-10- sonunda

116 14 44
                                    

SELAM YA NABER ASLA KONUYU BİR YERE BAGLAYAMAYAN YAZARINIZ GELDİ
bu bölüm tamamen smut rahatsız olacaklar okumasınnn!!
____________________________________

Seungmin'den

Sabahın erken saatlerinde hissettiğim hafif bir esintiyle üşümüş ve gözlerimi açmıştım. Saate bakmak için kafamı kaldırmaya çalıştığımda Chan'ın beni tamamen sarmış olmasıyla kafamı geri yatağa koydum.

"..Hyung.."

Gözlerimi bedeninde gezdirmeye başladığımda karın kasları çok iç açıcı gözüküyordu. Elimi uzatıp hafifçe kaslarının üzerinde gezdirmeye başladım, elimi aşağı doğru yavaşça götürüyordum ki, bir el beni durdurdu.

"Dün başladığımız işi bitirmek istiyorsun galiba güzelim."

"Evet istiyorum ne olmuş?"

"Bende seni istiyorum Kim Seungmin."

İki yanağımdan da tutup beni kendine çekti ve öpmeye başladı. Bende yattığım yerden kalkıp hemen kucağına oturdum, kalçamı penisine sürtüp işimizi daha da alevlendirmek hoşuma gitmişti. Ben sürtündükçe Chan daha sert öpüyor,sonrasında boynuma izlerini bırakıyordu.

Öpmeyi bırakıp bir anda parmaklarını ıslatmadan içime gönderdi. Resmen çığlık atmıştım.

"Hyung! Napıyorsun!?"

"Ağlama güzelim. Birazcık dün yaptıklarının bedeli gibi düşün."

"A-ah çok acıyor!"

"Ben içine girince ne yapacaksın acaba güzel sevgilim benim."

İçimde parmaklarıyla gel-git hareketleri yaparak deliğimi genişletiyordu. İçimden gelen sıvılarım sayesinde parmakları ıslanmıştı, bu yüzden artık zevk inlemelerimi hyunguma sunuyordum.

Parmaklarını çıkartıp elindeki sıvıya baktı, yavaşça elindekileri göğüslerime sürdü ve üstüme doğru eğildi. Hem sıvılarımı yalıyor hem de göğüs uçlarımı ısıryordu.

"Tanrım, hyung- ah!"

Kalçama bir şaplak attığında zevkten çıldırıyordum! Göğüslerimle ilgilenmeyi bırakıp üstümden kalktı ve beni yüz üstü çevirip eğilmemi söyledi.
(domaldı yani biraz kibarca anlattım)

Bana doğru yaklaştı ve büyük penisini çekiştirerek deliğime konumlandırdı. İçime yavaş yavaş girerken inlemelerimi durduramıyordum.

"Seungmin"

"Efendim..hyung..."

kafamı ona doğru çevirdim. Hala içime o büyük penisiyle giriyordu.

Sadece adımla seslendi, başka bir şey söylemedi. Bir anda tamamen içime girince dengemi kaybettim. Çığlıklarım,inlemelerim ve tenlerimizin birbirine çarpma sesleri odada yankılanıyordu. Zevkten ağlıyordum,sanırım artık boşalacaktım.

"Seungmin içine boşalacağım"

Cevap verecek halim kalmamıştı. Sadece kafa sallamakla yetindim. Artık dayanamayıp yatak çarşafının üstüne boşaldım. Ama Chan hala boşalmamıştı. Hala içimde gel-git hareketleri yapıyordu. Tanrım,bir insan her şeyde mi iyi olur?

İnlemelerimin ardı arkası kesilmiyordu. Daha fazla yapmak istediğimi söyleyecekken içimde soğukluk hissettim. Chan içime boşalırken yavaş yavaş içimden çıkıyordu. Tamamen içimden çıktığında kendimi yatağa bıraktım, çok yorulmuştum.

Chan'da yanıma yattığında beraber sarılarak birbirimize bakmıştık. Benim ilk ilişkiye girişimdi. Çok güzel hissetmiştim ve ilk ilişkimi Chan Hyungumla yapmanın verdiği his bambaşka. Bunları düşünürken Chan'a gülümseyerek bakıyordum

"Neye gülümsüyorsun bebeğim?"

"Hiiç. Hyung"

"Söyle güzelim"

"Seni çok seviyorum"

"Bende seni çok seviyorum güzelim benim"

İyice koynuna sokulduğumda gözlerimi kapatmış ve biraz dinlenmiştim. Burada kendimi güvende hissediyordum.

___________________________________

artık bi sevissinler ya diye dusundum ve smut yazdım nasıl yapmısım

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 26, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

mi belleza | ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin