Eben az iskolába is csak kihasználnak..

5 0 0
                                    

Én jeleztem hogy fürdök.
De továbbra is csak kopogtak.Gyorsan felvetem magamra egy törölközött.Majd mérgesen ajtót nyitottam.Meglepetésemre Bill ált az ajtó előtt."Bocsi csak bent hagytam a szemceruzámat"Beengedtem mire ő megfogta a szemceruzát és kiment.Billt egyáltalán nem ismertem.Csak annyit tudtam hogy furcsa stílus érzéke felkeltette a figyelmem.Más volt mint a többi vele egykorú embernek.Az én stílusom is elég furcsa és szokatlan volt,bő gatyákat hordtam és bő pólókat.Nem szeretem a testem főleg azóta amióta a nagyim folyton mondta hogy dagadt vagyok és hogy ugyan olyan csúnya mint az anyám..Elvette az önbizalmam és a nőiességem is.Kimentem a fürdőből és leültem a napaliba tévézni.Tom odament és leült majd amikor oldalra néztem felsikítottam"Nem lehet nem..."Tom biztos hülyének nézett mert csak bámult és nézett rám mint egy idiótára.Eszembe jutott az amikor Nickel a játszótéren voltunk és megjegyeztem azt a jellegzetes szép sötét barna szemét és az egyenes orrát.Majd ránéztem a tévénél ülő Tomra és ugyan ezeket a jellegzetes adottságokat.Azok a szép sötét barna szemek nem nem nem..
Ahogy rám pillantott a csillogó szemei elárulták azt a nagy titkot amit eddig kerestem..Ő volt Nick az egyetlen egy ember aki valaha megértett.Akit mindenki utált mert más volt és az az ember akitől mindenki félt.Nem mertem neki hogy én vagyok az ő egyetlen barátja Amy mert biztos nem örülne neki miután elment és nem keresett biztos undorodott tőlem...
Anyám mindig arra tanított hogy akinek fontos vagy úgyis keresni fog..
Gyorsan eltelt az egésznap nap.Este még lementem tévézni de amikor rápillantottam az órára 1:00 volt akkor eszméltem csak rá hogy nekem holnap van az első napom az új iskolában.
Gyorsan elmentem aludni.Reggel 6:30-kor keltem.Egy óra múlva be is értem.Az udvar tágas szép rendezett volt egy nagy épület volt a szélén.Gondoltam oda kell mennem ezért bementem.A folyosó tágas régi építésűnek tűnt.Majd egyszer csak észrevett egy idősebb
hatvanas éveiben járó asszonyt felém sétálni."Üdvözöllek biztos te vagy Amy"Mondta kedves hangnemben."Igen"mondtam csodálkozva miközben körbe néztem."Nos én leszek az osztályfőnököd Anna Vatson" Felmentünk a terembe és beléptem az osztály jó volt az előzőekhez képest.Vége lett az első órának és odajött hozzám három darab lány.Az egyikkel egészen jobba lettem de az a maradék két lány ők nem úgy tűntek mint akik élveznék a társaságom.Egyszer csak megpillantottam Tomot egy fa előtt nem értettem mit keres itt ezért pofátlanul oda sétáltam."Nick?"ordítottam neki majd mire rájöttem mit mondtam Tom felkapta a fejét és odament hozzám már szinte olyan közel volt hozzám hogy az orrunk összeért."Te honnan tudsz erről?AMY VÁLASZOLJ"Dühösnek és zaklatottnak tűnt..mint aki titkol valamit.Majd eleresztett.Még mindig ugyan az az egyedüli ember volt akiben csak az ikertestvére tartotta a lelket...Visszament a lányok akik féltékenyen szúró szemekkel néztek rám.Majd az egyiknek felmerült az az ötlete hogy lógjunk.Maga az ötlet az nagyon tetszet de még senkit nem ismertem és nem bíztam a lányokban.

A Toxikus szerelem tényleg létezik?Où les histoires vivent. Découvrez maintenant