12 yıl önce
Yazarın anlatımıyla
Maç günü gelmişti. Ela,Banu ve Hazal maç için giyeceği kıyafetleri giydi:Ela:
Banu:Hazal:
Kızlar hazırlanınca maç için sahaya doğru yol aldılar. İlk maçları Rusya ileydi. Kızlar asansöre bindiler.
"Ya ben çok korkuyorum."dedi Hazal.
"Korkma Hazal. Korkarsan maç kötü geçer. Korku aklın katilidir."dedi Ela.
"Ela haklı Hazal. Korkuna yenik düşmemeye çalış."dedi Eda .
"Tamam abla."dedi Hazal.
"Hem Hazal,sen takımdaki en iyi oyunculardan birisin. Filenin Sultanları ile yaptığımız antrenmanı hatırlamıyor musun? Sen öyle bir smaç attın ki ben bile karşılayamadım. Hande abla gibi altın smaçsın kızım sen."dedi Banu.
"Gerçekten mi?"diye sordu Hazal.
"Gerçekten."dedi Ela.
"Teşekkür ederim."dedi Hazal. Asansörün kapısı açıldı. Sahaya giriş yaptılar. Ela Hazal'ın kulağına:
"Hadi göreyim seni. Smaçlarınla inlet burayı."dedi fısıldayarak.
"Sen hiç merak etme kaptan. Öyle bir smaç atacağım ki Rus oyuncular neye uğradıklarını şaşıracaklar."dedi Hazal. Daha sonra yerlerine geçtiler ve maç başladı. İlk sayıyı Türkiye aldı. Hazal servis için yerine geçti. Ve karşı takıma servis attı. Ama Rus oyuncular servisi karşılamak için kendilerini yerlere atsalarda karşılayamadılar ve sayı bize gitti.
"Bravo Hazal!"diye bağırdı Ela. Banu servis için yerini aldı ve servisi attı. Karşı takım servisi karşılayıp sayı alacakları sırada Ela Meryem ile paslaştı ve Ela karşı takıma smaç attı. Ve sayı aldılar maç için son sayıyı(maç baya geçmiş gibi varsayın)Hazal karşı takıma servis olarak attı. Veeee.... Şampiyonlar!!! Ela koşarak Hazal'a sımsıkı sarıldı. Maç bitince odalara geri döndüler.
"Hazal,sen bu hayatta gördüğüm en en en en iyi orta oyunculardan birisin. Senin gibi takımda bir oyuncu olduğu için çok şanslıyız."dedi Ela. Bu söz Hazal'ı çok mutlu etmişti. Ve ikiside birbirine sarıldı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorluklardan Yıldızlara
AksiKitap benim kurgumla yazılmış bir kitap. Buradaki ana karakter benim. Konu bir voleybolcu olan Ela'nın röpörtajda Eda Erdem'le tanışmasından 12 yaşında milli takıma transfer olmasına kadar yaşadığı zorlukları ve hüzünlerine rağmen asla vazgeçmemesin...