2. issiz adam dejavu

216 17 36
                                    

Felix siniftan cikmia ve onu kapida bekleyen hyunjinin yanına gelmişti.

"Hyyuunnnjiinnniiieee~ Bu gun noldu biliyomusuunn?!"

"Noldu sevgilim?"

Felix hyunjinin koluna girmis ve eve yuruyolardi. Hic bir seyden haberi olmadan.

"Bak simdi sen gec geldin ya okula oyuzden tek basima yuruyodum yolda. Bi tane teyze yere anahtarini düşürmüş alamiyodu, bende dedim yani cok iyi bir insan oldugum.icin yardim ediyim dedim."

Felix heyecanli ve siritarak anlatiyordu hyunjin ise anladigini gosteren miriltilar cikariyor ve tepkisizce dinliyordu.

"Iste sonra ben dedimki; 'yardim ediyim mi teyze?' Dedim. Oda olur yavrum falan dedi. Neys ebenverdim kadina anahtari kadin yuruyodu boyle ama 2 buklum olmus mutant yaratik gibi yuruyo boyle HABSIAIDHSGSG. Neyse bu kadin bi yere yapisti amk kadindan visirt diye bi ses geldi osurdu galiba PAJSPDJDOSJDI YASLI DIYE GULEMEDIMDE ARA SOKAGA GIDIP KAHKAHA FALAN ATTIM PANSKSJD SUSICANKSJDDH"

"..."

"Niye gulmedin sevgilim? Bisey mi oldu?"

"Ha yok biraz midem agriyo gibide ondan."

"Eve gidelim dolma gondermis annem onu ye gecerr."

^^

Eve geldiklerinde felix direkt cantasini bi kenara firlatmis ve elini yikayip dolma tenceresinin onune oturmustu.

"Istermisin sende?"

"Tch."

"Yani, bence zaten isteme, hepsini ben yiyeyim."

Hyunjin duvara yaslanmis felixi izliyordu.

"Yada iste, cunku ben bunun hepsini yersem buyuk ihtimalle hastanelik olurum."

"Kucukken olmusum bi ara biliyormusun? Teyzem bir tencere yapip boyle dolaba kaldırmış. Annem,halam,teyzem hepsi uyuyorlar. Öğlen uykusundanlar... nasil sicak,yaz zaten... Bende seyden oyundan gelmisim.. "

Felix dolma ve 1 bardaga koydugu meyve suyuyla tencerenin basina oturmuştu. Dolmalari teker teker yiyor bir yandanda hyunjine kucukken hastanelik oldugu anıyı anlatiyordu.

"Sen hepsini otur, devir, bitir orda.. hayir ekmekle falan yiyorum yani. Durduramiyorum kendimi. Sonra karnim bir agrimaya basladi ama oluyorum agridan-"

"Felix ben ayrılmak istiyorum."

Felix dondu. Hic birsey diyemedi.
Elini temizledi, bardağından bir yudum aldi ve ayaga kalkip hyunjinin karsisina geldi ve dolu gozlerle konustu.

"Neden hic saşirmadim diye dusunuyordum.."

Derin nefes aldi, kendini toparladi ve alayci bir sekilde gulerken konustu.

"Yani ben biliyodum aslinda.. yani... seni korkutmamaya calistim."

Guldu ve yere çömeldi. Ilk basta gülsede sonradan aglamaya basladi.

Agladi,agladi ve agladi. Bir cocuk gibi agladi. Elinlen sekeri alinmis bir cocuk gibi agladi.

Ve konustu, sanki hic ağlamamış gibi.

"İnsan bildigi seye niye bu kadar cok ağlar dimi?"

"Oyuzden ağlamicam."

Hyunjin sustu, o hep susardi zaten. O hep susmaliydi zaten.

Felix cantasini kapinin yanindan aldi ve evden cikmak icin hazirlandi. Tam kapidan cikacakken geri donup hyunjinin onunde durdu. Ve tokat atti.

"Pislik!"

Ve gitti.

Her ikiside biliyordu bu kararin onlara iyi gelmeyeceğini, ama hyunjin zorunluydu felix ise zorunlu tutulandi.

Birbirine oylesine asik olan bu ikili belkide ileride tekrardan birbirlerini bulurlar?

Ve o zaman hersey farkli olur.
.
.
.
.
.
.
.

***
Hello everyone!

Nabeysunuz bende yatiyorum oyle iste

Afied olsun ayrilak mj
Issiz adam izleyenler bilir

Bu arada bunlar suan 12. Siniflar ve ben vaz gectim sinif ortamıni yazmicam cunku uzatmaya gerek yok

Neyse NEYSE Neeeyyssee

Umarim begenmissinizdirr
Gorussuurruukk gardassllarr
💥💥🚫🚫💫💫😻💕😻😻🤩🤩🤨😘😘😻💥🚫💫💫🇹🇷🇹🇷🤘🏻🤘🏻💟🐺




exHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin