İZANA KUROKAWA
Keyifli okumalar yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın🫶🏻
ikinci kez geldiğiniz sırada bir çığlık dudaklarınızı terk eder, sevgilinizin size verdiği uyarımdan kasılarak gözlerinizi dolduran gözyaşları. bahsetmişken, senin altındaydı, odaklanmış mor gözler, klitorisini sert bir şekilde emerken vücudunun titremesi için eğitildi.
"z-zana..." sadistçeydi, gerçekten. tomurcuğunuzdan uzaklaşırken gözlerinin yaramazlık yapma şekli, ancak ağzını hemen kemikli parmaklarıyla değiştirdiği, iki parmağını klitorisinizde düz tuttuğu, küçük, sert halkaları ovaladığı için temas kaybı için tezahürat yapamadınız.
"çok fazla..." diye geveledin. çıkardığı uğultuda titredin, seninle göz göze gelmek için eğilirken yüzünde alaycı bir surat asması oluşuyor.
"bana bir tane daha verebilirsin, değil mi mahal?" kafanı akılsız bir sürtük gibi sallarken evcil hayvan adı seni hipnotize etmiş gibi görünüyor. ve o noktada, belki de öyleydin. ızana'nın parmaklarını çekerken çıkardığı uğursuz sırıtışı görüyorsunuz, diğer eliyle uzunluğunu pompalarken sizi rakamlarını emmeye zorluyor.
görünüşe göre göz temasını koruyarak mor gözleri, dilini parmaklarını tükürükle kaplamasıyla büyülendiniz, ızana kası kıstırmadan önce sırıtıyor, uzunluğunu aşağıdan konumlandırırken yerinde tutuyor.
dilini bir şaşkınlık içinde bıraktı, bir sonraki hamlesini bekleyerek onu oyaladın. bronzlaşmış erkek, dilini ağzınızın içine ve uzunluğunu sıcaklığınızın içine sokarken boşa harcayacak zaman bırakmaz.
ızana, inlediğinizi hissettiğinde gözlerini kapatır, dilinizdeki titreşim, kalçalarını hızlı bir tempoda söylerken onunla karışır, siz çekilirken dudaklarınızı bırakmak için kırık inlemeler bırakır, nefes nefese kalır.
"kahretsin, sıkı." sesinin derin törpüsü, dudaklarından yabancı kelimelerin mırıltıları duyulurken bir inilti daha dudaklarını terk ettirerek ona karşı sıkılaşmanıza neden oldu.
"sen benimsin." kalçalarının çarpması daha acımasız hale geldikçe fısıldıyor, dili yüzünüzün yanından akan gözyaşlarını yalamak için dışarı fırlıyor, üzerinde bir sırıtış oluşuyor.
"kahretsin. Sen çok güzelsin.)" sırıtıyor. "kralının horozu için böyle ağlıyorsun." şimdiye kadar amının zonklama uzunluğuna karşı ritmik sıkılığını hissedebiliyor. o da sen de yakındın.
bu gelen orgazmın üçüncü olmasıyla, sonunuza ulaşmanız uzun sürmedi. vücudunuz tutulurken dudaklarınızı terk eden bir nefes nefese, içinizden berrak bir sıvı çıkıyor ve ızana'nın tonlu midesini ıslatıyor.
"Siktir." ızana hemen sonra boşalırken inliyor. amının sıkılması onu alamayacak kadar fazla. odadaki tek ses, nefesinizi kesmenizdir.
ızana'nın kalçalarını tekrar kırdığını hissetmeden önce tam olarak dinlenmemiştin bile. orada kemiksiz, yorgun yatarken bir sızlanma dudaklarını terk etti ama sevgilinin sana verecek daha çok şeyi olduğunu biliyordun.
ızana, kollarını başının iki yanına dikmeden önce dudaklarına hızlı bir öpücük bastırır.
"bir tane daha."