9.Bölüm:Olimpiyatın İlk Maçı:ABD x Türkiye

30 0 0
                                    

12 yıl önce
Ela'nın anlatımıyla
Ve sonunda beklenen gün geldi. Filenin Sultanları, olimpiyatın ilk maçını ABD ile gerçekleştireceklerdi. Gece maçı olduğu için önden antrenmanlara halen devam ediyorlardı. Bende kızlarla Paris'i geziyorduk. Şantalize Sokağı'nda yürümeye başladık.
"Bir şey diyeceğim,biz eğer CEV U12 Avrupa Şampiyonası'nı kazanırsak olimpiyatlar için nereye gideceğiz?"diye sordu Ceylin.
"2025'in Ocak ayında 2 hafta Londra'da olacağız."dedim.
"Hangi branşlar olacak peki?"diye sordu Hazal.
"Basketbol olacak,hentbol olacak,tekvando olacak,jimnastik,okçuluk... baya var."dedim.
"Acaba kazanır mıyız??? Ya kaybedersek..."dedi Banu. Duraksadım ve: "Bakın,şunu hep söylemenin moralimizi bozmaktan başka faydası yok. Ya biz neler başardık, unuttunuz mu?! Dünya Şampiyonu olduk Dünya Şampiyonu! Biz bu milli takıma niye seçildik yoksa? Biz bu sahalarda 6 kişiden 6 kaplana dönüştük. Hırsla ve binlerce çabayla biz bunları başardık. O yüzden daha fazla kendinizi üzmeyin"dedim.
4 saat sonra
Ve maç saati geldi. Biz salonda yerimizi aldık ve heyecanla gelmelerini bekledik. Ve maçta olacak ilk 6 sonunda geldi:
14 Eda Erdem(K)
99 Ebrar Karakurt
7 Hande Baladın
12 Elif Şahin
4 Melissa Vargas
Libero
2 Simge Aköz

Düdük çaldı ve maç başladı. İlk servisi ABD'nin smaçörlerinden Ali Frantti atacaktı. Frantti servis için ritüelini yaptı ve servisi attı. Servisi Hande abla karşıladı ve Elif ablaya attı ve Elif ablada Hande ablaya pas attı ve Hande abla smaç vurarak sayıyı aldı. Hande abla servis için yerine geçti. Benchten bağıra bağıra tezahürat yapıyorduk. Hande abla servisle sayıyı aldı. Hande abla tekrar  servis için yerine geçti ama bu sefer ABD karşıladı. Micha Hancock,Danielle Cuttino'ya pas attı ve Danielle hücum yaptı ve Eda abla ile Elif abla blok yaptı ama top bloktan geçti. Tam o sırada Simge abla topu ayağı ile kurtardı ve Hande abla topu Mileye(Voleybol fanları anladınız siz) gönderdi. Mile de topa sertçe smaç vurdu ve 3.set bizim oldu.
Daha sonra oyuncu değişikliği oldu
E.KARAKURT⬆️(OUT)
B.MUMCULAR⬇️(IN)
Maç devam eder....
Maçın sonunda Bianka abla servis atar ve maçı kazanırız. Bench'ten koşarak sahaya geliriz ve galibiyet pozu alırız

Bench:Maçlarda yedekte olan sporcuların oturduğu yer

Zorluklardan YıldızlaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin