POV Sem
Wanneer ze opkomen gaan we met zijn allen buiten staan, we zijn gewoon met elkaar aan het viben en soms vraagt Lottie of Liam mij wat. Ook ben ik met Fizzy aan het spelen, ze is zo schattig. Op dit moment houd ze mijn wijs vingers vast terwijl ze staat en zijn we aan het springen samen op een liedje, volgens mij zijn er ook fans die ons gespot hebben maar dat maakt mij niet uit. Ik bedoel, het is niet alsof ze mij kennen of zo. Fizzy blijft maar lachen en ik krijg er ook een lach van, ik hou echt van kleine kindjes. Als dit liedje is afgelopen beginnen ze even met praten, Fizzy gaat op een stoel zitten en ze zegt "Ik vind jou lief Sem". Mijn glimlach word nog groter dan dat die al was en ik bijt op mijn lip niet te huilen, Valentijn heeft het door en komt bij me staan. Hij wrijft over mijn rug en ik zeg "ik vind jou ook lief Fizzy", ze klapt blij in haar handjes.
"jij hebt ook leuke schoenen, mooi regenboog" ik kijk naar mijn schoenen en zeg "ik vind mijn schoenen ook mooi", dan gaat mijn aandacht naar Harry die begint te praten "het spijt me voor niet helemaal op letten, mijn broertje heeft vandaag een date meegenomen en ik probeer een beetje op hem te letten". Op het grote scherm komt hoe Harry naar ons kijkt, hij zegt "love you Jessica". Valentijn lacht en ik ook, Fizzy maakt grijphandjes naar me en zegt "Sem!" ik ga naast haar zitten en daar naast zat Valentijn al. Hij legt zijn hand tegen mijn been en ik leg mijn hand daar boven op, Fizzy vraagt "Sem verdrietig?" dat komt omdat ik net nog tranen in mijn ogen had. Ik schud mijn hoofd en zeg "nee hoor", ze geeft me meteen een knuffel. Ik weet dat normaal een date is met elkaar uit eten gaan zonder andere mensen maar voor mij is dit perfect. Zo hoef ik niet te veel met hem alleen te praten want dat zou ik niet kunnen.
En nu heb ik meteen zijn gezin ontmoet, ik vraag voorzichtig "euhm je hoeft dit niet te beantwoorden maar w-wanneer komt je vader uit de gevangenis?" "over 2 jaar". Ik knik en wanneer ze weer wat liedjes gaan zingen beginnen Fizzy en ik te dansen, ze vraagt "Tijn en Li ook mee doen?" Valentijn staat op en Liam komt ook aan. We zijn even aan het dansen en Lottie vraagt aan mij "Sem is het goed als ik een filmpje maak?" "ja hoor" ze begint te filmen en wij dansen gezellig verder.
Het is na het concert en we rijden weg van de arena, Lottie rijd en ik zit met Valentijn en Fizzy op de achterbank. Elke keer staan we even in de file omdat er natuurlijk heel veel mensen zijn die weg willen gaan. Er staat zachte muziek op, Fizzy was net al in slaap gevallen wat ik snap omdat het al laat is. Verder zijn we gewoon aan het praten en vragen aan elkaar aan het stellen, ondertussen had Valentijn weer zijn hand op mijn been gelegd. Dat deed hij omdat ik trilde met mijn been, hij heeft dus 1 hand op mijn been liggen en ik probeer zo erg niet met mijn andere been te gaan trillen maar dat is zo moeilijk. Elke keer dan is er een seconde waar hij even begint te trillen waarna ik hem stil probeer te houden, ik doe mijn handen in de mouwen van mijn trui zodat hij ze niet ziet en probeer mijn nagels in mijn hand te duwen.
I know, het doet pijn maar dat is de bedoeling. Het helpt me van het stoppen met trillen, Valentijn blijkt me niet door te hebben dus ik ga er mee door. Ik weet dat het eigenlijk fout is wat ik doe, maar soms lijkt het alsof er geen andere weg is of zo iets. Ook al is het totaal niet oplossend, dat weet ik zelf na al die jaren ook wel. Na een tijdje rijden komen we aan bij het huis van Robbie, Lottie stopt en zet de muziek wat zachter ze zegt aardig "Sem, het was super gezellig! En je bent zeker vaak welkom bij ons!" ik glimlach verlegen en zeg "jullie ook bedankt, het was gezellig". Valentijn stapt uit en houd de deur voor me open omdat ik in het midden zat, dat wou Fizzy. Hij doet even de deur dicht van de auto pakt mijn handen, die nog in mijn mouwen zitten "ik vond het super leuk met je!" "ik ook met jou".
Hij laat 1 van mijn handen los en we lopen hand in hand naar de poort, midden op het oprit stopt hij precies op een plek waar de auto en het huis ons niet kunnen zien. Hij pakt mijn andere hand er weer bij en geeft me een kus op mijn mond wat uit loopt tot een zoen, ik trek voorzichtig terug. We kijken elkaar even in de ogen aan, hij fluistert "please doe niet jezelf pijn". Ik bijt op mijn lip en zeg "ik zal het proberen" hij knikt en geeft me nog een knuffel. Ik knuffel hem stevig terug en wanneer we los laten zegt hij "Ik ga weer naar de auto" ik knik en zeg "bedankt voor vanavond" "doei" "bye". Hij loopt het oprit af en ik zwaai, ik hoef nog maar een klein stukje bocht om en dan ben ik er al dus dat doe ik ook. Ik druk op de bel van de poort die meteen opengaat en ik loop verder naar de voordeur, die word open gedaan door Robbie. Hij zegt enthousiast "hoe was het?" ik lach van zijn enthousiasme. Ik loop met hem mee naar de woonkamer en zeg blij "nou we gingen eerst backstage bij zijn broer en die andere bandladen van hem en toen mocht ik gitaar spelen op hun gitaren en daarna hebben we gewoon heel veel gepraat".
JE LEEST
A Big Secret // Bankzitters, mabbie
FanfictionRobbie, Robbie van de bankzitters Dat youtube kanaal die met zijn allen in een huis wonen, het is gezellig voor hun en leuk voor de kijkers maar heeft iedereen er voordeel van? Sem het broertje van Robbie heeft er namelijk niet veel profijt van ge...