POV Sem
Zenuwachtig zit ik op de bank, elk moment kan Valentijn hier zijn om me op te halen. Het is nog maar 11 uur s'ochtends, maar we rijden mee met Harry dus daarom moeten we er al vroeg zijn ook al heb ik gehoord dat Harry ook later komt dan de andere leden van One Direction. Mijn telefoon gaat af, er staat op het scherm "Valentijn" ik neem op en hoor zijn stem door de telefoon zeggen "heyy, we zijn er" "okay ik kom er aan". Ik hang op hopend dat hij niet nog iets wou zeggen, ik had mijn schoenen al aan gedaan en een jas hoef ik niet omdat het met mijn trui al warm genoeg is. Robbie komt de trap af rennen en vraagt "ben je er klaar voor?" ik knik en hij geeft me een klopje op mijn schouder "veel plezier!" "dankje, jij ook" en ik loop de deur uit. De poort doe ik open en achter me weer dicht, voor op de weg staat een mooie zwarte Tesla. De deur van de achterbank en Valentijn komt er uit, hij geeft me een knuffel en zegt "hey" ik knuffel terug en zeg verlegen "hey". Ik word echt zo gek van mijn mood swings, de ene keer ben ik druk, open en kan ik goed praten en de andere keer ben ik rustig en verlegen.
Hij laat me instappen op de achterbank en achter het stuur zit Harry, hij draait zich om en doet zijn zonnebril even af. Hij steekt zijn hand uit, ik schud hem de hand en hij zegt "ik ben Harry, de broer van Valentijn" "ik ben Sem". Hij zegt enthousiast "leuk je te ontmoeten Sem", ik glimlach en hij gaat weer normaal zitten en doet zijn zonnebril op. Hij zegt "hebben jullie je gordels om?" tegelijk zeggen Valentijn en ik "ja" en we beginnen met rijden. Harry kijkt in de achteruit kijk spiegel naar ons en vraagt aan mij "vind je het goed als ik wat muziek op zet?" "ja is goed" ik heb geen idee wat ik er van moet verwachten. Ik denk dat het gewoon iets van pop word of zo, maar tot mijn verbazing zet hij Nirvana op.
Hij zingt zacht mee en tikt op zijn stuur mee met het ritme, ondertussen gaat Valentijn met me praten en ik probeer om een goed gesprek te voeren wat me volgens mij nog niet heel erg goed lukt. We waren aan het praten over voetbal, nu het stil is bedenk ik me hoeveel geluk ik wel niet moet hebben dat er precies op dit moment een nieuwe jongen bij me op school komt. Hij met mij om gaat in plaats van alle populaire kinderen en ook nog is gay is en dan ook nog met me op een date wil. Ik ben nu op zich wel benieuwd naar of hij bi, gay of pan is maar ik vind het zo onrespectvol om te vragen dus ik kom er vast nog wel een keer achter.
Ik zone uit en begin te denken aan wat Robbie me had verteld, Matthy zijn beste vriend is ook gay. Ik zie wel is dat ze vaak samen zijn, vooral vaak op instagram. Ik wil geen vooroordeel geven, maar het zou zo leuk zijn als ze een stelletje zijn. Alleen dan zouden ze wel iets kleffer tegen elkaar gedaan hebben toch? Ik bedoel, dan zouden ze soms niet zo awkward doen met elkaar. Eerlijk ik denk dat ze elkaar beide wel leuk vinden, maar geen van hun beide het durft te zeggen "Sem" ik kijk op en weet dat Valentijn degene was die het zei. Hij vraagt "gaat het?" "ja", Harry vraagt dan in eens "maar Sem, doe jij nog iets met muziek dan?" Valentijn zou wel niet zoveel over mij verteld hebben. Ik knik en zeg "ik speel zelf gitaar alleen euhm ik heb het al een tijdje niet gedaan. En ik kan ook wel wat andere instrumenten spelen", ik kruis mijn vingers hopend dat hij niet gaat vragen waarom ik het allang niet meer heb gedaan. Please vraag het niet, please vraag het niet, please vraag het niet, please vraag het niet.
"Je kan zo wel spellen als je wil, we hebben genoeg gitaren bij ons. Je mag er wel 1 lenen" ik kijk bijtend op mijn lip naar Valentijn. Ik heb geen idee wat zijn plannen zijn en wat hij allemaal wil doen, hij zegt lief "ik vind het goed hoor". Ik zeg verlegen "als het goed is wil ik wel even spelen" Valentijn heeft een glimlach en Harry die zegt "ik ben benieuwd!" "ik ben niet zo goed hoor" Harry antwoord daar aardig op "dat maakt niet uit, zolang je er plezier in hebt is het goed. Dan maakt het niet uit of je het goed kan of niet". Ik glimlach, hij is zo aardig en Valentijn natuurlijk ook. Er komt in eens een ander liedje tussen door, ik heb geen idee van wie het is maar het is best wel een vibe. Harry zingt hard en mooi mee en ook Valentijn zingt mee.
I was in your wet dream
Driving in my car
Saw you at the side of the road
There's no one else around
You're touching yourself, touching yourself
Touching your, touching yourself
Touching yourselfAls het liedje afgelopen is zet Harry het geluid weer wat zachter, het is grappig hoe ik eigenlijk gewoon doe alsof dit de normaalste zaak van de wereld is maar eigenlijk zit ik bij een wereldberoemd persoon in de auto. We beginnen langzamer te rijden en zie de Arena dichterbij komen, ik zie buiten al rijen met mensen staan. Hij zegt tegen ons "de achter ramen en achterruit zijn wel geblindeerd maar vooral jij Sem als je niet meteen in de nieuwsbladen wil komen zou ik bukken". Ik doe wat hij zegt en Valentijn doet hetzelfde en net wanneer ik het doe snap ik waarom, ik hoor mensen buiten gillen en de auto gaat voorzichtig verder. Ik hoor Harry zeggen "jullie kunnen weer normaal gaan zitten hoor", ik ga weer rechtop zitten en in eens zitten we in de achter ingang van de Arena.
JE LEEST
A Big Secret // Bankzitters, mabbie
FanfictionRobbie, Robbie van de bankzitters Dat youtube kanaal die met zijn allen in een huis wonen, het is gezellig voor hun en leuk voor de kijkers maar heeft iedereen er voordeel van? Sem het broertje van Robbie heeft er namelijk niet veel profijt van ge...