Mutatott a szoba felé ami egyszerűen csodálatos volt.Ledőltem az ágyra és elaludtam.Este arra keltem fel hogy valaki mozog a szobámba.Éreztem hogy valaki hozzá ért a lábamhoz a hideg átfutott rajtam.Korom sötét volt nem láttam semmit csak egy férfi árnyékot.Ált és bámult én is bámultam.Majd egyszer csak eltűnt felszívódott.Én egy két percig csak a lábamat bámultam majd bátorságot vettem és felkeltem.Felkapcsoltam a villanyt nem volt ott semmi de ekkor lehajoltam és észrevettem hogy a lábam vörös.Én ekkor lassan kihátráltam a szobából ahogy hátráltam neki ütköztem valaminek hirtelen egy kezet éreztem a vállamon.Lassan hátrafordultam Tom csak nézet rám avval a szúró szívfacsaró tekintetével."Amy minden rendben van?"a sápadt arcom és a remegő kezeim árulkodtak hogy valami nagyon nincs rendben.Tom csak annyit mondott "Gyere ma aludj velem" erre a mondatra tágra nyílt a szemem."Miért ne"válaszoltam naivan.Tom úgy 20as éveiben járhatott felnőtt volt miért törődött velem?Beléptünk Tom szobájában kicsit furcsa volt belegondolni hogy vele fogok aludni.De nem zavart ez az érzés inkább bíztatott hogy menjek.Ahogy mentem a szobában cigi és parfüm illat keveredett.Tetszett ez az illat pont a kiskoromra emlékeztettet.Tom lekapcsolta a villanyt és befeküdt mellém.10 perc múlva már aludtam.
Tom P.O.V
Amikor kirohant a szobából sápadtnak látszott.Felajánlottam hogy aludhat nálam amire ő csak mosolygott és azt mondta igen Amy nekem nem jelentett többet mint a többi.Csak egy volt a sokk közül aki különlegesnek érzi magát.Könnyű áldozat.
Bement a szobába lefeküdt az ágyra majd elaludt.Én csak vártam a tökéletes pillanatot közben hallgattam ahogy szuszog.
Majd a szuszogására elaludtam.