selamlar rahatsız olacaklar şimdiden bu bölümü atlayabilirler. İyi okumalarr
___________________________________
Benim Chan'a hamle yapmamla birlikte asla durmadan öpüşüyorduk,beni yavaş yavaş yatağa doğru yatırıp kendini bana sürtmeye başlamasıyla altımdaki sertliği hissettim.
Üstümdeki kazaktan elimi sokup içeride bir gezintiye çıktı. Bunu yaparken öpüşmeyi kesip boynumu öpmeye başladı,ağzımdan bir inleme kaçtığında utançtan Chan'ın omzunda kafamı gizlemiştim.
"Senin bu utangaçlığınla ne yapacağım ben böyle"
"Ama.."
"Daha fazla ileri gitmeyeceğim,bunun için daha erken"
Üzerimden kalkmadan önce uzun bir süre yüzümü inceledi. Tam üzerimden kalkacakken onu kendimde çekip öpüşmemizi devam ettirdim ama o geri çekilip şunları söyledi;
"Seung güzelim gerçekten çok erken.Daha yarım saat önce sevgili olduk"
"Sevgili ha? Ben bir çıkma teklifi aldığımı hatırlamıyorum."
(niye sevismeye calısıyon o zaman amk)"Ah, doğru haklısın güzelim. Bunu telafi edeceğim."
"Neden sırıtıyorsun?"
"Benimle gel bebeğim"
Birden üzerimden kalktı ve odadan çıktı. Ona yetişmek için bende aynı hızla Chan'ın yanına doğru gittim.
"Seungmiiinn bakk"
Gördüğüm hediyeyle ağzım açık kalmıştı.
"YAA CHAN AMA BENİM PELUS OYUNCAKLARI ÇOK SEVDİĞİMİ SEN NEREDEN BİLİYORSUN?"
aldığı oyuncaklar:
"Sır güzelim"
"ya gıcık.Gıcıksın ama seni çok seviyorum"
"Gıcık mıymışım? Öyleyimdir,sen gıcık insanlara mı aşık oluyorsun? Ha,Seung?"
Her söylediği kelimeyle bana daha çok yaklaşıyor,aramızdaki mesafeyi azaltıyordu,bense geri geri gidiyordum. Sırtım duvara çarptığında gidecek yerim kalmadığını fark edip gözlerimi kapattım.
Belimde hissettiğim soğuk eller karşısında irkilip birden gözlerimi açtım ve Chan'ı tam karşımda gözümün içine bakarken,bir yandan kazağımı kaldırmış belime dokunurken bulmuştum.
"Seung"
"Efendim.."
"Bana biraz kendinden bahsetmek ister misin?"
___________________________________
yarrak gibi bolum oldu kızlarrr😉🥰😍asırı kısa oldu ama bolumsuz kalmayın
LAAAAN FİC 1K OKUNMUS AGLICAMM
COOOOOOK SEVİYORUM SİZİİİİ 😭😭😭💓💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mi belleza | Chanmin
Fanficbc- Bu dükkanın hali ne!? Bunları kim yaptı? lm- Hey hyung! Biraz sakin mi olsan? yj- Evet hyung sakin ol. Sadece biraz eğlenmek istedik. ks- Chris bir yere kadar haklı. Ama aşırı tepki verdin hyung- hyung neden üzerime doğru geliyorsun? bc- Bunla...