!SMUT İÇRİR RAHATSIZ OLACAK OLANLAR LÜTFEN OKUMASIN!!
Keyifli okumalar oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın🫶🏻🫶🏻 bütün istekleri mutlaka atacağım ama hepsini aynı anda atamam akşamda bir bölüm atacağım🫶🏻𝐓𝐄𝐓𝐒𝐔𝐘𝐀 𝐊𝐔𝐑𝐎𝐊𝐎
𝐰𝐚𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠𝐬: kuru çabalama, korunmasız seks, binicilik, vajinal seks, övgüdoğrusunu söylemek gerekirse, kuroko seni yerel aşıklar Sokağı'na götürdüğünde bu avantajdan yararlanmayı planlamamıştı. manzara güzeldi ve sana gerçekten göstermek istediği şey buydu. doğal olarak, manzaraya bakmak öpüşmeye dönüştü. öpüşmek, emniyet kemerini açıp kuroko'nun kucağına tırmanmana dönüştü. ona karşı kayan diliniz, kucağına taşlamanızla birlikte çok fazla olduğunu kanıtladı ve sonunda bir şişkinlik hissediyorsunuz. "üzgünüm" kuroko yanlış bir şey yapmışçasına özür diler. "elimde değildi. sen çok mükemmelsin". o çok tatlı. zor olduğu zamanlarda bile. "istersen burada yapabilir misin?" kendini muhtaç hissetmeni öneriyorsun. "etrafta kimse yok". bu noktada zaten pantolonunun fermuarını açmaya çalışıyorsun, peki kuroko neden hayır desin? siz kendi poponuzu çıkarmaya çalışırken sikini dışarı çıkarmayı kendine görev edinir. ikinizin de hazır olması uzun sürmez ve sonunda ona doğru batarsınız. "çok iyi hissettiriyor" kuroko koltuğuna yaslanarak inliyor. kalçalarınızı daire içine almaya başladığınız anda kuroko'nun elleri size rehberlik etmek için kalçalarınıza iner. "işte bu. bunu yapmaya devam et, kahretsin".
𝐓𝐀𝐈𝐆𝐀 𝐊𝐀𝐆𝐀𝐌𝐈
𝐰𝐚𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠𝐬: dom!kagami, vajinal seks, yarı toplu seks, sert seks, boyut kinkoyunları bittikten sonra bile kagami'nin epey adrenalini vardı. o kadar ki, buharı uçurmanın başka yollarını bulmak zorunda kaldı. işte burada devreye girdin. kagami aniden size "kenara çekmenizi" söylediğinde, basketbol maçlarından birinden sonra ikinizi de eve götürüyordunuz. ona şaşkın bir bakış atıyorsun ama gözlerindeki o karanlık bakışı gördüğünde tam olarak neye ihtiyacı olduğunu biliyorsun. adam beklemeyecek, bu yüzden itaatkar bir şekilde tenha bir sokağa çekiliyorsun. "arka koltukta", yolcu kapısını açarak huysuzca emir veriyor. bir kez daha onun istediğini yaparsınız ve onunla birlikte aracınızın arkasına tırmanırsınız. kagami bir dakikasını bile boşa harcamaz. kıçınızı çıkarıyor ve bir kenara atıyor. ne kadar uzun olduğu göz önüne alındığında ikinizin de buraya sığabilmesi bir mucize ama kagami bacaklarını göğsüne doğru katlayarak idare ediyor. "nazik olmayacağım" diye uyarıyor kagami alçak sesle. bunu zaten biliyorsun ve dürüst olmak gerekirse başka türlü yapmazdın. çevresi kötüye kullanılmaya başladığında, ağzın küçük deliğine girer, ama sessiz bir çığlıkla açılır. "siktir- seni mahvedeceğim" kagami, onu bir şekilde içine çekerken homurdanıyor. "hoşuna giderdi, değil mi? elbette yaparsın".
𝐃𝐀𝐈𝐊𝐈 𝐀𝐎𝐌𝐈𝐍𝐄
𝐰𝐚𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠𝐬: sapık!aomine, dom!aomine, porno, oral seks, evcil hayvan adlarından bahseder "bebek"aomine'in kafasında ne pişirdiği hakkında hiçbir fikrin yoktu. sadece bir randevu gecesi için dışarı çıkacağını düşündün. ancak restorandan eve dönerken aomine tek kelime etmeden bir ara sokağa çekilir. yolcu koltuğundan kaldırılmış bir kaşla ona döndün. "ne yapıyorsun? arabada bir sorun mu var?" motorun ana dönüşleri olarak sorguluyorsunuz. "hayır bebeğim. seni becermek istiyorum" aomine açık bir şekilde cevap veriyor. "tam burada, hemen şimdi". gözlerin inançsızlıkla genişliyor. "ne? bunu bana verme" diyor aomine, gözlerindeki belirsizliği fark ettiğinde. "bunu bir pornoda ilk gördüğümden beri yapmak istiyordum. hadi, eğlenceli olurdu ". her ne kadar sapık olsa da kulağa cazip geliyor. yani aynı fikirdesin. daiki'nin gözleri, kemerini sökmeye başlamadan hemen önce hevesle parlıyor. "bana bir iyilik yap ve önce beni em?" ağır horozunu pantolonundan çıkarırken sırıtıyor. "o zaman kendini iyi hissetmeni sağlayacağım bebeğim". başını sallayarak emniyet kemerini aç ve eğil. başını yalamaya başlamadan önce ağzının bir kısmının ucuna damlamasına izin verdin. "kahretsin, aynen böyle" daiki başı geriye düşerken inliyor. "buna değeceğini biliyordum".
𝐒𝐄𝐈𝐉𝐔𝐑𝐎 𝐀𝐊𝐀𝐒𝐇𝐈
𝐰𝐚𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠𝐬: dom!akashi, biraz kontrol edici davranış, teşhircilik, vajinal seks, sürtük utandırmaakashi ne isterse onu alır. bu yüzden limuzininin arkasında birlikte otururken size döndüğünde, sorusunun cevabının ne olacağını zaten biliyor. süslü bir galaya katıldıktan sonra eve gidiyordun. akashi'nin senin için seçtiği kıyafetle harika görünüyordun. bunca zamandır deliriyormuş gibi hissediyordu. seni çok üzmek istedi. akashi, sen eve gelene kadar bekleyebileceğini düşündü ama bu çok zordu. sonunda şoförle konuşmasına izin veren küçük pencereyi kapatır ve size döner. "elbiselerini çıkar" diye açıkça emrediyor. seni bir an için şok ediyor ama akashi'ye hayır demek yok ama neden gerçekten istiyorsun? istediğini yaparsın. senden onun için pahalı deri koltuklara uzanmanı istemesine bile gerek yok. bunu hemen yaparsın. sana komuta etmek için zaman harcamak zorunda kalmamak, akashi aletini çıkarabilir. "bütün gece beni deli ettin. bahse girerim bunu bir amaç için yapmadın, sürtük"soğuk bir şekilde baktı, görünüşünde herhangi bir rolün varmış gibi davrandı. hepsi oydu ama önemli değildi. "dikkatimi istedin, sende var" diye homurdanıyor akashi, horozunu hazırlıksız amına sokuyor. "seni öyle sikeceğim ki şoför adımı bağırdığını duyacak".