Tom P.O.V
Reggel korán elébredtem majd rágyújtottam Amy még mindig aludt.
Még korai lett volna tönkretenni az életét hisz még csak egy napja jött.
Nem tudom hogy keveredett ide hisz még csak 15.
Egyszer csak felkelt majd amikor a szemébe néztem láttam a gyűlöletet még senki nem nézet ilyen gyilkos szemekkel.
Amy P.O.V
Ahogy felébredtem ránéztem és az apám jutott eszembe amikor felébredt és rágyújtott az ágyban.Ez fájó emlékeket hozott elő.
Csak bámultam és gondolkoztam.
Erre ő megszólalt "Mit bámulsz?"mondta bunkó hanglejtéssel.
Én a könnyeimmel küszködve csak bámultam rá majd megtörtem...
Egy könnycsepp az akaratom ellenére lefojt az arcomon.
Sosem szeretem sebezhetőnek látszódni...de ahogy Tom feküdt és szívta a cigijét nem bírtam..
Erre Tom csak bámult amikor megtörtem a kínos csendet.
"Adj egyet"már szinte ordítva mondtam ránézve a cigarettára.
Tom szó nélkül adott egyet és meggyújtotta..néztem ahogy ég a tűz ahogy gyújtotta meleg érzés fogott el.
Éppen mentem volna ki amikor Tom visszarántott megfogta az arcom és elkezdte simogatni."Többet ne aludj itt"mondta a tekintette flegma volt minthogyha én akartam volna itt aludni vagy én akartam volna az egészet.Én ekkor csak ránéztem undorodó tekintettel és kimentem.Majd bementem a szobámba úgy gondoltam elmegyek fürödni jót tenne kiszelőztetni a fejemet.Bementem magamra zártam az ajtót és beszálltam a kádba.Majd ahogy belemerültem a gondolataimba eszembe jutott egy régi emlék..A sulit sosem szeretem mert nem voltak barátaim mert túl erőszakos voltam.De volt egy barátom Nick ő vele mindig lehetett beszélni.Idősebb volt nálam 7 évvel de megvolt az összhang..Ugyan olyan akaratos és önző volt mint én..
Neki a szülei meghaltak autóbalesetben vagyis nekem azt mondta..volt egy ikertestvére vele nem nagyon beszéltem.Sokat beszéltünk a halálról meg az ilyesmi dolgokról.Akkor váltak el utjaink amikor ő betöltötte a 18at és elköltözött.Haragudtam rá és az utolsó emlékem az az volt hogy összevesztünk és verekedtünk mert elköltözik Anna miatt a barátnője miatt...ő nem tudta de ő volt az egyetlen férfi akiben megbíztam és szeretem.Sőt volt furcsa vonzalmi érzésem is iránta.De ő nem szeretett úgy mert túl csúnya és pici voltam hozzá...
Ezen visszagondolva sírni kezdtem...nem lehetem mindig kemény ha nem látott senki nem..
Majd a gondolkodást egy kopogás szakította meg...