SUNA RİNTAROU
UAYRI: smut
Keyifli okumalar oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın🫶🏻en azından söylemek gerekirse, y / n, saatli bir bombanın görsel bir örneğiydi. gözü, erkek arkadaşının eski arkadaşlarından biriyle fırtınada sohbet etme şeklinden kaçındı, ancak paylaşılan kahkahaların sevincini ve küçük kopmalarını duyma şekli ateşe sadece yakıt ekledi. y / n ayağa kalktı, arkadaşlarına tuvalete gittiğini haber verdi, suna'nın figürüne bir daha bakmadı.
tuvaletin kapısına doğru birkaç adım atarak suna'nın tanıdık ve tembel adımlarını duyduktan sonra geniş alana girdi. kilidi büktü ve kısa bir süre sonra, ikisi arasında bir barikat görevi gören kapının hemen önünde izleme seslerinin durduğunu duydu. kapıyı çalmasını kısa süre sonra y / n'nin ismiyle bir çağrı izledi. "ne?"
"ne yapıyorsun?"
sessizliği, suna'nın ellerini pantolonunun ceplerine sokmadan ve bir uğultu çıkarmadan önce rahatsızlıktan iç çekmesine neden oldu. "içeri girebilir miyim?" kapının tık sesini duyunca dudaklarında bir sırıtış belirdi, ardından kapı açıldı ve y / n'nin tahriş edici özelliklerini ortaya çıkardı. "ne istiyorsun rin?".
ellerinden birini cebinden çıkardı, kapıya bastırdı, böylece daha fazla açıp içinden geçebildi. y / n birkaç adım geriye gitti ve kapıyı kendi arkasına kilitlerken sırtını sağlam yapıya yaslayarak ona yer verdi. "peki, sorun ne?" diye sordu, bir parıltıyla ona odaklandığında özelliklerine hayran kalarak.
"benim için endişelenerek onu bekletmemelisin. iyiyim"
"tanrım, okuması çok kolaysın. o eski bir arkadaş, neden bu kadar üzülüyorsun?" y / n'ye yakın küçük adımlar attı ve onu kendine yaklaştırmak için bileğine uzandı. "kapa çeneni suna"
"yapacağım" diye kendini y / n'nin dudaklarına doğru eğdi, çiftini kendi dudağına bastırarak onu hazırlıksız yakaladı. hareketinden ne kadar gergin olduğunu fark etti, ancak çekildiğinde rahatladı ve bariz alayına kaşlarını çatmasına neden oldu. "ben seninim, değil mi?" suna gülümsedi ve yanıt olarak mırıldandı ve ona emin olmayan bir cevap verdi. eli beline dolandı, lavabonun tezgahına yaslanabilmesi için onu dikkatlice destekledi.
"Ben. bunu sana kanıtlamamı ister misin?"
suna'nın ensesine sıkıca tutunmadan önce başını hafifçe eğdi ve onu dağınık bir öpücüğün içine çekti. ne kadar sahiplenildiğini hissettiğinde yardım edemedi ama dudaklarına gülümsedi. y / n dişlerinden bir tutamla alt dudağını hafifçe çektiğinde boğazından bir inilti patladı. suna'nın elleri belinden kalçalarının arkasına kadar uzandı, onu tezgahın üzerine kaldırarak dudaklarını birbirine dolaştırdı.
ellerini belinde tuttu ve sabırsız bıraktı. "acele et" diye mırıldandı, parmakları elbisesinin eteğini kalçalarından yukarı çekerken öpücükten hafifçe çekildi. uyandırdığı ereksiyonu pantolonunun kısıtlamalarından çıkarmak, y / n'nin iç çamaşırının kumaşını yana çekerek cinsiyetini açığa çıkarmak için zaman kaybetmedi. yavaşça kendini soktu, o tanıdık rahatlama hissiyle her iki dudağından sızan boğuk bir inilti.
y / n'nin kolları, onu daha da yaklaştırmaya çalışırken sunas'ın ensesine sarıldı ve sıcak ve nefes kesici pantolonları kulağından esintiye bıraktı. kalçaları, ikisinin şu anki konumunun gerçekten bu tür açık eylemlerde bulunmaları için belirlenmiş alan olmaması nedeniyle daha hızlı bir tempoda hareket ediyordu. "iyi hissediyor musun?" diye sordu suna, gergin iniltilerini geri tutmaya çalıştığı için bir törpüde çıkan ses,
y / n başını salladı, nefes kesici bir 'hayır' ile cevap verebildi, çünkü sağlam bir ses şu anda kullanmayı başarabileceği bir şey değildi. suna'nın eli kendini alt sırtına doğru yönlendirerek kalçalarını birbirine yaklaştırmak için bastırdı. "gerçekten mi? vücudun aksini mi söylüyor?" suna sözlerine güveniyordu. ne de olsa, y / n'nin figürünün her şeye tepki verme şeklini değiştirdi. onun bedeni hakkında kendisinden daha fazla bilgisi vardı.
y / n'nin çaresizce nasıl geri çekilmeye çalıştığını hissetti, onun üzerindeki etkisini bilmenin memnuniyetini ona vermek istemedi. seksinin onun zevkine bu kadar alışması, yine de ona verdiği tepkiler onu her seferinde dokuzuncu bulutta olduğu gibi hissettirdi. davranışının nasıl yavaş yavaş kırıldığını fark etti, inlemeleri iradesine karşı daha duyulabilir hale geldi. suna, dudaklarının boynuna temas ettiğini, dilinin hissini ve emme hareketlerini tamamen sarsıntılar göndererek tüm vücuduna bir zevk verdiğini hissedince inledi.
y / n geride birkaç iz bırakmak niyetinde değildi ama kendini durduramadı. suna'nın zevki, y / n'nin seksine girip çıkarken okşama hareketlerini hızlandırmaya yardımcı olduğunda, ikisi yardım edemedi ama dağınık bir sevişme için dudaklarla buluşmadan önce sersemlemiş ve şehvet dolu bakışlarla karşılaştı. dürüst olmak gerekirse, çevrelerinin biraz farkındaydılar ve zevkli inlemelerinin hacmini azaltmaya çalışmaktan başka bir şey istemediler. duygu ikisinin üzerinde yıkandı ve aynı anda kapalı figürlerini sarmak için tatmin edici bir rahatlama hissine sahip olmalarına izin verdi.
suna'nın itişi güçlendikçe y / n'nin kalçalarındaki parmaklarının tutuşu daha da sıkılaştı. hareketleri yavaşladığında öpücüğün içine bir inilti düştü, hem o hem de y / n'nin yüksekliğine bindi, ikisi her saniyelik coşkunun tadını çıkarıyordu. suna sonunda öpücükten ayrıldı, gözleri y / n'nin arkasındaki aynaya doğru parladı. Daha önce geride bıraktığı çürük izleri fark etti, onu y / n'ye geri döndürdü, suçlayarak dudaklarına ve ardından memnun bakışlarına baktı.
"beni işaretlemek zorunda değildin, n / n"
"benim olduğunu söylemiştin ama