minho Hyung ile olan buluşmamızdan sonra çok rahatlamıştım ve hediyemden dolayı gerçekten çok mutlu olmuştum, hediyesini karşılıksız bırakmayacaktım. Bir yandan ona mesaj atarken diğer yandan da okul için hazırlanıyordum. Bu gün cuma olduğu için haftasonu onunla ve belki diğerleriyle de vakit geçirebilceğim için çok mutluydum.

Linoss😼

Günaydın Minho Hyung, bu gün okula geliyorsun değil mi?

Yanıt anında gelmişti

Geliyorum Jis, beni durağın orada bekle birlikte geçeriz okula

Tamam hyung

Onun erken gelme ihtimaline karşı daha da hızlı hazırlanmaya başlamıştım. En sonunda çantamı da koluma takıp evden çıktım ve durağa doğru koşmaya başlamıştım. Normal hızımla 15-20 dakikada geldiğim durağa bu sefer 7 dakikada koşunca gerçekten ben bile şaşırmıştım. Durakta onu görünce acaba onu çok beklettim mi düşüncesiyle gözlerim dolmuştu çünkü eğer öyle olduysa hem kendime neden daha erken evden çıkmadığım için kızardım hem de ağlardım, neden bilmiyorum ama en küçük şeylerde bile ağlayabiliyordum. Beni görünce gülümsedi ve ona koşup çabucak sarıldım. Elleriyle yüzümü tuttu." Ağladın mı sen, neden gözlerin dopdolu ve kızarmış, ailen ile bir sorun mu yaşadın yoksa?"  gibi soruları art arda sıralayınca sordum, "Seni çok beklettim mi hyung?" Bu sorumu duyunca hafifçe tebessüm etti ve tekrardan bana sarıldı. "Buna ağladığını söyleme bana sakın, ayrıca çok bekletmedin az önce geldim ben de zaten. Ama beni bekletmen bile ağlaman için bir sebep değil. Daha dün demiştim sana mutluluktan olsa bile ağlamanı istemiyorum diye, ne kadar çabuk unuttun bunu!" Dedi ve gözyaşlarımı silip narincene iki gözümden de öptü. İşte şimdi tekrardan kıpkırmızı olduğumu hissediyordum

Daha sonrasında durağa geçip oturduk. Hava soğuktu ve her ne kadar sıkı giyinmiş olsam bile soğuğu hala hissediyordum bu yüzden Minho Hyung'a iyice sokulmuştum, o da rahatsız görünmüyordu çünkü bana sımsıkıca sarılmıştı. Otobüs gelince birlikte binip onu her zamanki yerime oturttum. Onu cam kenarına oturtmuştum bu yüzden dışarıya bakarken bir yandan da onu izleyebiliyordum ancak bu Minho Hyung'un dikkatini çekmiş olacak ki bir anda hareketlendi ve belimden tutup beni cam kenarına oturttu, kendisi de az önce benim oturduğum yere geçti. Belimden tuttuğu an kendimi çok garip hissetmiştim. Hani bazıları diyor ya karnımda kelebekler uçuşuyor diye, işte benim karnımda da öküzler filler zürafalar tepiniyordu. Camdan bakmaktan sıkıldıktan sonra durağa baktım ve daha yolumuzun çok uzun olduğunu fark edince başımı Minho Hyung'un omzuna koydum, birkaç dakika sonra uyuyakalmıştım bile. Benim için çok kısa ama belki de başkaları için çok uzun bir süre sonra Minho Hyung'un sesiyle gözlerimi açtım "Jisungie, hadi uyan artık. Bir durak kaldı gelmemize bebişim" Bir dakika, o bana az önce bebişim mi demişti yoksa ben mi yanlış duymuştum. Bu gün çok güzel başlamıştı, umarım öyle de devam ederdi.

Okula girmemizle tüm dikkatleri üzerimize çekmemiz bir olmuştu. Herkes bize bakıyordu ve bu beni gitgide daha da geriyordu. Minho Hyung belimden daha sıkı tutup hareket etmeye devam edince insanları boş verip önüme baktım. Changbin Hyung, Hyunjin Hyung ve Bangchan Hyung bize doğru yürüyorlardı. Onların yanına geldiğimizde Bangchan Hyung " Günaydıın, Jisung sen bu gün Minho ile mi geldin yoksa okul girişinde falan mı karşılaştınız?" diye sordu. Ben de ona " Hayır Bangchan Hyung, okula Minho Hyungla birlikte geldik" dediğimde Changbin Hyung araya atıldı, "Hyung deme lazım olur" Bunun üzerine Minho Hyung ona hafif bir tekme atınca şoke oldum. Yoksa o da benden mi hoşlanıyordu?

---

MERHABA MERHABA MERHAAAAAAABAAAAA

sizi bu kadar çok veklettiğim için gerçekten çok özür dilerim şu anda o kadar heyecanlıyım ki klavye kırılmcakmoışcasna yazıyorum çok yazım yanlışım olursa özür dilerim umarım affedebilrsiniz artık daha fazla aktif olmaya çalışacağımmm tekradan özür dilerim bir sonraki bölümde görüşmek üzereeeeee💖💖💖💖🌠💟😻🌟💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💞💕(sanırım sizi biraz özlemişim ama tam olarak anlayamadım LQJEDBLWUFBLSDJVGOTG)

Hırka|MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin