Pairing: Yuuji, Sukuna, Megumi, Gojo, Nanami, Geto, Toji, Choso x Fem!Reader
Yuuji, onun boşalmasını bu kadar çok istediğin için mutlu ama ne olursa olsun yanında her zaman bir paket prezervatif var. Asla çok güvende olamazsın biliyorsun. Ve onun horozuna senin kadar binerken, seni nasıl yetiştirmesini istediğini, içindeki spermini ne kadar sevdiğini söylerken, prezervatifi olması hamileliği önleyebilecek tek şey çünkü dışarı çıkacak gücü yok.
Sukuna'nın da üreme eğilimi var, senden bile fazla. Seni bir kere hamile bıraktığında duracağını mı sanıyorsun? Hayır, ne kadar istediğini zaten gösterdin, o senin içini bitiriyor ve dışarı çıkmasına bile izin vermiyorsun, dayanıyorsun çünkü onun verecek daha çok dölü, seninle yapacak başka bir bebeği olduğunu biliyorsun. Lanetler Kralı tarafından tekrar hamile kalmak için sabırsızlanıyorsun.
Megumi, üreme sapkınlığınız oynamaya başladığında sizinle gerçekten kaba ve dağınıktır. O haldeyken spermiyle kaplanmak için her şeyi yapacağını biliyor. Sırf yüzüne bulaştırmak için onu emeceksin, sırf kıçına ve sırtına bulaştırmak için sikinin dışarı çıkmasına izin vereceksin, ona baskı yapacaksın ve tohumunda yıkanmanın ne kadar sıcak hissettirdiği konusunda elinden geldiğince mırıldanacaksın.
Gojo seninle en azından birkaç çocuk istiyor. Seks sırasında bunun hakkında konuşmaya başladığınızda çok sevinir ve bunun sadece ilginç bir şey olduğunu öğrendiğinde biraz hayal kırıklığına uğrar. Endişelenme, hala rahmine istediğin kadar cumshots boşaltacak, ama bir gün bunun sadece kirli konuşma olmayacağını ve ikinizin etrafta koşturan mini versiyonlarını göreceğini umuyor.
Nanami prezervatif takmaya başlar, ancak spermini kedinizde ne kadar hissetmek istediğinizi duyduğunda onu çıkarmaya karar verir. Onunla sadece azgın konuşmuyorsanız hamileliği önlemenin başka yolları da vardır. Eğer gerçekten hamile kalmak istiyorsan, önce hazırlaması gereken birkaç şey daha var, bu yüzden bu gece sana verdiği üreme seni gerçekten hamile bırakan olmayacak.
Geto da buna çok düşkündür ve ne zaman ve nasıl yapabiliyorsa üreme kıvrımınızı teşvik eder. Hamile olsaydın ne kadar güzel görüneceğini, ne olursa olsun sikini sana nasıl gömeceğini ve dayanamayana kadar seni nasıl becereceğini çok rahat konuşuyor. Eğer senin amın için çok fazla olsaydı, sen konuşamayana kadar boğazını becerirdi. Üremesi için her zaman bir delik vardır.
Toji, içinizdeki tohumu için yalvarmaya başladığınız zamana kadar sizi zaten bir çiftleşme presine katladı, sizi yetiştirmesi için çünkü şu anda ayın en verimli zamanındasınız ve tohumu kesinlikle alacak. Daha fazlasını söyleme. Size istediğiniz kadar krema verecek, bu onun zevki olacak ve sizinki de öyle görünüyor. İşi bittiğinde ve seni yatağa taşıdığında arkanda beyaz bir sperm izi bırakacaksın.
Choso bir gün baba olma fikrini seviyor ama henüz değil. Bu yüzden ondan sizi yetiştirmesini istediğiniz zaman tereddüt eder, dışarı çıkar ve onun yerine yükünü vücudunuza atar. Tohumunun bu şekilde çöpe gittiğini görmek sizi üzüyor, bu yüzden ondan sadece bir kısmını içinize sokmasını istiyorsunuz, ondan sonra hemen bir hap alabiliyorsunuz, sadece birazını hissetmek istiyorsunuz. senin içinde. Seni çok sevdiği için şanslısın.