Bazen hayatımızda çok şanssız oluruz ama belki bir şans bize geliyordur ve biz o şansı göremiyoruzdur?
Her zaman umutsuz olmayın bir gün yağmur yağması bile bir umut olabilir bize. Ya da kar yağar etraf bembeyaz görünür sanki masummuş gibi belki bu bile umut olur bize.Bir şeyleri beklemekten vazgeçmeyin. Belki bekleyeceğiniz şeyin ne olduğunu bile bilmiyor olabilirsiniz ama mutlaka bir şey gelecektir bu düşünceye bir şans verin.
***
İnsanın canı en fazla ne kadar yanabilir?
Aileniz tarafından sevildiniz mi ?
Arkadaşlarınız tarafından sevildiniz mi?
Peki ya kendiniz?
Kimsenin sizi sevmesine gerek yok ama eğer kendinizi sevmiyorsanız gerek var ve bu çok kötü başkasının sevgisine değil kendi sevginize muhtaç olun. Bugün geçin aynanın karşısına kendinizle konuşun o ne hissediyor?
Kendi saçlarınızı sevin kendi sesinizi dinleyin kendinize sarılın kendinizi mutlu edin çünkü sadece kendiniz sizden bir çıkar beklemez sadece sevgi ister o kadar bunu ona vermekten çekinmeyin hadi bu gün sadece kendinizin olsun sadece ona ayırın uzun zamandır yapmadığınız şeyi yapın kendinizi sevin...Cidden en nefret ettiğim insanlar egolu kişilerdi ve bunlardan biri benim komşumdu. İşte hayatta neyi sevmezseniz o yanınızdan eksik olmazmış.
Sabah uyandığımda saatin alarmının çalmadığını farketmiştim. Saat 09;30 olmuştu ve ben yeni uyanmıştım!
Koşarak banyoya girdim elimi yüzümü yıkadım ve üstümü giyindim ya lanet olsun kulaklığım nerdee!!
Evde kendi kendime bağırıyordum bir yerlere geç kalmaktan nefret ederim ve bu neden benim başıma gelmek zorunda
Neden nefret ettiğim istemedoğim şeyleri yaşamak zorundayım başka bir seçeneğim yok mu bu hayatta ?
Kulaklığı aramaktan vazgeçip çantamı aldım ve koşarak evden çıktım.
Normalde zorunda kalmadıkça araba kullanmam ve otobüsle giderim ama bugün arabaya binmek zorundaydım benden en sevdiğim insanları alan arabaya...
Okulun kapısına geldiğimde dersin 3. Dersin bitiş ziline 17 dakika kaldığını gördüm ders felsefeydi birde!
Kapıyı çalıp içeri girdim.
"Geç kaldığım için çok özür dilerim "
Aşğıya odama in ve beni bekle !"
Ne? Tekrar mı bana dokunmak için aşığıya çağırıyordu?
Aşağı inmek istemiyordum.odasına birdaha girmek istemiyordum."İstemiyorum hocam öğretmenler odasında bekleyeceğim"
En azından öğretmenlerin ortak alanında bana bir şey yapamazdı çünkü doğer öğretmenler buna izin vermezlerdi.
"Sana ne diyorsam onu yap !"
Ben daha bir şey söyleyemeden zil çalmıştı. Beni kolumdan tutup çekiştirmeye başladı. Gitmek istemiyorum ama şuan için gitmek zorundayım daha sonra bu adam hakkında dilekçe yazıp göndericektim ama şuan için bunu bilmemesi daha iyi olurdu benim için.
Bu bölüm biraz kısa biliyorum ama içimden yazmak gelmedi bu şekilde daha fazla yazamadım o yüzden doğer bölümü bekleyin lütfen iyi bakın kendinize✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUEUR DE FROİD
Acción-neden bu kadar soğuksun? -yakın olmamı mı istersin küçük? jungkook'la aynı okulda olan ve onu isteyen katil taehyung bu isteğini gerçekleştirmek için her şeyi yapar ve jungkook'u evine davet eder.