12 yıl önce
Ela'nın anlatımıyla devam
Boş koltuklardan birine oturduktan sonra antrenmanı izlemeye başladık. Biz takımı Filenin Sultanları'nı izlerken Hazal sahada göz gezdiriyordu.
"Hazal ne yapıyorsun?"diye sordum.
"Hande Baladın'ı arıyorum kaptan."dedi Hazal.
"Allah,Allah! Ne Hande Baladın'mış ya! Yahu zaten 2 hafta buradayız. Görürsün."dedim. Derken top geldi.
"Kaptan dikkat et!"diye bağırdı Ceylin. Ben gelen topa "şaaaaaak!"diye smaç vurdum ve top sahaya indi.
"Reflekse bak be. Kaptan gibi kaptan."dedi Hazal.
"Hazal biz senle sabah ne konuştuk? Gaz verme,gaz verme."dedim.
"Ama geliyor veriyorum kaptan ben ne yapayım."dedi Hazal.
"Kızlar gelsenize!"diye bağırdı bir ses. Bir dakika! Eda abla değil miydi o? Nasıl gördü bizi? Eda abla seslendikten sonra biz usulca aşağıya indik.
"Demek odada sıkıldınız ve buraya geldiniz."dedi Eda abla.
"Eda abla valla benim bir suçum yok. Hazal Hande Baladın'ı görmek için gelmek istedi."dedim.
"Kızdığımı kim söyledi."dedi Eda abla.
"Nasıl yani kızmadın mı?"diye sordum.
"Hayır. Bence iyi ki gelmişsiniz hem maça hazırlık yaparsınız."dedi Eda abla.
"Aaaa! Maç vardı."dedi Hazal.
"Aaaa! Günaydın."dedim.
"Maç yapacağız. İki takıma böleceğiz sizi tamam mı?"dedi Eda abla.
"Tamam."dedik
Kırmızı Takım
Eda (pasör çaprazı)
Hande (pasör)
Saliha (smaçör)
Zehra(libero)
Ben(smaçör)
Hazal(orta oyuncu)Beyaz Takım
Gizem(libero)
Ebrar(pasör)
Cansu(smaçör)
Simge(smaçör)
Elif(orta oyuncu)
Banu(pasör çaprazı)
Ceylin(orta oyuncu)Takımları kurduktan sonra maça başladık. Karşı takımdan Banu bize smaç attıktan sonra ben Hande abla ile paslaşıp karşı takıma smaç attım. Ve sayıyı biz aldık.
Hazal servis için geriye gitti.
"Kaptan atıyorum!"diye bağırdı Hazal.
"At Hazal!"diye bağırdım ve karşı takıma çok sert servis attı. Ama karşı takım karşıladı. Ebrar abla plase attı ama ben yere değmemesi için koşarak elimle topa vurdum. Hande abla bana pas attı ve bende karşıya smaç attım ve sayı aldık.
"Aferin kız sana!"diye bağırdı Eda abla. Hazal bana dönerek: "Kaptan sen smaçör mü olsaydın acaba. Maşallah her sayıyı smaçla alıyorsun. Aslında orta oyuncu olarakta iyisinde."dedi. Derin bir nefes vererek:
"İkisinide yaparım Hazal'cım hadi geç yerine az laf çok iş hadi."dedim. Servis için Saliha abla yerine geçti ve servisi attı ve karşı takım birbiriyle paslaştı. Top gelirken biz Eda ablayla blok yapıp topun gelmesini engelleyip karşı takıma atacaktık ama maalesef top dışarda kaldı. İnerken benim arkadan ayağım hakemin olduğu yere takıldı ve ben sırtüstü yere düştüm. Eda abla ağzı açık bir şekilde kaldı. Sonra karşı takım bana bakmaya geldi. Eda abla beni elimden tutup ayağa kaldırdı.
"İyi misin?"diye sordu Ceylin.
"İyiyim iyiyim birşey yok."dedim. Daha sonra Simge abla servise geçti ve servis attı. Ben manşetle topu karşılayıp Hande ablaya attım, Hande abla Hazal'a pas attı ve Hazal karşı takıma sertçe smaç attı ama karşı takım karşıladı. Cansu abla smaç atacakken ben Hazal ile bloka geçtim ve topu içeriye geri attık. 2 saat sonra antrenman bitti ve odalara dağıldık. Biz odaya gelince üzerimizi değiştirip yattık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorluklardan Yıldızlara
ActionKitap benim kurgumla yazılmış bir kitap. Buradaki ana karakter benim. Konu bir voleybolcu olan Ela'nın röpörtajda Eda Erdem'le tanışmasından 12 yaşında milli takıma transfer olmasına kadar yaşadığı zorlukları ve hüzünlerine rağmen asla vazgeçmemesin...